Viilaajat 26

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inkku78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Munkin täytyy tuottaa pettymys teille, luultavasti mennään kp 1:stä. Äsken vessassa pyhiessä verta ja nyt kunnon menkkakivut vatsassa joten taidan luovuttaa haaveilun jouluvauvasta. Oon tullu siihen tulokseen että ei tärppää ku oon niin stressaantunut, kun käyn töissä ja koulussa jatkuvasti yhtä aikaa ja kun helmikuussa olin harjottelussa vaan niin ei ollu menkat myöhässä...

Mitäs hyviä keinoja me keksittäis että saatais tammikuulle oikein suuri plussa rypäs??
Kertokaa keinojanne. Mulla ei oo ollu mitään ihmeellisiä keinoja käytössä..

Nyt lähden tuonne ihanan harmaaseen ulkoilmaan..

Prinressa kp1 tai 33????

Munkin täytyy tuottaa pettymys teille, luultavasti mennään kp 1:stä. Äsken vessassa pyhiessä verta ja nyt kunnon menkkakivut vatsassa joten taidan luovuttaa haaveilun jouluvauvasta. Oon tullu siihen tulokseen että ei tärppää ku oon niin stressaantunut, kun käyn töissä ja koulussa jatkuvasti yhtä aikaa ja kun helmikuussa olin harjottelussa vaan niin ei ollu menkat myöhässä...

Mitäs hyviä keinoja me keksittäis että saatais tammikuulle oikein suuri plussa rypäs??
Kertokaa keinojanne. Mulla ei oo ollu mitään ihmeellisiä keinoja käytössä..

Nyt lähden tuonne ihanan harmaaseen ulkoilmaan..

Prinressa kp1 tai 33????

Voi teitä kaikkia kenelle on täti tullut kylään, olisi voinut mennä vaikka naapurin tiinan luo mielummin. Meillä jännätään, ens to pitäisi alkaa mut toivotaan et pysyy poissa. Mitään kummallisia oloja ei ole ollut, muuta kun se superovis, mistä meinas lähteä taju ja tämä tyttö lääkäriin. Nauratti jälkeen päin, että mitäs sitten jos olisikin mennyt lekuriin ja ollut varma et nýt puhkee umppari ja ne olisi vaan todennut et sehän on ovulaatio tyttö pieni... =) Nyt vaan rupea mietityttämään et onkos mussa jokin vika kun on noi ovis kivut noin kovat ja yhtäkkiä tulleet.

Fannylle nyt plussaaaaaaaaaa puuuuuuuhkuuuuuuuuun.... Ja Minerva missä sä luuraat???

T: Joppuli 20/28-29

Huomenta!

Fannylle ja Joppulille tsemppiä db db db db db db db db !!!!!!!!!!!!!!!! Kyllä tommosen superoviksen jälkeen vois luulla et ois tärpänny ;)

Niin, mitäs vippaskonseja ois vielä jäljellä? Mä syön jo niitä monivitamiinijutskia ja kalaöljykapseleita ja ens kuulle on ovistikutkin jo kotona oottamassa... Ja muutenkin koetan syödä terveellisesti ja monipuolisesti ja liikkua paljon. Sitä greippimehua pitää varmaan alkaa vielä juomaan. Ei kai tässä paljon muuta sit voi kun toivoo parasta. Miks en vois olla niitä ihmisiä jotka hups vaan tulee raskaaksi vaikkeivät ees yritä?

Moikka kaikille.

En mä malttanut olla poissa ;) Halusin tulla antamaan tänne voimia kaikille! Olen myös ihmetellyt sitä, että missä ne plussatuulet puhaltelevat. Tänne sieltä! Olisipa tammikuu meille ruuhkainen. Kaikille vaan rentoa mieltä ja stressitöntä eloa. Sieltä se sitten tulee!!!

Cactus ja Inkku, me menemme samoissa lukemissa.
Minja kp 9

Kyllä se taitaa olla se kp1, täälläkin. Mrrr.

Jos se tammikuun plussa juna sitten pysähtelis tänne meijän ketjuun.

