VIILAAJAT 20

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ilona-79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ilona-79

Vieras
VIILAAJAT:

Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Ilona 27/29, yritystä 11/06, Pirkanmaa
Prinressa 25/25, yritystä 9/06, Uusimaa
aloittelija79
Caktus 31/30, yritystä 11/06, Uusimaa

To-be-viilaajat:
Elviira80, 26/28, y05/07, Hki

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Monsku
Aikku
Mymmeli
Joanna
Ewa
Tehotyttö
Kirppuli
Entu

Päätinpä sitten kokeilla taas tätä ketjun aloitusta. Onpas kiva, että saatiin uusia nimiä listalle plussanneiden tilalle! :-)

Meidän ketjulla taitaa ollakin 20-ketjuisjuhlat!!
Onnea Viilaajat!! Hienosti on mennyt, kamalasti positiivisia tuloksia ja yksi löydös :))

Voi kun on rasittavaa olla kotona...
Yritän tehdä noin 12 asiaa yhtäaikaa!
Edelleen haluaisin LA:t noiden plussaajien tietoihin!

Heh ei voi keskittyä!

Monsku on laittanut ensimmäisen viestin 15.8.06 vasta-alkajat otsikon alle.
Se tarkoittaa sitä että huomenna siitä on tasan puoli vuotta!

Huomennahan on sitten suuri juhlapäivä :-) Joo, pientä keskittymisvaikeutta täälläkin... Mutta oon mä tänään ihan oikeesti töitäkin tehnyt ja itseasiassa saanut yllättävän paljon aikaankin!

Aloitin sitten uuden ketjun kun käskettiin, mut unohdotetaan se....

Eikös tämä tiedä silkkaa onnea... Nyt siis mun vuoro yrittää. Tervetuloa kaikille uusille, hyvä saada uutta verta, kun meijän porokku pienenee, niin ei keskustelu kuihdu ihan kasaan.

Meillä yritystä syksystä eli syyskuussa jätin pillerit pois. Ja samantien kierto tasainen, muutamat heitot ollut. Ovista metsästettiin kerran tikuilla ja nyt sitten vaan tuntemusten mukaan. Nii se lääkäri kysyi multa eilen et onko ollut yhdyntöjä kierron puolivälissä, hyvä etten hypännyt ylös tuolista ja pitänyt sille luentoa kuinka meillä seurataan ja tarkasti päiviä ja lämpöjä ja olotiloja ja viiltelyitä ja nippailuja ja yms. Onneksi maltoin mieleni.

Aloin tänään suunnitelemaan jos menis täydennyskoulutukseen, niin varmaan tärppäis samantien kun on suuret suunnitelmat tulevaisuuteen. 'Jotenkin olis uusien haasteiden edessä.

nyt spinnaamaan
-Joppuli kp kai 20/28-30

Heippa ja hyvää ystävänpäivää kaikille!
Ihan nostalgian kyynel tuli silmään tässä 20-ketjuispäivänä :)

Ja alla lista la;n kanssa! Käskenpä muitakin tänne merkitsemään.

VIILAAJAT:

aloittelija79

To-be-viilaajat:

Monsku 23.7.2007
Aikku
Mymmeli
Joanna
Ewa
Tehotyttö
Kirppuli
Entu

Pikaiset tervetulo toivotukset kaikille uusille viilajille tasapuolisesti tulin toivottamaan...

Nyt lähden saunaan ku ei mitään kerrottavaa omastakaan navasta..

Prinressa kp??

Oottepa ollu ahkeria tänään ku saanneet uuden ketjunkin alotettua oikein tuplasti...

Täällä ei siis mitän kummia. Ovista oottelen jos tulis tässä kierrossa... Lääkäri on siis silloin 7.3 sitä jo kovasti odottelen. Meinas sekin mennä mönkään kun tosiaan oon harjottelussa ja pitäis tehdä ohjaajan vuorojen mukaan ja sillä on aamu. Noh onnex saan mennä iltavuoroon.

Tänään tuli kummia ajatuksia kun oon tosiaan eräässä sairaalassa harjottelemassa niin ajattelin yhdessä potilas huoneessa että jos mäkin sitten tälläsessä oon ens syksynä tai talvena oman käärön kanssa... Kummallisesti ne ajatukset hyppii jossain kaukaisuudessa... Kaikkea sitä ajatteleekin...
Prinressa kp 8 /42

Huomenet kaikille ja onnittelut puolivuotiselle ketjulle.

(.) Mies toi eilen ruusuja ystävänpäivän kunniaksi, on se niin lutunen, ja vei sitten romanttisesti hampurilaiselle ;) Muutoin yritystä on... mies meinas eilen nukahtaa sohvalle mutta patistin sen lypsylle, ei se pahakseen pistänyt :) Kyllä on ovis näinä päivinä, eilen ois tarvinnut saavin ovislimojen keräilyyn.
Illan kruunasi kun serkku ilmoitti heille syntyneen eilen tyttövauvan, aika amatsooni kokonsa puolesta, hurjan kivaa, joskaan mä en edes tiennyt että heille oli tulossa perheenlisäystä, eipä ollut missään välissä maininnut (miehet!), yhteydenpito tosin jäänyt puhelimen välityksellä tapahtuvaksi kun sen verran on välimatkaa, mut ois nyt joku voinut kertoa että heille on vauva tulossa *mököttää kun ei mulle koskaan mitään kerrota*.

