VIILAAJAT 45

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Caktus.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Caktus.

Vieras
**VIILAAJAT 45**

Viilaajat
Minerva77 30/29,y08/06 Hki
Fanny77 30/34,y06/06,km 9/06 Hki
Caktus 32/31, yritystä 11/06, Uusimaa
-Nella- 26/45, y05/07, Pohjois-Pohjanmaa
jossukka81 26/28, y01/07, Uusimaa
*Pilvi 30/31, y11/07, Hki

To-be-viilaajat:
Siiseliini 29/30, yritys alkaa 01/08, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku (syntynyt tyttö 10.6.-07)
Monsku (syntynyt tyttö 28.7.-07)
Joanna (syntynyt poika 2.8.-07)
Ewa (syntynyt tyttö 20.8.-07)
Tehotyttö (syntynyt tyttö 25.10.-07)
Entu (syntynyt tyttö 18.10.-07)
Ilona (syntynyt tyttö 19.10.-07)
Elviira 26.2.2008
Inkku 28.03.2008
Prinressa 6.4.2008
Joppuli 12.4.2008
haikkis 22.4.2008
Pikkumyy 8.7.2008
Aava 13.7.2008

Voi ¤%&()?#" sentään Fanny. Tsemppiä jatkoon! Caktus, mä niin samaistun noihin fiiliksiin edelleen. Anoppi kyseli vauvauutisia viime viikolla ja meinasin sanoa, että ei se kuules ole mitenkään itsestäänselvyys että niitä ylipäätään tulee. Onneksi tajusi jatkaa lausetta sanomalla, että eihän näitä tietenkään pitäisi kysellä, niin sain hillityä itseni. :)

Kovasti peukkuja kaikille vanhoille ja uusille Viilaajille!

Aava, mä melkein joka kerta pelkään että koska anoppi kyselee jotain, ei tähän mennessä ole kertaakaan kysellyt, mutta tiedän että se ihan varmasti haluais lapsenlapsia, mutta toisaalta se tietää mun sairaustaustan, niin osaa varmaan sen takia olla kyselemättä. Mutta miten noi kollegat ja jotkut ei-niin-läheiset kaverit sais pitämään kommenttinsa itellään...

Nii-in. Siinäpä vasta kysymys Caktus. Mua auttoi jonkun verran se, että koitin ajatella ettei ihmiset sitä pahalla tarkoita. Kyllä silti keitti muutaman kerran oikein tosissaan ja silloin oli kiva tänne avautua asiasta. :)

Pahoittelut Fannylle, oliko se nyt niin että luomuilette tän kierron ja alotatte taas tammikuussa inssit?
Täällä kierto taitaa olla mullin mallin kiitos jumalattoman stressin ja valvottujen öiden.
Nyt torkuille.

Moi!

Ja kiitos sympatiasta!
Juttelin juuri ihana lääkärini kanssa,ja sain luvan syödä clomit myös tähän joulukiertoon,jee!!Eli ei ainakaan tule megapitkää kiertoa ja hän jaksoi vielä tolkuttaa,että voin ihan hyvin raskautua ilman inssiäkin,kun miehen simpat kumminkin senverran hyvät!Eli taas ollaan ihan hyvillä mielin kumminkin :-)

Mä en taas vähään aikaan ole törmännyt noihin kyselyihin,mutta mua nykyään riepoo enemmän ne lukemattomat kaverit,jotka on raskaana/joilla on pikkulapsia,jotka ei enää MISTÄÄN muusta osaa puhuakaan!Ja kun osa vielä tietää meidän tilanteen,on aika vaikea tommosta epäsensitiivisyyttä ymmärtää.

Superkiireinen viikko,mutta sunnuntaina alkaa LOMA!!!

Joo,ja Pilvi vois kyllä aloittaa viilailun plussalla ;-)

Jännäyslista

12.12. ke Minerva
20.12. to Nella
30.12. su Jossu
6.1. su Fanny (tarkentuu myöhemmin)

Te voisitte kertoa miten vietätte joulua, kun meidän joulu on "peruttu" muuton takia.
En viitsi ees koristella, kai pahvilaatikoihin vois piirtää tonttuja...
Joululahjat lähetin kotipuoleen, joten en mitään suuria ostanut. Äijäkkeelle pitäisi joku lahja ostaa, mitä te ootte hankkineet?

