Viilaajat 28

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Caktus.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oijoi, IHANAA Minja! Tuhannesti onnea!!! Oli meidän jo aikakin saada plussa tähän ketjuun!:)

Pahoittelut pikkumyylle, täällä ollaan samassa veneessä. Superpitkän kierron jälkeen täti siis löysi kylään, ja kas kummaa taas pari päivää ennen gyneaikaa... Hohhoijaa. Olen ollut aivan itkuraivareissa lauantai-illasta lähtien täysin mitättömistä asioista ja hitto että tällä kertaa sattuu, v*tuttaa ja verta tulee älyttömästi vieläkin. Yleensä edellä mainittu on on muutaman tunnin juttu. Koskahan sitä pääsis sinne lääkäriin sitten?!

Kiva kuulla myös tausta-Fannysta. :) Hienoa, että ovis on sittenkin ollut. Mikäs on Caktuksen tilanne?? Kirjoittele Siiseliini ihmeessä tänne vaikka yrityksen aloittaminen vielä siirtyisikin! Etten jää ihan yksin tänne haahuilemaan, kun meillä kohta käy hirmuinen plussa-aalto. ;) Ja Monskulle ja Joannalle kiitokset lentokommenteista. Olen kova suunnittelemaan asioita etukäteen, mutta tuo reissu taitaa kyllä olla sellainen, että parempi olla turhia pohtimatta etukäteen.

Aurinkoista viikonalkua kaikille, nyt plussaa kehiin muutkin! :)

Ei ole ainakaan täältä plussaa tulossa. Testasin negan tänään (miten niin malttamaton...) ja nyt sattuu mahaan siihen malliin että kp1 on tänään tai viimeistään huomenna. Olihan tää odotettavissa, mutta silti niin pettynyt taas :(

Pahoittelut Caktukselle, lohtu hali...

Laskinpas eilen oman kp:n väärin nyt mennään jo kp 27:ssä. Täytyy mennä kurkkaamaan ketä me jännätään seuraavax..

Jännäyslista:
12.05. (la) Prinressa
13.05. (su) Inkku78
16.05. (ke) Joppuli
21.05. (ti) Fanny77
26.05. (la) Minerva77
28.05. (ma) pikkumyy27
10.06. (su) Caktus

Jotain positiivista on näissä lyhyissä kierroissa, pääsempä sit jännäilemään 2 kertaa saman kuukauden aikana :)

Täti alkaa pikkuhiljaa poistumaan. On taas ollut semmonen itkukiukutteluolo et me ei varmaan ikinä saada vauvaa (vaikka järjenääni sanookin et eihän tässä vielä ihan kamalan kauaa oo yritetty).

Cactukselle pahoittelut tädistä :(

Onko teidän miehet mitenkään muuttaneet elintapojaan tän vauvaprojektin myötä? Mun mie son lopettanut tupakoinnin ja sit se vetää hirveesti tomaatteja :)

Heippa!

Inkku, joku on kaivanut meidän vanhan ketjun syövereistään:) Vaihdoin nimimerkkiä samalla kun ketjua, mutta eka kirjain on sama;)

Täällä eka yritysovis takana ja tosiaan jännätä saisi jo toukokuun 23. viimeistään, mutta silloin reissussa joten saan (ja saatte) odotella tulosta aina 4.6. asti

Jännäyslista:
12.05. (la) Prinressa
13.05. (su) Inkku78
15.05. (ti) Joppuli
21.05. (ti) Fanny77
26.05. (la) Minerva77
28.05. (ma) pikkumyy27
10.06. (su) Caktus

Vaihdoin mun jännäyspäivän oikeaksi, täällä ei mitään kummia kuulu paitsi on pientä flunssaa tulossa, ja tissit niin perhanan kipeet, mutta niin oli viime kierrossakin...

No nyt pitää mennä sorvin ääreen...

T:Joppuli

Caktuksella on hyvä jännäys päivä, meijän 1-vuotis hääpäivä, heh..

