***Viilaajat 49***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Nella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nella; Täällä yksi, joka testaili muutamiakin ovistestejä raskaustestin haamuviivan jälkeen, kun ne testit oli jo käytetty :) Ja haamuviivaa tuli ovistesteistä ihan loppuun saakka siinäkin vaiheessa kun Clearblue näytti jo vahvaa viivaa. TOIVOA ON!

Fanny; voi kurjuuksien kurjuus. Sanat eivät riitä. Hurjasti haleja.

Voi Fanny :´(
Olen äärettömän pahoillani :(

MInäkin tein negatiivisen testin, clearbluella. Ei epäilystäkään! :(
Ehkä mulla sit on ovis, joka jäi hyödyntämättä!
Kyllähän tässä mielikuvitus ehti tehdä tehtävänsä, mutta nyt tultiin alas, ryminällä!
Vaikka en minä sen eilisen ovistestin perusteella vielä pilvilinnoja rakentanut!

Lohturutistukset täältäkin sekä Fannylle että Nellalle. Molempia ehdin jo peukut tanassa jännäämään, mutta nenä pystyssä kohti tulevaisuutta eikös vaan??????
Mä uskon, toivon ja rukoilen, että me kaikki ollaan plussattu ens kesäkuuhun mennessä!!! Jospas nyt sitten te pidempään yrittäneet näyttäisitte siis mallia =) kun mä vasta harjoittelen asiaa toisella luomukierroksella.

Pahoittelut myös Nellalle!

Muuten, jos joku muukin kuin minä täällä kärsii järkyttävistä kuukautiskivuista, niin suosittelen oman kokemuksen perusteella vyöhyketerapiaa ja akupunktiota. Olen kokeillut molempia, vyöhyketerapiaa vuosi sitten ja akupunktiota nyt, ja molemmat toimii, ihan täydellisesti. Molemmilla voi sekä ennaltaehkäistä kipuja että hoitaa kipuja. Mä olen nyt ihan akupunktion pauloissa :) kiva olla neulatyynynä ;)

Halit kaikille!

Pahoittelut vielä Nellalle ja Fannylle :(

Mä oon kärsinyt ihan kamalasta pääsärystä ja huonovointisuudesta nyt kun oon syönyt niitä clomeja.

JÄNNÄYSLISTA:
Siiseliini 20.-27.3.
Minsku 2.4.

Moi ja kiitos kaikille myötäelämisestä!

Nyt on kyyneleet kuivattu ja nokka taas kohti uutta kiertoa!
Toisin kuin luulin,ei nyt tulekaan mitään väliä,vaan meille tehdään sittenkin 4.inssi!Lääkäri oli niin voimakkaasti sitä mieltä,että kannattaa vielä inssillä yrittää,lääkkeet vaan vaihdetaan pistettäviksi!Olin jo tavallaan ehtinyt asennoitua välikiertoon ilman lääkkeitä,mutta kyllähän tämä loppujenlopuksi on tosi hyvä juttu!Eli eikun alusta kaikki vaan :-D
Joudutaan käyttämään "lainalääkäriä",kun omamme on poissa just nämä kaksi viikkoa,mutta ei se mua haittaa.Saan reseptit postissa,joten olen sitten viisaampi lääkkeistä!

Pahoittelut vielä Nellalle!Siiseliinin ehdotus hyväksytään :-D

Harmi Minsku,että saat oireita clomeista!!Syötkö yhden päivässä vai enemmän?Mulle ne oli ihan karkkeja...

En nyt viitsi laittaa itseäni jännäyslistaan,kun nämäkään menkat ei ole vielä alkaneet!(ja ei,en ole raskaana !)

Voi Fanny, sää oot kyllä urhea!!!
Oon täysillä mukana tsemppihengessä, laitan miehenikin peukut kohti taivasta!! :)
Minustakin siiseliinin ehdotus kuulostaa oikein hyvälle, joten nyt vaan tohinaa ja toiveita että niitä plussia pian saatais! :)
Minskulle kans iso parannushalaus pääkivun voittamiseksi :)
Toivotaan ihan täysillä että siitä pääkipuilusta seurais paljon ihanuutta plussan muodossa :)
Minä elän ihan tosissani jotain kummaa kiertorataa..
Tein eilen myös ovistestin, samanlainen haamuviiva kuin edellisenä päivänä, ja sen koitimme myös hyödyntää parhaalla näkemällämme tavalla ;)
ja tänään tein myös testin ja se näytti edelleen haamua, tosin hiukan vaaleempaa kuin parina aiempana päivänä! Oletettava siis on että mulla on toisen kerran ovis, koska reilu pari viikkoa sitten sain myös haamuviivan ovistestiin!
..Niin, ei ne menkat oo mullakaan vielä alkaneet!!
Melkoinen luonnonoikku taidan olla! :D

