VIILAAJAT 34

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joppuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pirteää maanantaita!!

Toiseksi viimeinen lomapäivä menossa..
Aurinko paistelee ja kaupunkia kohti suunta!
Täältä väki tipahtelee odotuspuolelle joten suht hiljaista kaiketi on.. :D

-Nella, kp23/32-

Voi Joppuli, hurjasti onnea plussasta! :) Nyt taitaa jäädä paluu divaripeleihin sinun osaltasi.

Täällä tosiaan alkaa hiljentyä uhkaavasti, tosin oikein positiivisesta syystä. Pitänee alkaa aktivoitua taas, töihin paluu on herätellyt vauvakuumetta... Ja eiköhän viimeistään ystäväni piakkoin syntyvä vauveli hoida loput. ;)

Minervalle ja Caktukselle kovasti tsemppiä leikkauksiin!

..Niin, siis TODELLAKIN positiivisesta syystä täällä hiljenee :D :D
Mutta yritetään me aktivoitua ;)
Ja Aavallakin kaiketi pilkettä silmäkulmassa, ja ajatukset jälleen kuumeisesti
vauvahaaveissa :) KIVAA :)
Me siis toistaiseksi siinä junassa, mutta eiköhän me täältä kans jossain vaiheessa tonne toiseen junaan siirrytä :)

-N-

Koskas se Caktuksen operaatio on? Eikö sua yhtään pelota mitä sieltä löytyy, oon itse ihan paniikissa että tulee ylläreitä. Itsellä operaatio vasta 29/8 joten saa vielä jännäillä mitä tulee...

Korjatkaa jos (kun) virheitä löytyy...

VIILAAJAT 34
ESITTELYLISTA:
Minerva77 30/28,y08/06 Hki
Fanny77 30/33,y06/06,km 9/06 Hki
Pikkumyy27 27/29, Yritystä 2/07, Pirkanmaa
Caktus 32/30, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 27/28, yritystä 1/07, Helsinki
Nella26, 26/45, y05/07, Pohjois-Pohjanmaa
jossukka81 26/28, y01/07, Uusimaa
Haikkis y08/06 kymenlaakso

To-be-viilaajat:
Siiseliini 28/29, yritys alkaa 01/08, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku (syntynyt tyttö 10.6.-07)
Monsku 23.7.2007
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa 24.8.2007
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu 24.10
Ilona 27.10.2007
Hema
Minja
Elviira
Inkku
Prinressa
Joppuli

Jännäyslista:
26.7. jossukka81
10.-12.8. (pe-su) Fanny
13.8 (ma) pikkumyy27
15.8 (ke) Nella26 ??
20.8. (ma) Minerva
20.8. (ma) Haikkis
8.9. (la) Aava80

Minerva, mulla on viikko ennen sua. No todellakin pelottaa, ensinnäkin se, että mitä jos eivät voikaan tehdä hommaa tähystyksellä vaan pitää ottaa auki, repiikö ne auki samantien, vai saanko uuden ajan siihen (se selvinnee ens viikolla kun tapaan leikkaavan lääkärin). Toisekseen kaveri joutui vastaavan leikkauksen tuloksena tulleen leikkausvahingon jälkeen teholle yli viikoksi ja on edelleen sairaslomalla, vaikka leikkaus oli 4 kuukautta sitten. Mitä jos itellekin käy jotain odottamatonta mihin ei ole osattu varautua ja leikkaus menee pieleen... Ei mua ehkä niinkään jännitä mitä sieltä löytyy, koska jotenkin luotan että ultralla näkee aika hyvin mikä siellä odottaa, mutta tietty onhan se sitten eri asia lääkärille nähdä ne ylimääräiset livenä, oliko se sitä mitä ultra näytti vai jotain muuta. Noniin, kohta mulla on sitten paniikki päällä kun rupeen miettimään...

Prinressa, kyllä mä napaani siivoan ihan säännöllisesti muutenkin, että ei hätää että sieltä mitään kivettynyttä sedimenttiä löytyisi :D

Caktus, nyt bikinit päälle ja pihalle!

Kieltämättä alkaa haaveet heräillä kesän jäljiltä, greippimehutkin on aloitettu taas! Olen kyllä sellainen tuuliviiri näiden vauva-ajatusteni kanssa, että varmaan ihan hyvä että tärpissä kestää. Ehdin kasata ajatukseni, tai jotain. :)

Mua mietityttää jos putket on ihan tukossa tai niissä on jotain muuta vikaa (katsoo ne samalla), että joutuiskin suoraan johonkin rankempiin hoitoihin tai jotain.
Välillä alka tuntua niin turhalta koko haaveilu, itseään vaan rääkkää prkl!

