N
Nella26
Vieras
..Voi älytön näitä!!! ;D
Oon tässä aikani nauranu ääneen, yksikseni...
Linkki siis tuolta plussanneiden puolelta
miehen kommentti esikoisen synnyttyä:
"sehän on kuin smurffi!" esikoinen oli aika sininen ennenkuin sitten tokeni siitä.
äitiysvalmennuksesta kerrottiin seuraava juttu: pari oli mennyt synnyttämään esikoista. mies oli ohjattu isien pukuhuoneeseen ja käsketty vaihtamaan vaatteet ja laittamaan sairaalan tohvelit jalkaan. isä tuli sitten takaisin synnytyssaliin hiihtäen omituisesti pitkin käytävää. vaatteet olivat menneet oikein päälle mutta jalkoihin mies oli laittanut ne pahviset kaarimaljat
kun kätilö ja äiti olivat naurultaan saaneet huomautetuksi asiasta mies oli ollut tosi helpottunut ja vastannut: no jo mä ihmettelinkin, että on aika huonot tossut..."
..Että semmosta
Oon tässä aikani nauranu ääneen, yksikseni...
Linkki siis tuolta plussanneiden puolelta
miehen kommentti esikoisen synnyttyä:
"sehän on kuin smurffi!" esikoinen oli aika sininen ennenkuin sitten tokeni siitä.
äitiysvalmennuksesta kerrottiin seuraava juttu: pari oli mennyt synnyttämään esikoista. mies oli ohjattu isien pukuhuoneeseen ja käsketty vaihtamaan vaatteet ja laittamaan sairaalan tohvelit jalkaan. isä tuli sitten takaisin synnytyssaliin hiihtäen omituisesti pitkin käytävää. vaatteet olivat menneet oikein päälle mutta jalkoihin mies oli laittanut ne pahviset kaarimaljat
..Että semmosta