Heippa hei kaikille!
Kylläpäs täällä on ehtinyt tapahtua vaikka mitä neljän viikon aikana. Viestejäkin oli niin paljon, ettei kaikkia pysty edes lukemaan. Mutta, jaetaanpas tässä ensteks suuren suuret onnitteluhalaukset: Elviira, Inkku, Prinressa, Joppuli !!! Ja peukut pidän pystyssä myös Cactuksen ja Minervan operaatioille, koittakaa jaksaa!
Minä en tähän huhtikuun junaan ehtinyt. Täti oli vastassa lentokentällä ja ilahdutti loman alkupäiviä. Tosin oli harvinaisen niukka ja lyhytkestoinen tällä kertaa..
Sen verran on nyt tullut ajatuksia nollattua, etten ole tikuttanut enkä laskenut päiviä. On kyllä ollut vaihteeksi rentouttavaa olla ihan "tulee jos on tullakseen" -linjalla. Kunnon loma siis
Kiloja on kyllä tullut lisää, Gardalla kun oltiin, niin pelkää pitsaahan sitä tuli väännettyä, parhaimpina päivinä lähes 2 päivässä! Nyt pitää ryhdistäytyä ja alkaa kuntoilla! Mulle on tullut semmonen pieni pömppö, mikä välillä tietenkin saa miettimään, että entäs jos se onkin jotain muuta kuin läskiä. Tiedättekös te, miten nopeasti raskaus näkyy masun pyöristymisenä?
Tuohon alkoholikeskusteluun: Naisen keho on suunniteltu suojaamaan alkiota heti alusta alkaen ulkopuoliselta maailmalta, joten en usko, että lasi tai pari vaikuttaa vauvanhankintaan suuntaan jos toiseenkaan.Varmasti aika moni suomalainen on saanut alkunsa enemmän tai vähämmän iloliemen värittämissä tunnelmissa. Intouduin itsekin muutamaan punaviinilasilliseen loman aikana ja vähän huppelissakin olin. Uskon, että siitä on raskautumisellekin pelkästään positiivinen seuraus, kun vähän tiukkapipo löystyy
Paljastin muuten ystävälle meidän vauvantekoaikeet.. Oli ensimmäinen, jolle kerroin. Hieman jännitti kyllä ottaa puheeksi, mutta kyllä helpotti!
Suvisia plussatuulia meille kaikille! Rentoutukaa, siskot!