Plussatuulia puhallellen, Nella

Joo karkeiltahan ne clomit näyttää :) tosi naisellisia ja söpöjä (lue vaaleanpunaisia).
Yhden oon syönyt niitä päivässä. Ensin tuli kauhee kiukku ja sitten alkoi pahaolo, vähän kun ois pienessä kännissä ja eilen alkoi päänsärky, vali vali vali
Perjantaina on ultra ja ovistestitkin jo kuumottelee kaapissa, ajattelin aloittaa pling pling pling dadaaaan huomenna jo.

Missäs päivissä Nellan kierto oikein huitelee? Ajattelitko vielä testata r-testillä vai mitä seuraavaksi?

m

Minsku: Mun kierto on nyt vaiheessa kp43/37...
En mää oikein tiedä mitä tehdä, ne nippailut ja vihlonnat vasemmalla puolella alavatsaa, samoin jopa selän puolella, on helpottaneet, eli ne varmaan oli niitä ovis-vihlontoja(?) Vaikka hieman kipeänä ne on vieläkin!
Taidan jättää nuo raskaustestit nyt vähäksi aikaa, on se vaan niin äärettömän kurjaa sitä yhtä punasta viivaa tuijottaa ja pyöritellä testiä kädessä jos siihen se toinenkin viiva kaveriksi tulisi!! :( Oon niitä jo kuitenkin sen 3 kpl tehnyt ja kaikki negoja, joten uskottava kai se on!
Soitin lääkäriajan eilen, menen pääsiäisen jälkeen perjantaina käymään ja se sit varmaan osaa sanoa mille aletaan ja tarvitaanko erityislääkärin apua!
Kuten olen aiemmin sanonut en mää tätä prosessia hirmu pitkälle varmaan jaksa viedä jos ei tärppää.. Mutta tiedä sitten!!
Kovasti peukkuja ovis-bongailuihin :) :) :)

Nella, miksi pidät ovistestin HAAMUviivaa merkkinä oviksesta? Eihän se sitä ole, oviksesta pitää tulla täysin tasavahvat viivat tai jopa vahvempi testi- kuin kontrolliviiva. Haamu voi tulla ovikseen koska tahansa. Kokemuksesta voisin veikata, että kun sun kierto on ollut aina pitkä (37), niin ovulaatio on jäänyt nyt vaan puuttuman. Toivottavasti saat gyneltä apuja ja ultraavat ainakin pco:n mahdollisuuden pois.

??.lle: Tietenkään en voi olla varma ovulaatiosta, mutta oireet mielestäni viittaisivat siihen. En siis ole lääkäri, mutta mm. limailut joita minulla oli,liittäisin merkiksi mahdollisesta ovulaatioista. Tuskin kellään on ovulaatiotikuissa joka päivä kahta tasapaksua viivaa,vai olenko väärässä? Ainakaan minulla ovistikuissa ei oletetun oviksen jälkeen näy mitään. Toisekseen ei minun kiertoni ole ollut aina pitkä, vaan pidentynyt koko ajan, kuten sekin täällä käy ilmi. Ja kiitos, juuri sen vuoksi menen lääkärille jotta asia selviäisi. :D

Kivaa päivää!

Nella kp44/37

Mulla ainakin ovistikut (siis tikut) toimi niin että viiva vahvistui pikku hiljaa ja samalla tavalla himmeni lh-huipun jälkeen.
Nellallahan on ihan hyvin voinut käydä myös niin että ovis on vaan myöhässä ja se venyttää kiertoa.

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Nella, miksi pidät ovistestin HAAMUviivaa merkkinä oviksesta? Eihän se sitä ole, oviksesta pitää tulla täysin tasavahvat viivat tai jopa vahvempi testi- kuin kontrolliviiva. Haamu voi tulla ovikseen koska tahansa. Kokemuksesta voisin veikata, että kun sun kierto on ollut aina pitkä (37), niin ovulaatio on jäänyt nyt vaan puuttuman. Toivottavasti saat gyneltä apuja ja ultraavat ainakin pco:n mahdollisuuden pois.

