VIILAAJAT 35

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haikkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Isot tsemppaukset Fannylle ja Caktukselle! Pidän kovasti peukkuja, että kaikki menee teillä hyvin.

Mitäs Nella kyselikään gallupissa? En vastannut heti ja nyt jo unohtui...

Fanny: joo, munasarjassahan se. Toinen onneksi ainakin ultran perusteella täysin ok. Ei oo muuta tarkoitus tehdä kuin poistaa toi kysta. Alunperin lääkäri puhui että tehdään aukiolotutkimus samalla (siis munatorvien aukiolo) mutta nyt tänään se sanoi että ei tehdä. siis täh?!, samallahan se siinä menee, luulis olevan suht helppoa kun kerran on vekottimet meikäläisen mahassa tutkia toi samalla, varsinkin kun se raskaus ja sen alulle saaminen tässä on kaiken takana. Ei voi ymmärtää...

No voi hitsi Fanny, toivoin niin että pääsisitte vähemmällä! Mites mies suhtautu tohon simppatestiin? Meillä vähän "kikatteli" että oli hauskaa aamuruuhkassa käydä viemässä labraan näytettä purkki povarissa...

Caktus pitkästä aikaa, tiputat mutkin taas maan pinnalle, aika senkun vähenee. Muistakin vaatia se lähete (perustelivatko päätöstä?), mistä muuten sut sitten lähetettiin operaatioon?
Itselläni kai (?) on onnekas tilanne että olen "ensikäynnin" siellä horm.polilla käynyt, tosin en tiedä kauako kestää leikkauksen jälkeen että on seuraava aika ja vasta sitten mun kiertoa ruvetaan kartoittamaan.
Etkö Caktus kysynyt miksei sitä aukiolotutkimusta tehdä? Voiko se jotenkin liittyä operaatioon??
Mullakin jäi siinä vaiheessa kun sain lähetteen vielä avoimeksi tehdäänkö se vai ei ja lääkäri lupasi selvittää voiko sen tehdä samalla ja voihan sen. Outo juttu Caktus!

miettivä minsku

Minsku:meidän mies meni ihan "mestoille"antamaan sen näytteen!Eilenillalla vielä nauratti paljonkin,mutta aamulla ennen töitä ei vissiin ollutkaan niin hilpeää.Kyllä me tossa äsken jo naureskeltiin sen paikan DVD-tarjonnalle :-D Pakkohan tää on jollaintasolla voida huumorilla ottaa!Mutta tulokset tietenkin huolettaa.Niitä siis odotellessa.Onneksi meidän oma lääkäri tutkii sen näytteen itse,ei ainakaan tule välikäsiä.
Caktukselle hirveästi tsemppiä!!!Jos kysymys on "vaan" kystasta,on tulevaisuus varmasti valoisa!

Fanny

äh, on ollu tänään vähän kaksjakoiset mielialat, vähän samanlaiset tuntemukset masussa kuin aina viikko ennen kuukautisten alkamista.. olin niin mietteissäni et oon käyny tänään lenkil, pyöräilemäs, uimas ja viel siivosin talon lattiasta kattoon... toivon niin et ne ei alkais.. nyt kävin sit syömään..
caktus: kaikki menee varmasti hyvin ja pian huomaattekin jo taas olevanne lapsenhankinta puuhissa. kaikkea hyvää teille.

No nyt kai sitten tv:n ääreen, sinkkuelämää alkaa kohta!

heips

Ei se lääkäri mitään perustellut, oli vaan että jaa, no enpä tiedä tehdäänkö sitä, eli ihan huuhaa-vastaus. Lääkärin luona käynnin jälkeen kävin sitten vielä kätilön luona joka antoi ohjeita leikkaukseen ja hänkin ihmetteli että miten niin ei tehdä aukiolotutkimusta, laittoi sen vielä papereihin ja käski kysyä lääkäriltä ennen leikkausta että jos nyt kuitenkin tekisi sen. Outoa... Jotenkin jäi fiilis että lääkäriä ei nyt vaan huvita tehdä sitä tutkimusta.
Tämä kysta on siis ilmeisesti vaan kysta, mutta kun mulla kuitenkin on se endometrioosi todettu, niin vähän jännittää mitä muuta siihen liittyvää sieltä löytyy, nehän siistitään sitten samalla.
Minsku, en varsinaisesti saanut mitään lähetettä, kun Jorvissa tutkittiin ja Jorvissa leikataan.