Minerva, ihan samaa minäkin pohdin, mitä jos sitä käykin niin että mitään ei ole tehtävissä. No, mun oma gyne sanoi että kyllä mut raskaaksi saadaan (IVF), mutta jaksaako sitä sitten henkisesti, niissäkin kai aika iso epäonnistumisprosentti, ja jos julkisella ei saa kuin 3 yritystä, niin sitten pitää maksaa ite, ja julkisella puolen vuoden jono IVF:ään. Jotenkin semmonen olo että sinne IVF:ään tässä ollaan matkalla, joten ihan turha haaveilla mitään, kun ei se luomuna onnistu kuitenkaan. Jotenkin toi IVF vaan tuntuu niin keinotekoiselta ja suorittamiselta, väkisin tekemiseltä... en tiedä... Mulla ainakin alunperin oli tarkotus katsoa myös putket että ovat auki. Saa nyt sit nähdä että mitä kaikkea tekevät, kun ainakin jotain muutosta leikkaussuunnitelmaan on jo tullut, kaipa ne senkin sitten kertovat kun menen tapaamaan niitä lekureita ens viikolla.

Piti laittaa yks työhakemus menemään, joten vasta nyt mä sitten ihan oikeasti menen sinne pihalle itteäni grillaamaan :)

Joppuli-IHANAA!!!!!

Tulin vasta nettipimennosta.Olen tosi onnellinen puolestasi-mielettömän hienoa!!!

(.)Kävin juuri omalla gynelläni,kuten oltiin keväällä sovittu.Nyt on sitten lähetteet kaikkiin labroihin ja niitä ruvetaan heti ottamaan,jos(kun) menkat perjantaina alkaa.
Positiivista oli,että kun hän ultrasi ,kaikki näytti olevan oikein hyvin!Ovis on todella ollut(niinkuin itse päättelinkin),ja olen ovuloinut tosi "hyvin",ts.keltarauhasta oli yllinkyllin tarjolla ja limakalvo hyvin paksuuntunut :-) Siispä siellä olisi oikein hyvät olosuhteet vauvalle,mutta vielä tulosta ei voi nähdä.Pitää siis odotella viikonloppuun!
Mieli on nyt siis ihan hyvä-jotain tapahtuu vaikkei taaskaan plussaa tulisikaan.Miehenkin olen patistanut simppanäytteeseen tälläviikolla.

Lueskelin Caktuksen IVF-pohdintaa...Meillä on lähipiirissä useampi IVF-lapsi.Kai se alkaa olla nykypäivää!Tylsäähän se tietysti on,mutta mutta me ollaan jo täysin varautuneita myös tuohon vaihtoehtoon.Ajatus ei ehkä siksi tunnu niin raskaalta,koska ollaan siinä onnekkaita,että voimme mennä yksityisiin hoitoihin.Itseasiassa meillä on tuttu lapsettomuuslääkäri,joka meitä tulee hoitamaan,jos on tarvis.Se tietenkin rauhoittaa.Mutta kyllä se epäreilulta tuntuu,että joutuu syytämään kaameasti rahaa johonkin sellaiseen,jonka pitäisi luonnostaan onnistua :-(
Mutta onhan täällä ihmeitä tapahtunut ennenkin!!Eikun aurinkoa kaikille!!

Fanny kp 28/31-33

Minulla on myös ystävä, jolle on tehty laparoskopia (?) ja joka lopulta raskautui toisella kerralla IVF:llä. Jos siis olen oikein ymmärtänyt, asiasta on paljon juteltu, mutta minulla nämä termit eivät ole vielä niin hallussa. Rankkaa on tietty ollut, mutta lopulta kaikki kuitekin päättyi hyvin. Tsemppiä teille!

Moikka kaikille,

Ja kiitos tuhannesti kaikista onnitteluista...

aava jää joo paluu divariin haaveeksi, mutta parin viikon päästä meen kyllä vielä vääntää katusählyä, kun ei sitä nyt voi perua ja miksi pitäiskään, ei vaan vedä ihan täysillä. Nyt ei enään oo sitä kuvotusta mikä oli koko viikonlopun, joten kai sitä pitää vielä urheilla ennen kun maha tulee tielle...

