Joppuli-IHANAA!!!!!
Tulin vasta nettipimennosta.Olen tosi onnellinen puolestasi-mielettömän hienoa!!!
(.)Kävin juuri omalla gynelläni,kuten oltiin keväällä sovittu.Nyt on sitten lähetteet kaikkiin labroihin ja niitä ruvetaan heti ottamaan,jos(kun) menkat perjantaina alkaa.
Positiivista oli,että kun hän ultrasi ,kaikki näytti olevan oikein hyvin!Ovis on todella ollut(niinkuin itse päättelinkin),ja olen ovuloinut tosi "hyvin",ts.keltarauhasta oli yllinkyllin tarjolla ja limakalvo hyvin paksuuntunut

Siispä siellä olisi oikein hyvät olosuhteet vauvalle,mutta vielä tulosta ei voi nähdä.Pitää siis odotella viikonloppuun!
Mieli on nyt siis ihan hyvä-jotain tapahtuu vaikkei taaskaan plussaa tulisikaan.Miehenkin olen patistanut simppanäytteeseen tälläviikolla.
Lueskelin Caktuksen IVF-pohdintaa...Meillä on lähipiirissä useampi IVF-lapsi.Kai se alkaa olla nykypäivää!Tylsäähän se tietysti on,mutta mutta me ollaan jo täysin varautuneita myös tuohon vaihtoehtoon.Ajatus ei ehkä siksi tunnu niin raskaalta,koska ollaan siinä onnekkaita,että voimme mennä yksityisiin hoitoihin.Itseasiassa meillä on tuttu lapsettomuuslääkäri,joka meitä tulee hoitamaan,jos on tarvis.Se tietenkin rauhoittaa.Mutta kyllä se epäreilulta tuntuu,että joutuu syytämään kaameasti rahaa johonkin sellaiseen,jonka pitäisi luonnostaan onnistua :-(
Mutta onhan täällä ihmeitä tapahtunut ennenkin!!Eikun aurinkoa kaikille!!
Fanny kp 28/31-33