A
Aava80
Vieras
Oijoi, IHANAA Minja! Tuhannesti onnea!!! Oli meidän jo aikakin saada plussa tähän ketjuun!
Pahoittelut pikkumyylle, täällä ollaan samassa veneessä. Superpitkän kierron jälkeen täti siis löysi kylään, ja kas kummaa taas pari päivää ennen gyneaikaa... Hohhoijaa. Olen ollut aivan itkuraivareissa lauantai-illasta lähtien täysin mitättömistä asioista ja hitto että tällä kertaa sattuu, v*tuttaa ja verta tulee älyttömästi vieläkin. Yleensä edellä mainittu on on muutaman tunnin juttu. Koskahan sitä pääsis sinne lääkäriin sitten?!
Kiva kuulla myös tausta-Fannysta.
Hienoa, että ovis on sittenkin ollut. Mikäs on Caktuksen tilanne?? Kirjoittele Siiseliini ihmeessä tänne vaikka yrityksen aloittaminen vielä siirtyisikin! Etten jää ihan yksin tänne haahuilemaan, kun meillä kohta käy hirmuinen plussa-aalto.
Ja Monskulle ja Joannalle kiitokset lentokommenteista. Olen kova suunnittelemaan asioita etukäteen, mutta tuo reissu taitaa kyllä olla sellainen, että parempi olla turhia pohtimatta etukäteen.
Aurinkoista viikonalkua kaikille, nyt plussaa kehiin muutkin!
Pahoittelut pikkumyylle, täällä ollaan samassa veneessä. Superpitkän kierron jälkeen täti siis löysi kylään, ja kas kummaa taas pari päivää ennen gyneaikaa... Hohhoijaa. Olen ollut aivan itkuraivareissa lauantai-illasta lähtien täysin mitättömistä asioista ja hitto että tällä kertaa sattuu, v*tuttaa ja verta tulee älyttömästi vieläkin. Yleensä edellä mainittu on on muutaman tunnin juttu. Koskahan sitä pääsis sinne lääkäriin sitten?!
Kiva kuulla myös tausta-Fannysta.
Aurinkoista viikonalkua kaikille, nyt plussaa kehiin muutkin!