Mun on nyt oikeesti pakko rauhottaa myös tätä kirjottelemista täällä. Ku ei sais stressata tai se ei ainakaan edesauta tätä projektia eikä myöskään noita menkkoja niin nyt hiljennyn taka-alalle vähäksi aikaa. Lupaan kyllä ilmoitella jos jotain kummallisuuksia tapahtuu.

Murehtivainen prinressa kp1/31-42

Ai niin, piti vielä Prinressalle sanoa, että minun keinot ovat tässä kuussa seuraavat:

Stressitöntä eloa
Greippejä + greippimehua
Foolihappotabuja
Punaviinilasi iltaisin =)
Ulkoilua, urheilua ja tervettä meininkiä
Maitohappobakteeritabuja (nämä vatsan hyvinvoinnin takia, mutta josko auttaisi kokonaisvaltaisesti parempaan oloon)

Mitäs muut ovat suunnitelleet?

Muokkailin uuden jännäyspäivän kuitenkin vielä...

ESITTELYLISTA:
Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Prinressa 25/25, yritystä 9/06, Uusimaa
Pikkumyy27 27/29, Yritystä 2/07, Pirkanmaa
Caktus 31/30, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 26/28, yritystä 1/07, Helsinki
Inkku78 29/30, y 01/07, Pohjois-Savo
Minja78 28/37?, yritysta 01/07, Espoo

To-be-viilaajat:
Elviira80, 26/28, y05/07, Hki
Siiseliini 28/29, yritys alkaa 07/07, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku 20.6.2007
Monsku 23.7.2007
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa 24.8.2007
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu 24.10
Ilona
Hema

JÄNNÄYSLISTA:
Minerva77 28.4. lauantai
Fanny77 ti 3.4
Joppuli
Prinressa la 12.5
Pikkumyy27 su 8.4
Caktus
Aava80 la 14.4.
Inkku78 ti 10.4
Minja78 4.4. keskiviikko

JÄNNÄYSLISTA:
Minerva77 28.4. lauantai
Fanny77 ti 3.4
Joppuli
Prinressa la 12.5
Pikkumyy27 6.-8.5
Caktus
Aava80 la 14.4.
Inkku78 ti 10.4
Minja78 4.4. keskiviikko

Mäkin laitoin tohon uuden jännäysajan, laitetaan nyt sit tommosella kolmen päivän marginaalilla jos kierto on about 26-28 päivää...

Rauhallista oloa taka-alalle jääville! Ja plussatuulia kaikille! Mullakin varmaan kohta vähenee kirjoittelu kun menen taas töihin...

Onneks olkoon pikkumyy työpaikasta! Muista totuttaa koirulit taas yksinolemiseen :)

En viitsi edes laittaa tuohon jännäyslistaan mitään, kun mulla toi kierto on sit näköjään mitä tahansa 31-35 päivää, niin tulis aika iso haarukka. Ja muutenkin mä oon niin pessimistisellä päällä tän suhteen, että en tiedä hyödyttääkö edes jännäillä, tulee vaan sitä turhaa stressiä. Ehkä :)

Mutta oikeesti, missä on Minerva?!

Pakko ilmoittautua kun vissiin jo huomasitte että oon ollut poissa, viimeisestä viestistä on kulunut jotain puoltoista viikkoa. Olette kirjoitelleet ahkerasti, olen lukenut viestit joka päivä useampaan kertaan ja jännittänyt mukana. Pahoittelut niille jolle ei jouluvauvaa suotu. Fanny, Aava80 ja Joppuli toivon teille pientä tuhisevaa joululahjaa, oi miten ihana ajatus!

93 viestiä olette kirjoittaneet, joten en nyt ihan kaikkea edes yritä kommentoida.

Mä oon kieriskellyt itsesäälissä ja en ole viitsinyt pilata teidä jänniä tunnelmia tilittämällä omasta pahasta olostani. Jännittää kovasti ensiviikolla tulevat simppatestin tuloksetkin. Metuista ja pölystä kärsin vielä kaiken muun lisäksi, pahaa oloa, pääkipua :(
Tällä viikolla on ovis, ollaan kyllä pääsiäisenä pupuiltu kovasti :D

minsku kp 12/28

PS Onnea niille jotka aikovat jatkossa haaveilla ilman meitä, olkaa kilttejä ja tulkaa kertomaan välillä kuitenkin kuulumisia.