Mukavaa päivää kaikille!

Caktus kp19/32-34

huomenia viilaajille ja hyvää puolivuotispäivää ketjulle! Piti käydä vähän fiilistelemässä ja lukea ketjun alkumetrejä. Alla lisättynä mun laskettu aika.

VIILAAJAT:

aloittelija79

To-be-viilaajat:

Monsku 23.7.2007
Aikku
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa
Tehotyttö
Kirppuli
Entu

Aloittelija79 kävi rekisteröitymässä ja vaihdoin nimekseni pikkumyy27 :) Olen muuten Pirkanmaalta.
ON välillä vähän hölmö olo, tää vauvajuttu on vienyt mut niin mukanaan :) Eilenkään en saanut kotona oikeen mitään aikaiseksi, kun lueskelin vaan netistä kaikkea mahdollista asiaan liittyvää.
Tuosta meidän listasta...tarkoittaako se ensimmäinen luku missä vaiheessa kiertoa olette menossa?

Huomenia!
Kiva, kun Monsku ja Joanna on poikenneet täydentämässä nuo lasketut ajat. Tehiksellä siis tänään ultra ja Entulla huomenna. Kivoja ultrakuulumisia siis tiedossa molemmille päiville! :-)

Pikkumyy: kiva saada mukaan toinenkin pirkanmaalainen! Ekana listassa on oma ikä/miehen ikä. Täydentele tietosi, kun ehdit!

(.) Ei jännitä edelleenkään. Olo on just sellainen kuin tässä vaiheessa kiertoa yleensäkin. Menkkoja ennakoivia tuntemuksia alavatsassa aina välillä ja rinnat on tosi arat. Mutta vielä ei oo havaittavissa sitä varminta tädin tulosta kertovaa merkkiä eli armotonta v*tutusta :-)

Ilona, kp 26/26-31

Huomenta rakkaat kanssa Viilaajat!!

Täällä hammasärky jatkuu, mitään Entun kaltaista yllätystä en vielä kykene tekemään :))
Iltapäivällä hammaslääkäri, pääsin kaupungin kautta yksityiselle se vähän lohduttaa, osaavat suhtautua tälläisiin superpelkureihin vähän eri tavalla. En ole aikuisena koskaan julkisella käynytkään, mutta ajattelin jos pitää säästää nekin sataset sinne gynelle. En tiedä voisko tää olla jotain tulehdusta kun nenä on ruvella (kai se on se herpes??) ja korvan takanakin jotain kasvaa... en tiedä iltapäivällä viisaampana sitten.

Ihanaa että Caktuksella on termit jo hallussa :) Kaikki on varmasti eilen lypsäneet, me ei tosin. Yritetään tätä joka toinen päivä tekniikkaa. Minä sain lancomen saippuaa ja suklaata. Haisenkohan kovastikkin pahalle :o no onneksi ei kuitenkaan ollut mitään Alepan Rexonaa :)

Pikkumyylle niistä päivistä
minulla on nyt kp(kiertopvä) 17/30
eli maximissaan kierto on toi 30 päivää ja nyt mennää 17 päivän kohdalla.

No niin ja tän viikon kuumaperuna on sitten tuo Ilona-tyttönen! Onkos ei pakastettuja testeja jo hommattu jostain??

Minsku ja särkevä suu kp 17/30

:) Kylläpä sitä keksii päässään hyviä selityksiä :DDDDDD
Niin, minä olen siis 27 ja mies 29. Ja yritys alkoi nyt 2/07.
Ilona: huomasitko eilisessä TORI-lehdessä jutun Tampereen ultraäänistä?
Lueskelin kaikenlaista faktaa kierrosta ja kaikki merkit viittaisi siihen että mulla taitaa olla ovis näinä päivinä. :) Ens kuussa laskeskelen tarkemmin kun on kokonaan ehkäisytön kuukausi.
Tsemppiä hammaslääkäriin minerva!

Uusilla suosittelen että otatte käyttöön päiväkirjan esim exel
minne merkkaatte KAIKEN :) itse repäsin miehelle että ollaan muuten sekstailtu tänä vuonna x kertaa, kyllä sen suu loksahti auki... joo kaikkee ei tarvii kertoa tietenkään.
Itse merkkailen siihen lypsyt, ovikset, lämmöt, tuntemukset ja muut. Voi sitten miettiä mikä meni metsään :) no täällä vissiin vähän kaikki tai ei ainakaan toivottavaa tulosta olla saanut päiväkirjasta huolimatta, onkohan se nyt sittenkään ihan fiksua??