(.) Täällä odottelen tätiä saapuvax, eilen oli jalat kipeet samalla tavalla kun täti tulee (kummallinen oire, en tiiä miten liittyy kuukautisiin mutta jalkoja särkee aina tosi kovaa). Tänään on vähän välilä pistellyt vatsaan/ munasarjojen kohdalle. Noh luulen että tätönen tulee viimeistään perjantaina.

Prinressa

Moi Elviira, enpä sinua olisikaan tuon nimimerkin takaa tunnistanut. :D Oot päässy sinäkin jo itse asiaan, hyvä hyvä. Toivotaan tärppiä heti samantien!

Mulla ei oo rinnat enää niin arat, ja ihan samalla lailla on ennenkin vähentyneet kivut ennen tätiä. Mahassa on varmaan jotain puruja taas, mutta sitäkin on aina loppukierrosta. Eli ei mitään dramaattista. Kovasti innoissani oon taas muutaman päivän jännäilly, mut tänään taas lääkäri pudotti mut tietämättään maan alle, kun selitti harkassa, ettei ihmiset joilla on tää mun sairaus voi saada lapsia luonnollisesti. :( :( :( No, elokuun lopulla pääsee sitten mussuttamaan lääkärille omasta navasta oikein olan takaa, jospa sitä sitten alkaisi asioihin tulla jotain edistystäkin.

Meillä isäntä elää ennestäänkin jo niin terveellisesti, ettei hänen tarvitsekaan ihmeellisesti elämäntapojaan muuttaa. Mulla ois paljon enemmän parannettavaa, lähinnä tuossa herkuttelussa. :)

Voi kurjuus Caktus. Pahoittelut. :(

Täällä edelleenkin vähän huonot fiilikset, kiukuttaa, sattuu ja vuoto sen kun jatkuu. Uuden lääkäriajan sain sentään varattua ensi viikon maanantaille.

Meillä mies ei ole tehnyt mitään muutoksia, en ole kyllä vaatinutkaan. Elellään molemmat ihan perusterveellisesti. Itse olen rajoittanut urheilua, vaihtelevalla menestyksellä. Viime aikoina on alkanut kiinnostaa maratonille treenaus, mutta se ehkä olisi vähän rankka juttu juuri nyt. Pitää miettiä. Ajattelin kyllä aloittaa greippimehukuurin, en vaan koskaan muista ostaa sitä kaupasta...

img88.gif

Koittakaapas nyt kaikki hypätä tänne plussajunan kyytiin.

ESITTELYLISTA:
Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Prinressa 25/25, yritystä 9/06, Uusimaa
Pikkumyy27 27/29, Yritystä 2/07, Pirkanmaa
Caktus 32/30, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 26/28, yritystä 1/07, Helsinki
Inkku78 29/30, y 01/07, Pohjois-Savo
Minja78 28/37?, yritysta 01/07, Espoo
Elviira80, 26/28, y05/07, Hki

To-be-viilaajat:
Siiseliini 28/29, yritys alkaa 01/08, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku 20.6.2007
Monsku 23.7.2007
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa 24.8.2007
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu 24.10
Ilona
Hema

Siirsin Elviiran varsinaisen listan häntäpäähän, toivottavasti et pahastunut ja samalla hiukan taas päivittelin omaa tilannettani. Eipä taida kukaan tietää koska meillä päästään yrttämisen makuun, mutta laitoinpa nyt kuitenkin jotain kuukauden/vuoden kohdalle.NYYH, jäin ypöyksin To-be-viilaajat osioon odottelemaan.

Onnea vielä Miljalle! Alkaako jo tuntua todelta??

Oli kiva kuulla Fannynkin kuulumisia. Ajattelen että mennään edelleen yhdessä eteenpäin :)

Pikkumyylle ja Caktukselle pahoittelut tädistä. Voi kun miehet vois tuntea sen saman tuskan kun me kun tajuaa ettei tärpännyt vieläkään.