Nyt jatkan töitä... tekisi mieli huutaa kaikille et OOn raskaana

Terv, Joppuli

Mää oon käyny aktiivisesti lukeen noita huhtikuisten kirjoittelua kun sinne on meiltä tässä viimeaikoina useampi siirtynyt... :D :D
On se vaan jännää lukea ja kuvitella noita tuntemuksia kun elimistö ja keho yleensäkin alkaa muuttumaan ja miten erilaisia jokaisen fiilikset on!
Kovasti toivotaan että mekin sinne piakkoin päästäis! :)
..Ja voin kyllä kuvitella miten kovasti tekis mieli kaikille huutaa että on raskaana!!
Oishan se kiva kertoa kavereille jo tästä yrittämisestäkin, mutta ei kumpikaan haluta ottaa sitä "painetta" harteillemme, koska se kysely voi olla liian raskasta.
Kun on kuitenkin kyse ihanasta asiasta!!

..juu, mulla on tylsää vaikka ulkona on mahtava sää, siksi täällä jatkuvasti käyn norkoilemassa!! ;)

-N-
Me (MINÄ) kun ollaan niin semmoisia...

Voin vain kuvitella Joppulin fiiliksiä... :)

Minäkin taustailen huhtikuisia aktiivisesti. Nuo ensihetket on niin ihanaa luettavaa, ja nyt on vielä paljon "tuttuja" mukana! Kyllä mekin sinne vielä päästään, Nella ja muut. Kieltämättä tässä vaiheessa hieman kaduttaa, että olen kertonut tästä yrityksestä aika monelle. Ei kukaan (enoani lukuun ottamatta...) mitään kysele, mutta itselle tulee vähän paineita.

Mä kyllä narahdan joukkuekavereille heti jos (kun!!) olen raskaana. Miksi sitä muka muuten jättäisi kauden kesken? Tai no, voihan sitä vaikka "loukkaantua" tai jotain. Taas olen vähän aikaani edellä näiden pohdintojen kanssa. :D

tuutjuna.gif

Tässä nyt jonkunlainen juna mutta täytyy yrittää ettiä joku liikkuva...

Päivitetään..
Korjatkaa jos (kun) virheitä löytyy...

VIILAAJAT 34
ESITTELYLISTA:
Minerva77 30/28,y08/06 Hki
Fanny77 30/33,y06/06,km 9/06 Hki
Pikkumyy27 27/29, Yritystä 2/07, Pirkanmaa
Caktus 32/30, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 27/28, yritystä 1/07, Helsinki
Nella26, 26/45, y05/07, Pohjois-Pohjanmaa
jossukka81 26/28, y01/07, Uusimaa
Haikkis 24/24 y08/06 kymenlaakso

To-be-viilaajat:
Siiseliini 28/29, yritys alkaa 01/08, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku (syntynyt tyttö 10.6.-07)
Monsku 23.7.2007
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa 24.8.2007
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu 24.10
Ilona 27.10.2007
Hema
Minja
Elviira
Inkku
Prinressa
Joppuli

Jännäyslista:
26.7. jossukka81
10.-12.8. (pe-su) Fanny
13.8 (ma) pikkumyy27
15.8 (ke) Nella26 ??
20.8. (ma) Minerva
20.8. (ma) Haikkis
8.9. (la) Aava80

Ei minulla ihmeitä, halusin vaan toivottaa pelkkää plussaa kaikille. <3
Mulla tänään ja eilen näyttänyt ovulaatiotesti kahta viivaa, toivotaan parasta. Alavatsassa vähän nipistelee, mutta kuuluu kai ovulaatioon. Olen kyllä niin peukut ja varpaat pystyssä että toivottavasti nappaa. :)

Minnes Jossukka on kadonnut, viettää tietenkin lomaa :)
Voi kun kiukuttaa olal töissä kun aurinko paistaa.

Fanny taitaa olla seuraava jännitettävä! Mitäs kaikkia testejä ne teille määräsi? Koska saadaan tuloksia? Puhuivatko siitä aukiolotutkimuksesta?

Haikkis taitaa tehdä töitä öisin?

Eipä täällä kummempia, lisää kahvia vaan.

minsku

Huomenia Typyt...

Samaa minäkin ihmetelin, minne mahtaa olla Jossukka piiloutunut..
Täällä tosiaan viimeinen lomapäivä, aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta, josko
olisin reipas ja hyppäisin pyörän selkään ja pikku lenkille, tekis varmaan ihan hyvää! :)

Kivaa päivää ja plussatuulia :D

-N-

Moi!

Osaatteko sanoa jotain sellaseen,kun mua vihloo vasemmalta alavatsalta aina,kun on pissahätä ja sitten kun pääsen veskiin,niin vielä pissatessakin!?Eikö virtsarakko ole kumminkin keskellä?Outoa...