Huomenta!

Ihana kuulla Minskusta!
Tylsää,että olet ollut allapäin,mutta tiedän kyllä miltä susta tuntuu!Tosi hienoa,että miehesi on käynyt testissä!Meillä on ollut samasta puhetta.

Mä olen senverran tumpelo,etten osaa poistaa tota mun vanhaa jännäyspäivää!Jos joku on taitavampi,niin... ;-)
Muutenkin ollaan täydellisen ymmällään!Lämpö oli aamulla 37C,eli sen suunta on ennemminkin ylös-kun alaspäin. Jo ainakin kahtena iltana on ollut sellasia menkkakipuja ja turvotusta,että oon laittanut yöksi suojan,koska oon ollut ihan varma että menkat alkaa.Eipä ole alkanut.
Haaveet jouluvauvasta olen heittänyt jo monta kertaa,mutta nyt tää tilanne alkaa toden teolla mua ihmetyttää!Se oli keskiviikko,jolloin lämpö oli noussut 36-->36,5C,eli näinollen oviksesta olis nyt jo 17 päivää!!BLAAAA....Pelkään niin testaamista...
Jos näin jatkuu,huomenaamulla on testattava-polttarit viikonloppuna...

lämmin Fanny

Minerva, kiva kuulla sinustakin taas! Itsesäälissäkin pitää välillä kieriskellä, miten sitä muuten osaisi arvostaa mitään tässä elämässä. Tsemiä kovasti tulosten odotteluun, varmasti hermoja raastavaa puuhaa. Toivotaan parasta!

Muuten tuosta raskautumisen vaikeudesta, olen seurannut läheltä yhden tapauksen, joka päättyy toukokuussa onnellisesti (toivottavasti) synnytykseen. En nyt viitsi kertoa sen tarkemmin täällä, koska aihe on arka, mutta lyhykäisyydessään ystävälläni miehineen oli yritystä kolme vuotta, epäonnistuneita hoitoja jne ja olivat jo laittaneet adoptiopaperit vetämään kun hoidot toisella kerralla onnistuivat. Ja tämä nyt ei liittynyt mitenkään sinuun Minerva, teillä on taatusti kaikki kunnossa!

Omaan napaan ei kuulu mitään uutta. Alaselkä jomottelee edelleen, mutta se johtuu luultavasti vaan treeneistä. Koitan hillitä toiveikkuuttani mutta onhan se välillä vaikeaa. Uppoudun siis töihin ja treenaamiseen nollatakseni päätäni. Mukavaa torstaita, tulisiko tänään vihdoin plussauutisia?!

Täällä on niin jännät paikat että olen taas jumittanut taustalle peukuttamaan teitä. bd

Fanny, testaa jo hyvä ihminen, eihän tätä jännitystä kestä kukaan.. :) *Salaa on ihan varma tulevasta plussasta, mutta ei sano sitä vielä ääneen..*

Mä olen jäänyt aikalailla taustailijaksi tuonne odottajiinkin, luen mielelläni juttuja mutta en jaksa (tai ole aikaa paneutua) kirjottamiseen. Täältä sain niin hyvät tsempit sillon jännäilyaikaan että täällä tulee kurkittua useinkin. Kiitos vielä siitä. :)

Täällä on nyt viikkoja kasassa 13+6, sydänäänet on kuultu neuvolassa ja ultrassakin käyty. Siellä se pieni ihminen viuhtoi käsillä ja jaloilla ja heristi nyrkkiä kun häirittiin kesken päiväunien. Paha olo on hellittänyt ja masukin alkaa pikkuhiljaa pyöristyä silleen "oikeesti" eikä vaan turvotuksella.. Ensimmäisiä liikkeitä odottelen innoissani, iltasin makoilen hiljaa sängyssä ja toivon että tuntisin jonkun pienen häivähdyksen.. Muutaman kerran olen arvuutellutkin, että olikohan "tuo nyt sitä", mutta taitanut olla vaan jotain suolistojuttuja. *heh*

