VIILAAJAT 35

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haikkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tosiaan, kovin vähän meitä on enää jäljellä... Nyt kaikki taustailijat mukaan kirjoittelemaan!

Missäs Pikkumyy luuraa? Uutisia odotellaan jo kovasti tälläkin suunnalla! Onko Nellalle ilmaantunut lupaavia oireita?

Pikkumyyn kuulumisia minäkin odottelen, sehän on listalla ennen muakin ja ei
neidistä/rouvasta kuulu :)

Ei valitettavasti mitään normaalista poikkeavaa...
Kova nälkä mulla on koko ajan, mutta se oli jo aiemman kierron aikana, joten empä laske sen varaan ollenkaan!
Vatsaa nyt tietty nipistelee jatkuvasti, mutta sekin lienee normaalia, ootti sit menkkoja tai ei, joten siltäkin osin tuuletukset saa tämän kierron osalta jäädä...
Ja sekin että mun kierto on joka kierrolla ollu nyt pari päivää pidempi kuin edellisellä, niin tosta varmasta päivästäkään ei kovin paljoa voi päätellä! :(

Mutta odotellaan... :)

Tosiaan, jos taustailijoita on niin mukaan vaan akivoittamaan tätä "onneksi harvenevaa" joukkoa!! :D

Kiitos kaikille peukutuksista :D Tällä ei näy vieläkään tätiä... Huomenna tulen töistä apteekin kautta ja testaan, jos täti ei siihen mennessä ilmesty. Nyt alkaa jo pikkuhiljaa jänskätää,vaikka edelleenkään ei oo minkäänlaisia oireita...

Just tulin kurkkaamaan kun jätin sämpylätaikinan kohoamaan, että oisko jotain uutta tullut..

Voi Pikkumyy, kauheesti peukutuksia!!!!
Toivottavasti sulla on kivoja uutisia huomenna!!! :D

Kiitos Joppuli, kiva kun käytte plussanneistakin peukuttamassa täällä :)

Isoin Peukutuksin,

Nella

Kohtalon ivaa varmaan...

Minun osaltani peukutukset, jos joku edes kerkes aloittaa, voi lopettaa...

Se ei sit liiemmälti tulostaan ilmoitellu, tuo täti meinaan!!!

No, pettymys siis tälläkin kierrolla, tosin ei se ihan yllätyksenä tullut! :(

-Nella,kp1 :(

Pahoittelut Nella,

musta on kouriutunut ihan hullu eukko, tänään sain itkuraivarit kun mies ei ollut ostanut perunoita kaupasta... Sitten kehtas vielä nauraa, että nyt sillä hormoonit hyrrää... Eli näin meillä.

T: joppuli

Voi harmitus Nella, toivottavasti tuli edes hyviä sämpylöitä.

Pikkymyytä sitten jännätään, voi hitsi että ois kivaa kuulla plussauutisia.

-minsku uppoutuu takaisin numeroiden maailmaan...

Voi Minerva, sait kyllä mut väkisin nauramaan!!!
Kiitos :)
Ja Joppuli, sulla on nyt oikeus olla kiukkupää, kyllä ne miehet ymmärtää ;)

Juu, oikein herkullisia sämpylöitä tuli,
ja miehelleni soitin ja pyysin töistä tullessaan tuomaan greippimehua,
joten sitä on nyt sit kaapissa pari purkkia!! :D

Te ootte täällä kyllä korvaamattoman ihanan myötäeläviä,
mää tosissani saan teiltä voimia ja uskoa,vaikka
tuoreimmasta päästä täällä olenkin...
Aina se vaan ottaa koville... :(

Lähdempä nyt saunaan peseen ittestäni nämä karisseet toivonrippeet...

Olette ajatuksissa,

Nella

voi, että harmitusta! tsemppiä ja hyvää mieltä silti nellalle ja tietysti myös kaikille muille. uusi kierto uudet kujeet.

Minerva: meillä taas on jännityspäivät myös ihan käsillä, onko minkäänlaisia "oireita"?

Voi harmi Nella! Ainahan se koville ottaa, uutta yritystä kohti vaan taas.

Minäkin olen kyllä onnistunut saamaan toiveet kahdella viime kerrallakin kovin ylös kierron loppua kohden, vaikka käytännössä potentiaaliseen ovisaikaan on molemmissa edellisissä kierroissa puuhailtu ihan jossain muualla kuin makkarin puolella (ensin mies poissa ja sitten siskonpetimeiningillä kesälomareissussa).

En tajunnutkaan, että Haikkiksellakin on pidempi yritys takana (luin juuri tuolta toisesta ketjusta). Millaiset kokemukset sinulla on noista clomeista? Minäkin kärsin edelleen tosi epäsäännöllisistä kierroista. Muuta vikaa ei pitäisi olla, joten asialle pitäisi kai alkaa kohta tehdä jotain...

Pikkumyyn puolesta jännittää oikein tosissaan, toivottavasti tulet tänään kertomaan hyvät uutiset! Joppulille tsemppiä itkuraivareihin ja Prinressalle varhaisultraan. Kiva kun käytte täälläkin kääntymässä välillä.

aava: Minulla vasta eka kierto clomeilla; ovis tuli siinä vasta 19 päivän aikaan,mutta tuli kuitenkin. :) Haittavaikutuksia en kuitenkaan ole havainnut vaikka siinä tuoteselostuksessakin oli aika lista niistä ja mitä olen täälläkin lukenut niin kaikille ei ole ne sopineet. Kovalla jännityksellä nyt sitten ensiviikkoon, ei kyllä mitään ihmeitä raskausoireita ole.. :( tsempillä eteenpäin..

Pikkumyy?????????

En sit kerenny testaamaan...voi höh!!!! Hain aamulla työmatkalla testin ja kun menkat oli jo niin paljon myöhässä niin aloin olla jo aika positiivisissa fiiliksissä et kyllä nyt varmaan on tärpänny... Mut sit ne menkat alko oikeen tulvimalla kesken työpäivän. Voi kurjuuksien kurjuus :( Taas tultiin rytinällä alas...

No voi että pikkumyy, niin kovasti peukutin sulle!!! :(

Kiitos pahoitteluista ViilaajaTypyt ! ! !

Juu, aika kovasti turhauttaa...
Tuntuu että kaikkien ystävien raskaudet on alkaneet suht kivuttomasti ja
nopeasti..
Mutta täytyy ryhdistäytyä ja ajatella positiivisesti, kyllä mää
silti siihen plussaan jaksan uskoa!!! :D

Hei, aloitin se greippimehun juomisen eilen illalla, paljonko sitä pitää päivässä juoda?
Koko litra?
Aikas kirpeetä, tai oikeestaan hapanta se kyllä on! :)

-Nella-

oi voi, Tsemppiä myylle! pidetään lippu korkealla! <3

Greippimehusta.. Luin jostakin että 1-2 dl päivässä ovulaatioon saakka, mutta minä olen juonut koko kierron kun ajattelin että tarviihan se tarttumispintaa senkin jälkeen.. mutta toisen kautta ajateltuna minä en edelleenkään ole raskaana.. :)