Kiitokset tsemppauksista! Ja tsempitykset Fannylle ja Minervalle, ja muille plussa-tuulia! tietty plussa-tuulia myös Fannylle ja Minervalle, mutta Minervalla taitaa tulla leikkaus ennen seuraavia tuulia, jollei nyt ole tärpännyt.

Caktus

Vastaus gallupiin: meille tulee riitaa aika harvoin, mies on melkoinen viilipytty. Minä kyllä kiukuttelen välillä kovastikin, lähinnä väsyneenä ja nälkäisenä, mutta mies ei lähde mukaan noihin. Sitten kun onnistun hänet suututtamaan tosissaan, mitä on viiden vuoden aikana tapahtunut muutaman kerran, räiskyykin monta päivää. Olen muuten huomannut, että emme ole riidelleet kertaakaan kunnolla naimisiinmenon jälkeen. :)

Tässä kierrossa olen juonut ahkerasti greippimehua, vaikka tarkoitus oli ottaa iisisti tämä haaveilu.. Ei mitään raportoitavaa noin muuten, menossa kp 12.

Koitahan kestää haikkis, tutulta kuulostaa. :)

Mä tuun taas tänne omanapailemaan, sorry siskot...
Kysyin jo omalta gyneltä noista mua vaivaamaan jääneistä jutuista, ja hänen kommenttinsa oli, ettei aukiolotutkimusta varsinaisesti tarvitse TEHDÄ, sen kuulemma näkee ihan selvästi missä kunnossa munatorvet ovat. LIsäksi oli samoilla linjoilla leikkaavan lääkärin kanssa, että ensin vähän aikaa raskauden yritystä luomuna, koska kun paikat on puhtaina, niin on erinomaiset mahdollisuudet onnistua. Eli ehkä mä nyt sitten rauhotun vähäksi aikaa enkä ala heti meuhkaamaan sille leikkaavalle lääkärille kun näen sen leikkurissa... ;D Pitääkin vielä kysyä että kauanko pitää odottaa leikkauksen jälkeen että voi alkaa yrittämään.

Caktus.

Minä näköjään pidän täällä yksinpuhelua :-)

Minerva, tuli vastaus koska voi alkaa yrittämään leikkauksen jälkeen: heti kun on kotiin päässyt eikä maha ole liian kipeä suoritukseen. Että heti vaan jakkaraa kiillottamaan ja kirvestä viilaamaan :-)

Caktus

Aurinkoiset heipat Viilaajillle :D

Koulupäivä takana, ja heti kuulumiset tulin lukemaan, joten Caktus, enää et ole yksin :)

pikkumyylle peukkuja!! :) Millon tosiaan meinaat testata?
Jännää on taas :D

Tosi kiva juttu että teillä, Minsku ja Caktus, voi heti alkaa yritys kun "vaan paiakt kestää" :) ..ihana tuo Caktuksen lausahdus, ;)

Tännekään ei kuulu mitään uutta, tosin ei kai vielä pitäiskään!
Turvottaa tosin just niinku aina ennen menkkoja, joten tuskin niitä kauaa tarvii ootellakaan...

Ilmeisesti aika säyseitä liittoja kaikilla, mikä lienee hyvä juttu :)

Kivaa päivää!!

-Nella-

Voi että oli tuskanen työpäivä! Alkaa olla pinna jo tosi kireellä, säälin työntekijöitä.

Pitäänee viilailla kirveet (viilaajat nimi tulee tuosta) ja lypsyjakkaratkin pistää kuntoon, tässä odotellessa.

Oon niin poikki etten jaksa ees kirjoittaa :)

minsku

pikkumyylle pistän peukut pystyyn!!

Peukkuja pikkumyylle!!! Ja jaksamista minskulle, täältä lähtee kovasti virtuaalivoimia sinne suunnalle. Caktuksen "yksinpuhelua" luen kiinnostuksella, vaikka en osaakaan mitään kommentoida. Kieltämättä yhä enemmän alkaa pyöriä mahdolliset omatkin jatkotoimenpiteet mielessä... Vaikka ei tässä nyt luovuttamassa olla!