Fannylle lohtuhalit!! Tiedän NIIN todella, miltä tuo tuntuu...

Täällä odotellaan ovista. Aikaisemmin puhuitte kyllästymisestä ja meillä taitaa nyt olla sellainen kyllästymis-kierto. Eilenkin illalla oli tarkoitus vähän viilata, mutta se telkkari ja uni tuntui vaan niin paljon paremmalta vaihtoehdolta.. Ei oikein tullut sitä fiilistä ja musta ei ainakaan ole mitään kivaa semmonen väkisin yrittäminen..

Ensi viikolla mennään tutustumiskäynnille lekuriin. Molemmat on nähnyt unia käynnistä jo.. Onhan se aika henkilökohtaista, jollekin vieraalle puretaan tämmöisiä asioita. Kotiin tuli monisivuiset lomakkeet, jotka pitää ottaa täytettyinä mukaan. Siinä kysellään mm. seksielämästä ja mahdollisista ongelmista. Kirjoitanko minä siihen, että ei vaan jaksa sitä joka toinen päivä - tahtia kovin montaa kuukautta peräjälkeen :O

Ja vauvauteluista: Miehen siskolla tuntuu olevan vauhti päällä ja vauvoja putkahtelee tasaisesti kahden vuoden välein (kärjistys!).. No eikös appiukko (!!) tässä eräällä vierailulla heittänyt, että "teille alkaa tulla kohta paineita". Tooosi kiva, oli kyllä vitsit vähissä siinä kohdassa ja sain vaivoin hillittyä itseni ja väläytin oikein jenkkihymyn hauskalle heitolle, heh heh.

Joo, eipä se seksi maistu ihan samalta kun takaraivossa joku huutaa ovisaikaa. Yritä siinä sitten ottaa vauvansiemeniä vastaan juuri oikeesta kulmasta ;)
Ei ne menkat alkaneet vielä eilen. Tein pientä tilastointia 12normaalista kierrosta (jos ei laske ensimmäistä-, luge, eikä leikkauskiertoja) vain 4 on ollut jotain muuta kuin 28 päivää. Ei oo mitenkään erityinen olo. Tissit on turvonneet ja maha, mutta siinä se sitten onkin...

-minskuliini

Huomenia,
testasin juuri tuossa ennen töihin lähtöä negan. :(
Aina sitä kuitenkin vaan toivoo, vaikka epäilinkin, etten ole raskaana. Bongasin kuitenkin sen ovulaation tikulla ja ajoitus siis täydellinen pupuiluun, mutta eihän se vaan tarttunut! Ovulaatio oli 17 päivää sitten, joten kaipa raskaus olisi jo näkynyt, jos se olisi olemassa? Menkkojakaan kun vaan ei kuulu eikä näy :/

Minerva77: kiva kuulla, etenkin toi jatko-osa ;) Eli että jatkui sitten normaalina.

Ja tuohon seksiasiaan. Meillä on yritystä ollut vielä niin vähän aikaa, ettei ole juurikaan kyllästymistä ilmoilla vielä, vaan nyt se on vielä hauskaa ja tekee aina kutaakin parisuhteelle. Kuitenkin täytyy sanoa, että jos tätä jatkuu kuukausikaupalla, niin aivan varmasti rupee jossain vaiheessa maistumaan pakkoväännöltä.