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna1973:
huomenia viilaajille ja hyvää puolivuotispäivää ketjulle! Piti käydä vähän fiilistelemässä ja lukea ketjun alkumetrejä. Alla lisättynä mun laskettu aika.

VIILAAJAT:

aloittelija79 27/29, Yritystä 2/07, Pirkanmaa

To-be-viilaajat:

Monsku 23.7.2007
Aikku
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa
Tehotyttö
Kirppuli
Entu

Muokkailin tuonne nyt pikkumyyn tietoja, ai vielä täytyy tuo nimi vaihtaa, ups..

(.) Täällä eilen oli lypsy harjoituksia, että varmasti osaa sitten oikeaan aikaan.. heh.. Jos menis koko kierron joka toinen päivä konstilla niin tärppäisköhän. Vois kyl olla et menis kiinnostus koko touhuun jos niin tekis... Kovasti pyörii vaan tuleva lääkäri mielessä...

Prinressa kp 8/42

Oiskohan nyt oikein...

VIILAAJAT:

Pikkumyy27 27/29, Yritystä 2/07, Pirkanmaa

To-be-viilaajat:

Monsku 23.7.2007
Aikku
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa
Tehotyttö
Kirppuli
Entu

Minervalle iso *tsemppirutistus* hammaslääkärireissua varten!

Hmm, en oo kyllä mitään ultrajuttuja lukenut… Täytynee vilkaista. Vaikka ne ultrat sun muut tuntuu kyllä vielä niin toivottoman kaukaisilta :-/ Mutta kyllähän sinne asti olisi ennemmin tai myöhemmin tarkoitus päästä!

Mulla on edelleen tuo Minervan suosittelema ”päiväkirja” aloittamatta. Mutta vanhoista ketjuista olen kyllä välillä käynyt tarkistelemassa, että millaisia tuntemuksia on milloinkin ollut.

Kaapista löytyy tosiaan kolme herkkää ja pakastettua raskaustestiä. Mutta on mulla niiden lisäksi yksi ei-niin-herkkä, olikohan se Predicotrin (?), testi… Vaan tuskinpa tässä niin pitkälle päästään, että viitsisin testailla…

Heippa! Ja tervetuloa Caktus ja Pikkumyy!

Juu ei olla toviin lypselty, menkkoja odottelen tänään alkaviksi ja flunssa vie mehut vielä lisäksi. Ja toukokuuhunhan on vielä aikaa, eli ei ole vaikutusta niin mihinkään asiaan...

Tapasin eilen kaverin joka on viidennellä kuulla yllätysmasun kanssa, voi että se oli söpö! (masu siis) Tosin meikäläisen vartaloon istutettuna se ei varmaankaan näyttäisi samalta, kun tuo kaveri on *pohjanmaalaisittain ilmaistuna* yksi onkimadon puolikas. Minusta tulee sitten aikanaan varmaan vähän mammamaisempi, tai mistäs sitä tietää. Tuleeko mittään.

Jos taas hakisi kahvia...

Mitäs kaikkea vippaskonsteja ootte käyttäneet??
Minä litkin edelleen greippimehua, ei sitä voi enää olla juomatta :) on niin hyväää!!
Syön multivita plussaa ja helokki- ja venhänalkioöljyjä. Ruusunjuuriuutekin on testattu, ei ainakaan mitää haluja lisännyt (ovat ilmeisesti tapissaan :)) ja aiheutti älyttömän unettomuuden, joten se siitä.

Täytyypä alkaa pitää sitä päiväkirjaa.
Joo, ultrat on vielä aika kaukaisia ajatuksia, mutta pisti silmään...Siinä oli kai pääpiirteissään että Tampere pystyy tarjoamaan odottajille vain yhden maksuttoman uä:n ja että ultrat oli ruuhkautuneet vuoden alusta. Mutta parannusta kai (toivottavasti) oli tulossa jo mahdollisesti tänä vuonna niin että kaikki sais 2 ultraa ja veriseulonnan. Pisti vaan silmään kun on koko ajan nää vauva-asiat mielessä ja sit ajattelin että oompas muuttanut kivalle paikkakunnalle :) jos täällä on asiat noin huonosti. No ei vaiskaan, ihan kivalta paikalta tää vaikuttaa...
Oon muuten kirjoitellut tuonne ajatuksissa-ketjuunkin, kahdenketjun loukussa siis :), mutta ihan kiva kirjoitella molempiin...

Samat konstit on täälläkin käytössä. Tässä kierrossa aloitin greippimehun juomisen, Multivitan raskaus-vitamiinin ja vehnänalkioöljyn ottamisen. En kyllä huomannut tuon greippimehun mulla vaikuttaneen mitenkään kovin ratkaisevasti noihin limoihin. Aion silti jatkaa testausta seuraavassa kierrossa… Kahvin juontia mun pitäisi vähentää, silläkin voisi kai teoriassa olla vaikutusta tärppäämiseen/tärppäämättömyyteen…