Heipä hei tytsät, täällä ollaan. Maha huikean turvoksissa sen leikkauskaasun jäljiltä ja muutenkin, mutta eiköhän se tästä, tänään hiippailin jo postilaatikolle asti. Tähystyksellä siis tehtiin ja neljä pientä sievää haavaa mahassa. Pääsin jo eilen kotiin, mutta painuin melkein samantien nukkumaan ja tänään aamupäiväkin meni nukkuessa. Itse operaatio meni kuten pitikin, ja henkilökunta oli kyllä joka paikassa aivan ihania. Mua kärrättiin leikkuriin just silloin kun se karmein ukkosmyrsky alkoi, vähän jännitti kun valot vaan välkky salissa, mutta hoitsut vakuutteli että kyllä sairaalassa on oma varavoimalansa. No hyvä
Ylimääräiset saivat pois, eli kysta sai kyytiä. Kuulemma vähän joutui poistamaan munasarjaakin, mutta on ne molemmat vielä tallella. Enemmän lääkäri oli huolissaan siitä että munatorvet ei ollu ihan siinä kuosissa kuin ois voinu, ja totes sitten että aika epätodennäköistä raskautua luomusti, joten laittoi samantien lähetteen lapsettomuuspolille. Joten, mä taidan roikkua täällä enää vaan siitä ilosta että pääsen höpisemään ja peukuttamaan muita, meidän kohdalla ainoastaan ivf tuo raskauden jos sitten sekään. Jää nähtäväksi. Mutta jos mä ainakin siihen asti roikun täällä kunnes saatte lisää aktiivisia kirjoittelijoita
Minsku, sä kyselit niistä vuodoista. Mulle oli leikkurissa laitettu se karmea synnytysside, ja siihen oli tullut tosi vähän vuotoa. Sen jälkeen ei oikeastaan mitään, jos nyt oikein haluaa nähdä jotain niin voi sanoa että vähän tiputellut, mutta tosi vähän, kun odotin että ois tullut paljon enemmän. Kotihoito-ohjeessa sanotaan, että niin kauan kuin vuotoa on, ei saa käyttää tampoonia eikä harrastaa seksiä. Jos sen mukaan menis niin mä saisin nyt harrastaa seksiä mutta voin sanoa että ei ihan heti tulis kyllä mieleen... Kysele mitä haluat operaatiosta tietää, nyt on sen verran tuoreessa muistissa että voin vastailla.
Caktus, kiittäen kaikkia hengessä mukana olleita, Nellalle erityiskiitos Tikrusta, mistä tiesitkin että se on mun suosikkihahmo.