***Viilaajat 49***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Nella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joppuli, mulla ei oo raskaustestejä ainoatakaan kotona, muutama puikko-ovistesti kylläkin mutten jotenkin jaksa uskoa niihin, vielä...
Eilinen testikin oli kyllä niin selvä nega..

Pitäiskö mun jo ottaa yhteyttä lääkärille tästä mun pitkittyneestä kierrosta, vaikkei täti vielä oo tullutkaan? Mitä mieltä olette?

Kiitos tehotyttö :)
..mää olen tosin tullut kotiin jo lauantaina joten aika hyvin oon saanut harhautettua kun ei vielä oo perille löytänyt ! ! ! :D

Nella kp 41/37

Voi kenkku Nella :/... Vaikka eihän se peli ole menetetty ennen kun menkat alkaa, siitä asiasta nukkuu selvä todiste tuolla terassilla.

Fannyn puolesta jännään niin hurjasti, että pala nousee kurkkuun, kun viestiketjun avaan. Oletko miettinyt milloin testaat? Huomennahan se taisi jännäyspäivä olla?

Mähän sain sen plussan aluksi just siihen ovistestiin, eikö niin käynyt myös inkulle??? muistanko väärin... Niin ja entua jännättiin vaikka kuinka pitkään....eli ei ole peli vielä menetetty...

argh, te annatte mulle liikaa toiveita ! ! ! ! ;)

asking.gif

Minäkin anna Nellalle vielä toiveita!Tuossa!!!

Kiitos tsempeistä Entu!En oikein tiedä miten suhtautua-toisaalta haluaisi tuloksen mahd.pian,mutten toisaalta haluaisi tehdä enää yhtään negatestiä :-/
Eli en ole varma testaanko vielä huomenna.Testi on kyllä olemassa.
Näissä lugeissahan on se huono puoli,ettei menkat ala ennenkuin ne loppuu!Ja huomenna olis illalla vielä vika satsi.Saas nyt nähdä...

NOH, mähän sit tein sen ovistestin äsken..
Sellanen ns."surullisen kuuluisa" haamuviiva sieltä sit tuli!!!!!
Tosin minä ainakin erotan sen selvästi!
Yritin ottaa kuvankin mutten viitti laittaa koska ei sitä varmaan siitä huomaa!
Oon ihan ällistynyt, en tiiä mitä ajatella!!!! :)

hui nella! :D kyllä noista haamuista on ollut tapana muuttua vahvat viivat ;) toivotaan parasta,samoin muiden kohdalla. Fannykin jännää... iiks! <3

pelkkää plussaa
haikkis rv 33+6

Ja nyt sitten nella sitä clearblueta kehiin, se o kumminkin todella tarkka ja hyväksi havaittu=) Voihan hitsin vimpulat kun täällä on jännää... Fannyyyyyyy?????testasitko????

Mä oon täällä äippälomalla ja heräilen samaan aikaan kun töihin olisi menossa, eli koko päivä aikaa olla vaan....Taidan lenkille lähteä.

raskauden aikana ovistestiin tulee todella tumma viiva, ei haamu. Ja oishan se varmasti raskaustestissä näkynyt. ei muuta kuin uutta r-testiä kehiin. Plussaonnea!

Mulla tuli eka sellainen haamu ja sitten tummui muttei ikinä ollut yhtävahva kuin kontrolli viiva, eli poikkeuksia löytyy... ja mahassa kasvaa tällä hetkellä vauva =)

toki poikkeuksia löytyy mutta Nellan tekstin mukaan tuli tosi hailakka viiva, jos sitä ei kerta kuvastakaan erota. Ja se voi tulla missä vaiheessa kiertoa tahansa.

Voi Fanny, halauksia :-( Mutta eihän peli vielä täysin ole menetetty, jos ei kerran vuoto ole alkanut.

Nellallekin vielä peukutuksia!
Teehän vielä r-testiä, ei se ovistesti oikein taida olla tässä kohtaa paras ;-)
Ehkä se täti sitten etsiskelee sua nyt sieltä tuntureista. Jääköön sinne hortoilemaan!

Lohtuhali Fannylle. :( Ja Nellalle vielä peukut! Mä sain tosiaan ovistestillä plussan kun raskaustestilläkin tuli, mut en kyllä muista tuliko niin vahva kuin kontrolliviiva, ei varmaankaan... (ois siitä varmaan jossain täällä maininta, mut en kyllä ala ehtimään, hhehhe). Muutenkaan en oviksenkaan aikaan saanut läheskään aina kontrolliviivan vahvuista viivaa (ja muulloin en mitään), joten hyvältähän tuo kuulostaa. Viilailkaa nyt vähän varmuudeksi, jos se onkin tosi myöhään heittäytynyt ovis plussan sijaan, mutta kyllä mä kierron perusteella kovasti peukutan plussaa!! bd

Tää lähtee viemään Jättistä valokuvaukseen (=ultraan).

I+J 37+4