Kiva että Elviirakin pääsee yritämään ihan tosissasi, toivottavasti oot oppinut meiltä jotain...

Minun äijäke syö foolihappoa, venhänalkio- ja helokkiöljytabuja.
Ovis on jo ovella. Pitäisi vissiin vähän piristyä jos vaikka sais :P

No niin Minsku, ei muuta kuin peittoja heiluttelemaan, kirvestä viilaamaan ja lypsyjakkaraa kiillottelemaa, ja mitäs muita niitä nyt olikaan :)

Meillä mies ei ole mitenkään valmistautunut elintapojaan muuttamalla. Tupakanpolton lopetti, mutta sen olisi tehnyt muutenkin, ei siis liity tähän "projektiin". Hitsi, nyt muistin sen, että sitä ASAa pitäis syödä kp1.stä lähtien, mistä mä nyt äkkiä tähän hätään saan ASAa, ei täällä maalla ole apteekit enää näin myöhään auki. Riittäisköhän jos alottais huomenna tai ylihuomenna kun voisin ehtiä apteekkiin... Greippimehua ja ASAa ovikseen asti ja sitten punaviiniä päivittäin :) Tiesittekö muuten että tuore basilika parantaa hedelmällisyyttä, eli ei muuta kuin basilikaa nassuttamaan siitä, hus!

Caktus kp1 (täys rähinä päällä kotona, kiukkuan miehelle syystä, tekosyystä ja syyttä...)

Meillä ei myöskään tuo mies oo aloittanu mitään erikoisempaa terveellistä elämän tapaa. Samalla tavalla jatkaa kun ennenki. Onkos muiden miehet sellasia että ne voi syödä mitä tahansa niin eivät liho, mun mies on sellanen. Käy päivisin syömässä ties mitä roska ruokaa niin ei näy missään. Noh nyt loppu tää omanapaisuuteni taas kerran.

Meen huomenna kattomaan kaverin 2päivää vanhaa vauvaa. Kuume taitaa nousta entisestään.

Nyt tää tyttö lähtee telkun ääreen.

Prinressa oisko kp 28?

Minnes on kaikki kadonnut täältä. Onko kaikki siirtynyt taustailemaan? Huhuuuu?

(.) Eipä mitään erikoista. On vaan koko ajan sellanen tunne että kohta täti saapuu. Töissäkin koko ajan juossu vessassa kattomassa. Tänään meinas kyllä oksennus tulla kun olin käynny syömässä ja sen jälkeen tuli tosi huono-olo. Söin varmaan liikaa. Ärsyttää ku aina näin loppu kierrossa rupee heräämään toiveita vaikka muuten tää kierto menty tosi stressittömästi. Noh viikonloppuna näkee tuleeko se ferrarillansa kylään vaiko ei.

Sama vika kuin prinressalla. Muuten menee ihan stressittömästi, mutta sitten loppusuoralla alkaa hirveä itsensä tarkkailu ja oireiden keksiminen... Mulla on maha ja rinnat ihan potkupalloina, odottelen minäkin tätiä saapuvaksi. Hirveää itsensä kusetusta koko touhu.

Inkku, kp 33/37

Tietääkö joku teistä onko Aconin testissä viivanpaikkaa? Vai sainko haaleaahaaleamman viivan siihen... Epäilen että oli viivanpaikka mut en oo kyl ennen nähny viivanpaikkaa niissä.. Auttakaa..

Aconeista liikkuu kaikenmoista juttua. Joku väittää että on viivan paikka joku taas ei, tuntuu että netti on täynä risteäviä mielipiteit kyseisestä testistä.
Itse muutaman kerran käyttänyt ja ei mitään viivan paikkoja ole ollut!!

On siinä punertavaa, en sitä muuten erottaiskaan.. Mutten oo ite koskaan saanu viivan paikkaa ennen näkyviin. Noh odottelen ens viikkoon ja jos ei tätiä näy niin testailen uudestaan.. Sillähän se ratkeaa..