Minustakin on aina yhtä mukavaa lukea odotusjuttuja, ainakin tässä vaiheessa yritystä vielä.
Mä varmaan taas siirryn taustailemaan muutamaksi viikoksi, ja käyn vain välillä jotain kommentoimassa, esim JOS VAIKKA tulisi niitä plussauutisia, niiiih! (Että testiä nyt esille, tytöt!

Mä oon näköjään aika laiska kirjoittelija kuitenkin, käyn kyllä lukemassa kaiken ja ajattelen kommentoivani vaikka mitä, mutta en sitten muista ja saa aikaiseksi kuitenkaan.
Tsemppiä Minskulle testien suhteen, ja muillekin jotka alkavat hetkittäin vaipua epätoivoon. Mua vähän jännittää se maanantain lääkäri, josko se keksisi jotain uutta... Miehen kanssa eilen illalla rätnättiin, että vaikka aloitettiin yrittämällä yrittämään tammikuun alussa, niin onhan se vähän huolestuttavaa kuitenkin, että koskaan ei "vahinkoa" sattunut, kun tjottailtiin viime kesä ja syksy. Ostettiin silloin toukokuussa 10kpl:een kondomipakkaus, ja vieläkin taitaa olla pari käyttämättä, eli eipä sitä niin hirveästi ole tullut ehkäistyä silloinkaan...

No, tuntuu paremmalle kun ajattelee, että ollaan yritetty vasta muutama kuukausi, ei tässä mitään hätää...
No joo, mulla menee jännäpäivät sitten toukokuun puoliväliin asti, ellei jotain lääkehommia sitten aloitella. Päivittelen lähempänä sen jännälistan sitten. Siihenhän voi tosiaan laittaa jännäpäiväksi sen päivän, jolloin tädin kuuluisi viimeistään tulla, eli pisimmän kaavan mukaan.
-Inkku, kp6/35-42