Vai joulu, just kävin hakemassa joulumerkit, että jos vaikka sais ne kortit postitettuakin :)
Muuten joulu on mulle aina vähän pakkopullaa, ei mitään tekemistä ja pitää vaan jostain syystä syödä liikaa. Meillä ei ole ohjelmassa mitään suurempia joulutapahtumia, parit sukulaisvierailut varmaan. Miehen kanssa sovittiin että ei osteta joululahjoja toisillemme. Joulu varmaan menee ihmetellessä että koska koira alkaa synnyttämään :)

Caktus

Minsku, voisin ihan hyvin tullakin, vähän hyötyliikuntaa :) Mies kuitenkin vaan lepää ja toipuu töistään ja kerää voimia, joten mulla ihan oikeasti ei ole mitään tekemistä kun miestä ei saa lähtemään mihinkään kun "hän haluaa olla kotona kun kerrankin ei tarvitse tehdä mitään" Sitten se kattoo kaikki viimeisen puolen vuoden aikana boksille tallennetut leffat ja pelaa pleikkarilla yötä myöten. Plääh...ja mä kun en vaan kykene pysymään hetkeäkään paikallani (lievä ADHD, olen ihan vakuuttunut, kaikki oireet täsmää...). Ja kun ei voi lähteä koiraakaan lenkittämään, eikä mitkään jumpat ole "auki" jouluna ja kaikki vaan viettää joulua perheen ja sukulaisten kanssa, niin mä KÄRSIN... :)

Täällähän on jännää! Piristähän Minsku flunssaista päivääni plussauutisella, jooko?! Ilmapallo-olo vatsassa kuulostaa tarkalleen siltä, mikä mulla alkoi tossa marrskuun alussa... :)

Mites muuten Caktus sun tilanne nyt etenee? Ja koska?

MINSKU!Miten mä olen ollut niin kiireissäni,etten ole tajunnut sun jänniä hetkiä!!!
Tämähän on lupaavaa!Kannattais varmaan testailla jo :-)

Jossukka minne olette menossa lääkäriin?Eli mistä saa kaavakkeita..?Itse kun en ole moisia vielä tähänkään päivään mennessä täytellyt.Mutta ei tarvitse jännittää sitä käyntiä.Lääkäri on ammattilainen ja siellä teitä varten,eikä varmasti ajattele kiusaantuneena,että pitää puhua vieraiden ihmisten seksielämästä ;-)
Toki se on henkilökohtaista,mutta koita ajatella sitä vaan lääkärinä-niinkuin jos olis vaikka varvas kipeä.

Täälläkin korttishow menossa-pakko saada postiin viim.huomenna...

Heippa Viilajat :)

NO mutta Minsku, sullahan on jännät ajat... :)
Hirvittävästi peukutuksia, oisko se jo sun vuoro?
Mää olisin kyllä vahvasti sitä mieltä! :)
Nyt vaan testiä kehiin vaan!!! ..Tuskin maltan oottaa! ;)

Caktus kuulostaa aika lailla minulta..
Mäkin oon aika levoton yksilö ja jonkin asteista vilkkautta on mullakin, ei vaan malttais kauheesti "vaan maata" vaikka muuten monesti laiska olen..
Joulun aika kun on aika erikoista...

Täällä turvottaa, mutta sekin on joka päiväistä joten sitä en laske oireeksi, vaikka ei kai niitä vielä pitäis ollakaan..
Eli dotellaan vaan kovasti!

Jossukalle kovasti tsemppimieltä lääkäri-visiitille..
Pitää ottaa vaan sellanen asenne että teidän parasta siinä ajetaan, vaikka ymmärrän kyllä pointtisi siitä miltä tuntuu "levitellä" intiimejä, henk.koht.asioita ns. ventovieraalle! Ja ne lääkärit nyt kuulee kaikenlaista päivittäin, joten ei niille varmaan mitään uutta tule esiin ;)
..ja ei se "joka-toinen-päivä"-systeemi nyt millään voi maistua kuukausitolkulla!!!

Mutta kivaa iltaa, minä lähden murun kans saunaan kun hän tuli kotiin! :)

KOVASTI PLUSSATUULIA ! ! !

Nella

Jossukalle: mua ainakin jännitti ihan hulluna alkukesästä kun käytiin ekaa kertaa naikkarin horm.polilla, tuntu jotenkin oudolta vielä miehen kanssa mennä "gynelle jalkojaan levittelemään". Eikä ne huoneet montaa neliötä taida olla...
Jännitys oli ihan turhaa! Olivat kyllä tosi huomaavaisia, kilttejä ja ihania lääkäri ja hoitaja.

m