Minsku:mun oma gyne määräsi mulle sen "peruspaketin" hormonikokeita,4 kpl ihan alkukierrosta ja sitten progesteronin tsekkauksen vielä kaksi kertaa kp 21 ja kp25!Mies menee huomenna simppatestiin sinne klinikalle ja vasta näiden tulosten kanssa mennään sitten yhdessä sille lapsettomuuslääkärille.Aukiolotutkimuksesta ei mun oma gyne ole puhunut mitään.
Onko joltain muuten otettu noi kokeet?Unohdin vaan tarkistaa,että kun ennen noita alkukuun näytteitä ei saa sekstailla pariin päivään,niin se ei varmaan koske noita proge-näytteitä?Muistaako kukaan?

Ihanaa aurinkoa-vihdoin!!Nyt nauttimaan!

Fanny kp29/31-33

Vapaapäivän terkut!

Tulin just bodypumpista ja iltapäiväksi suuntaan rantsuun...aah! Loppuviikon saakin sit kärsiä näitä helteitä töissä :(

Joppulille oikein kovasti ONNEA! Oliko tässä kuussa mitään erilaisia tuntemuksia ton pahoinvoinnin lisäksi? Tai oliko muuten jotenkin poikkeava kuukausi?

Mä tässä tätiä odottelen. On tässä kuussa jäänyt seksit niin vähiin, että en elättele mitään toiveita sen suhteen. Ja nyt on vähän muutakin murehtimisen aihetta omassa terveydessä... Mulla on vuosikaudet ollut kaikenlaisia selittämättömiä vatsavaivoja, ripulia ym. ym... Nyt sit lopultakin on löytyny jotain, haimassa ilmeisesti on jotain vikaa...ei kuulemma eritä jotain entsyymiä tms. Tulehdusarvot oli koholla ja ne haima-arvot tosi matalalla... Odottelen nyt kutsua sisätautilääkärille tutkimuksiin. Huoh! En ees halua ajatella miten tää vaikuttaa raskautumiseen, vähän tuli semmonen olo et taitaa olla tällä hetkellä turha toivo haaveilla raskautumisesta. Kysyn sit siltä lääkäriltä kunhan joskus pääsen niihin tutkimuksiin :(

Fanny,mulla on kans muutaman kuukauden ajan vihlonu vasenta puolta alavatsaa. Ei kylläkään pissatessa, mutta muuten aina tuntuu aika repäseviäkin vihlasuja... En tiiä mitä lienee... Tsemppiä teille hoitoihin!

Plussatuulia kaikille +++++++++++++++++ db db db db db db db db db db db

juu, yövuoroja teen vielä syyskuun loppuun, sitten takaisin "normaaliin 3-vuorotyöhön." Olen siis hoitoalalla. Yövuoroissa on joskus hyvin aikaa lueskella näitä palstoja. :)

Pikkumyylle hymyä ja hyvää mieltä, uskon että kaikki järjestyy ja haima-ongelma ei ole este lapsensaannille kunhan saatte tulehdusarvot kuntoon.

Ihanat kesäilmat, ei voi muuta kuin nauttia keleistä ja toivoa kaikille pelkkää plussaa .:)

Mä heräsin juuri ja nyt sitten ruuan laittoon ja jos sais jälkiruokaa alakerrassa... ;)

hauskaa tiistaita kaikille!

Heipskukkuu...

Täällä toivutaan ihmeelisestä plussauksesta ja yritetään totutella ajtukseen, että mun mahassa joku asustelee seuraavat 9kk. Töissä en kyllä paljastanut yhtään mitään, vaan jo mietin muiden mukana ens vuoden kesälomia... On aika pirullinen olo, kun tietä jotain mitä muut ei tiedä...

Pikkumyy... Siis muutoksia edellisiin kuukausiin: olin lomalla ja poltin tupakkaa koko kuukauden. Siis yleensä en polta kuin viikonloppuisin, mutta nyt sitten tupruttelin kunnolla loman kunniaksi. EN kyllä kenellekään sitä suosittele. NIIN ja silloin ovis viikonloppuna vedin kunnon kännin, voiskohan johtua edellä mainituista syistä, jos johtuu niin teille tulee rankat ovis viikonloput kun pitää olla ihan perseet, eikä tuu ees halvaksi=) Niin vanhan kansan uskomukset onnistui, eli ketjun aloittaja plussaa....niin kävi nyt, siitä on aikaa kun viimeksi kävi näin, olisiko ollut ilona tai entu.

Kuulostipa hullulta noi mun muutokset.... Nyt jatkan koneella surffausta... Plussatkaa likat...

Joppuli 4+3