Riippuu kuule testistä! Mulla oli käytössä sellaiset testit, joihin ei ollut tarkoituskaan tulla koskaan mitään vahvaa viivaa vaan juuri niin kuin Minervakin selvitti, vahvin viiva oli merkki oviksesta ja huipun jälkeen himmeni taas. Mutta ei siis koskaan juuri haamuviivaa kummoisempaa. Ja ovis kyllä oli kun lattialla ryömii 7,5kk ikäinen tytteli :)

Täällä vielä hirmusesti Nella peukutellaan sullekin!

Noista ovistesteistä täytyy ihan omakohtainen kokemus heittää... Mulla ainakaan niistä ei ole mitään apua. Eli ilmeisesti eivät kaikilla toimi. Mullakin todettiin olevan taipumusta siihen monirakkulaisuuteen... Nyt mulla on tosi pitkään ollu sellanen olo, että hormonitoiminta alkaa just. Kokeilen taas nähdäkseni (en tähdätäkseni!) mitä ne tikut näyttää. Tästä on nyt monta monta viikkoa. Ne näytti sillon vahvistuvaa viivaa ja mielestäni vahvat viivatkin tikkuihin sain. Ilmeisesti ei kuitenkaan se ovis vielä sillon ollut, koska ei menkkoja (eikä myöskään plussaa) ole tullut.
Edellinen kokemus noista tikuista oli ihan samanlainen ja se ovisplussa, jota en koskaan tikkuun saanut, kun tikut (about 20kpl) loppu kesken, NUKKUU NYT VAUNUISSA. :-) Mulla tullu koko ovistikutuksesta vähän huuhaaolo :-D
Taustailen miten Nellan tilanne kehittyy ja peukutan ihan armottomasti KAIKILLE TEILLE. Onko se Fannyn raskausmahdollisuus nyt ihan täysin poissuljettu??? Tsemppiä jatkohoitoihin, jos näin on!

Kiitos :D
Kyllähän tämä tilanne itseänikin ihmetyttää, mutta jokainenhan me ollaan erilaisia ja kokemuksia mm. ovistesteistä on varmaan yhtä monta kuin on käyttäjääkin :D
Onneksi on nämä palstat!!! :)

Aurinkoista päivää jokaiselle,
täällä on ainakin ihan älyttömän kaunis päivä!

En ole itse törmännyt testeihin, joissa haamuviiva riittäisi kertomaan oviksesta. Itselläni on kokemusta Aconin, Mammaksin ja Fertestin testeistä, joista Aconit toimivat hyvin, muut hieman huonommin. Ultran kanssa vahvistettiin useampaan otteeseen ovistikkujen toimivuus ja niiden paikkaansa pitävyys. Eli ennen ovista viiva oli haalea, siitä se vahvistui ja oviksen aikaan oli sitten todella paljon tummempi kuin kontrolliviiva. Vaikka testauksen saisi lopettaa siihen, jatkoin mielenkiinnosta ja sen jälkeen viiva taas haaleni. Tosi pitkään tuli haamuviivaa, joka ei siis ovistesteissä tarkoita mitään. Mulla on kierto kuin oppikirjasta, ei pco:ta tms "häiriötä". Mikä ovistesti on sellainen jossa haaleampikin testiviiva riittää?

Jos on tulkintavaikeuksia, kannattaa ehkä testata Clearbluen digitaalista ovistestiä. Siinä ei tarvitse arpoa viivojen vahvuuksia vaan tulos on selkeä joko tai.

Minulla testit toimi kans niin, että haalea tummui ja sitten taas haaleni ja hävisi. Ja kun testi tehdään kerran päivässä, niin esim mammaksin tikuilla en saanut vissiin koskaan (tai ehkä kerran?) bongattua sen oikean hetken, jolloin kontrolli oli heikompi kuin testiviiva. Vissiin jos tekee testin väärällä hetkellä (siis puol vuorokautta ennen ja jälkeen), niin heikommat viivat tulee. Mulla nuo viivat tuli kuitenkin aina vakioaika (oisko ollut 14 päivää, en muista enää) ennen tätiä, joten uskoisin niitten näyttäneen ovista ihan oikein.

-Inkku+jättiJättis 37+6