Toivotan teille IHAN JOKAISELLE paljon plussaonnea, ja jännittelen kanssanne taustalla. Toivottavasti tämä käyntini ei saanut kenellekään tunnetta että "mitäs tuo tänne tulee hehkuttamaan", vaan ennemmin toisi toivoa että "jonain päivänä minäkin.." :)

*tuo odottajien puolelta vauvapöpöjä jos vaikka tarttuisi tännekin..*

Terkuin, Kirppuli ja Pieni Ihminen 13+6

Kirppuli, minusta ainakin on ihanaa kuulla odotusajan tunnelmia ja fiilistellä "sitten kun minäkin". Kirjoittele ihmeessä siis tännekin aina kun jaksat! Minä tosin taustailen myös tuota plussanneiden ketjua aktiivisesti. Hyvää vointia sinulle ja masulle! :)

Minustakin on aina yhtä mukavaa lukea odotusjuttuja, ainakin tässä vaiheessa yritystä vielä. ;)
Mä varmaan taas siirryn taustailemaan muutamaksi viikoksi, ja käyn vain välillä jotain kommentoimassa, esim JOS VAIKKA tulisi niitä plussauutisia, niiiih! (Että testiä nyt esille, tytöt! ;) Mä oon näköjään aika laiska kirjoittelija kuitenkin, käyn kyllä lukemassa kaiken ja ajattelen kommentoivani vaikka mitä, mutta en sitten muista ja saa aikaiseksi kuitenkaan. :)

Tsemppiä Minskulle testien suhteen, ja muillekin jotka alkavat hetkittäin vaipua epätoivoon. Mua vähän jännittää se maanantain lääkäri, josko se keksisi jotain uutta... Miehen kanssa eilen illalla rätnättiin, että vaikka aloitettiin yrittämällä yrittämään tammikuun alussa, niin onhan se vähän huolestuttavaa kuitenkin, että koskaan ei "vahinkoa" sattunut, kun tjottailtiin viime kesä ja syksy. Ostettiin silloin toukokuussa 10kpl:een kondomipakkaus, ja vieläkin taitaa olla pari käyttämättä, eli eipä sitä niin hirveästi ole tullut ehkäistyä silloinkaan... :( No, tuntuu paremmalle kun ajattelee, että ollaan yritetty vasta muutama kuukausi, ei tässä mitään hätää...

No joo, mulla menee jännäpäivät sitten toukokuun puoliväliin asti, ellei jotain lääkehommia sitten aloitella. Päivittelen lähempänä sen jännälistan sitten. Siihenhän voi tosiaan laittaa jännäpäiväksi sen päivän, jolloin tädin kuuluisi viimeistään tulla, eli pisimmän kaavan mukaan.

-Inkku, kp6/35-42

Huomenet!

pitää vähän nostella ettei ihan tiputa :)

Onneks on perjantai ja viikonloppu, kyllä tulee taas lepo tarpeeseen. Ja kun on vielä luvattu kivaa keliä, niin mikäs sen parempi.

Omassa navassa ei mitään, ovista odotellessa, täti häipyi maanantaina mutta nyt eilen ollut ihme jomotusta, ihan kuin olis menkat alkamassa, mutta eihän se ole mahdollista. No, ehkä se tästä loppuu, toivottavasti ainakin...

hyvin väsynyt Caktus kp9

Ette kai nyt kaikki aio häipyä taka-alalle täältä? Ei saa!! Mitä Fannylle kuuluu? Vieläkö on oireilua? Minulla oireet sen kun vaan lisääntyy. Mukamas... Eilen oli kurja fiilis, huono olo ja selkä tosi kipeänä. Treeneissäkään ei oikein kulkenut. Välillä olen aivan satavarma, että nyt on tärpännyt mutta sitten taas, esimerkiksi juuri nyt, olen varma että kuvittelen kaiken. Blaah.