Hui, mihin sitä kirvestä tarvitaan?! Ai joo, taistelukirves varmaankin. ;)

Heippa hei kaikille!

Kylläpäs täällä on ehtinyt tapahtua vaikka mitä neljän viikon aikana. Viestejäkin oli niin paljon, ettei kaikkia pysty edes lukemaan. Mutta, jaetaanpas tässä ensteks suuren suuret onnitteluhalaukset: Elviira, Inkku, Prinressa, Joppuli !!! Ja peukut pidän pystyssä myös Cactuksen ja Minervan operaatioille, koittakaa jaksaa!

Minä en tähän huhtikuun junaan ehtinyt. Täti oli vastassa lentokentällä ja ilahdutti loman alkupäiviä. Tosin oli harvinaisen niukka ja lyhytkestoinen tällä kertaa..

Sen verran on nyt tullut ajatuksia nollattua, etten ole tikuttanut enkä laskenut päiviä. On kyllä ollut vaihteeksi rentouttavaa olla ihan "tulee jos on tullakseen" -linjalla. Kunnon loma siis :)

Kiloja on kyllä tullut lisää, Gardalla kun oltiin, niin pelkää pitsaahan sitä tuli väännettyä, parhaimpina päivinä lähes 2 päivässä! Nyt pitää ryhdistäytyä ja alkaa kuntoilla! Mulle on tullut semmonen pieni pömppö, mikä välillä tietenkin saa miettimään, että entäs jos se onkin jotain muuta kuin läskiä. Tiedättekös te, miten nopeasti raskaus näkyy masun pyöristymisenä?

Tuohon alkoholikeskusteluun: Naisen keho on suunniteltu suojaamaan alkiota heti alusta alkaen ulkopuoliselta maailmalta, joten en usko, että lasi tai pari vaikuttaa vauvanhankintaan suuntaan jos toiseenkaan.Varmasti aika moni suomalainen on saanut alkunsa enemmän tai vähämmän iloliemen värittämissä tunnelmissa. Intouduin itsekin muutamaan punaviinilasilliseen loman aikana ja vähän huppelissakin olin. Uskon, että siitä on raskautumisellekin pelkästään positiivinen seuraus, kun vähän tiukkapipo löystyy :)

Paljastin muuten ystävälle meidän vauvantekoaikeet.. Oli ensimmäinen, jolle kerroin. Hieman jännitti kyllä ottaa puheeksi, mutta kyllä helpotti!

Suvisia plussatuulia meille kaikille! Rentoutukaa, siskot!

Pikkumyyn kuulumisia täällä odottelen ja samalla nostele meitä ylöspäin...

Tuosta kun ne rimpsuna Jossukan viestistä lukee,huomaa,että plussajuna on todella ollut meidän asemalla pysähdyksissä viimeaikoina!!

(.)Kävin eilen työpaikan labrassa ottamassa niitä verikokeita.Laborantti siinä katteli lähetettä,totesi kaikkien olevan hormoneja ja kysyi "ei tämä vaan mitenkään liity lapsettomuuteen?"Johon minä kirkkain silmin,että "eeiii"..."ajattelin vaan,kun niitä ei kyllä yhtiö korvaa!"Vähän tuntui vilpiltä,mutta ihan vähän vaan ;-) Mun oma gynekin totesi,että sitä epäsäännöllistä kiertoahan tässä tutkitaan...:-D Kyllä tässä saa jatkossa maksaa ihan tarpeeksi...!
Yöllä oli meillä sellanen ukkonen,että valvottiin klo 01.30 asti!Ihan jatkuvaa jyrinää ja salamointia-ja se sade!!Ei mitään mahiksia nukkua!Mutta nyt paistaa :-)

Fanny

aurinkoista päivää vain kaikille. Toivotaan kaikille plussaa, mä lähden nyt ulos nauttimaan auringosta. Tänään alkaa taas yötyöt sitte viikonloppuna mökille. Maanantaina testipäivä.. jännittää! :) kaikkille onnea!