VIILAAJAT 48

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Caktus.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tsemppiä Siiseliini! Fannyllahan kuulostaa oikein lupaavalta tilanne kuten myös Nellalla. Tehkäähän vähän jännäyslistaa niin pääsee peukuttamaan puolestanne. Toivotaan, että clomit auttavat Minskulla yhtä pikaisesti kuin Haikkisella aikanaan. Ja Caktuskin pääsee kohta tositoimiin, hyvähyvä! Mikäs on Jossukan tilanne, miksi odottelet pitkää kiertoa?

Jaksamista ja tasapuolisesti peukkuja kaikille!

Matalapainetta täälläkin päin, ei siis mitään suurempia uutisoimisia :)
Elviirasta ei oo muutamaan päivään kuulunut, oiskohan tullut lähtö laitokselle? :) :) :)
Jännää :) :) :)

Plussatuulia, nyt tohinalla plussia meidän ketjuun ! ! ! :)

Nella

Moi!

Minäkin nostelen...

Omassa navassa senverran,että huomenaamulla on sitten irrotuspiikki ja ti-aamuna inssi!Täytyy sanoa,että tää on näistä inssikierroista ainoa,jossa tuntuu,että homma etenee niinkuin pitäisi=on limoja ja juilintoja ENNEN toimenpidettä!Aikasemmin ollaan siis ehkä todella oltu illan aikaisin liikkeellä,eikä olosuhteet siksi ole olleet ideaalit.

Fannylle valtavan suuret peukutukset db db db db db db!!!

Omassa navassa on niin järkyt menkkakivut että ei mitään rajaa. Tai olis edes menkkakivut, mutta kun olen taas sen verran pitkään syönyt pillereitä ilman taukoa, niin sattuu niin samperisti kun munasarjat alkaa taas toimimaan. Eilinen meni särkylääkkeiden voimalla ja koko päivä nukkuen että olipas kiva sunnuntai... Tänään jo ihan hitusen parempi.

Tsemppiä Fannylle, että ajoitus+olosuhteet olisivat täydelliset!
Ja Caktukselle lohturutistus kivuista.
Mulla ei ihme kyllä ollut mitään pahoja menkkakipuja, mut voi tietty olla ettei mulla munasarjat vielä toimi pillereiden jälkeen normaalisti.
Muutama finni on hyökännyt naamaan ja hiukset tuntuu (onneksi ei näytä) koko ajan rasvaisilta, joten voipi olla keho vasta heräämässä pillerittömään aikakauteen=).
Täällä muuten menkat ihan omistuiset. Ensin tuli päivä vuotoa(täydellä teholla) ja sitten muutama kuiva päivä välissä, kunnes taas hiukan vuotoa. Ota näistä nyt sitten selkoa.

(.) Nojoo, ei sitten ole vielä meidän vuoro päästä hoitoon. Tai oltais päästy, mutta varatut lomamatkat osuu niin päällekkäin niiden päivämäärien kanssa mitä NKL.lta antoivat, että ei pysty, ja en ole kuitenkaan halukas perumaan lomia kun molemmat reissut on jo maksettu kokonaan. Joten pillereiden popsiminen jatkuu, ja toukokuussa sitten uusi yritys. Vähän tympii...

No voi ryökäle Caktus :(
Olipa kyllä tosi kurja juttu :( :( :( kivut ja kaikki... :(
Eikö sinne jotain peruutusaikoja aikasemmin vois tulla tai jotain?
Hö, mulla rupes ihan tosissaan harmittaan sun puolesta!

Fannylle SUPERMEGAVALTAVAT peukutukset huomiselle inssille!!!!! :D
Sulla on aivan ideaali tilanne, kuulostaa TOSI lupaavalle! :)
Oot mun ajatuksissa huomenaamuna :)

Lämpimiä ajatuksia, plussatuulia....

Nella

Ei voi tulla peruutusaikoja, kun ne hoidot menee kuukautiskierron mukaan, joten se on x päivää siitä ja sit y päivää tästä ja z päivää tuosta... joten kun menkat on nyt, niin niihin päiviin ei voi vaikuttaa. No, ei auta, mutta eiköhän tää kevät mene nopeasti :) Meillä koiranpennutkin lähtivät uusiin koteihinsa, mutta sattui niin hassusti että yksi jäi tänne :) joten tässä eletään sitten pentuarkea, riittää ainakin tekemistä, eikä paljoa ehdi noita hoitoja ajatella. Onneks.

Caktus, et kai sä oo sitä meidän pentua myynyt!! Senkin liero, mä kun oon sitä niin odottanut :(

Odottelen että menkat alkais viikonloppuna niin pääsis syömään niitä clomeja sitten, tosin ensin pitää varmistaa että pääsee ultraan... joten mikään ei oo varmaa täälläkään.

Paskamainen juttu Caktuksella, mutta aikoja ilmeisen hyvin kuitenkin irtoo?

Toivottavasti Fannyn inssi meni hyvin, montako ne niitä tekee ennen kuin siirrytään seuraavaan vaiheeseen?

Aurinkoista päivää kaikille

-minsku

Minsku, kun ei sua näkynyt pentulaatikon reunalla niin sinne lähtivät. No, tulee noita vielä lisää, ei tosin ihan lähiaikoina kun peräkkäisistä juoksuista ei voi astuttaa.

Aikoja joo saa, tai ei ollut mitään että sulla ei ole vielä tasan puoli vuotta tullut täyteen, joudut odottelemaan, vaan se hoitsu rupes heti antamaan päivämääriä milloin tapahtuu mitäkin kun seuraavasta kierrosta hommaa aletaan tekemään. Mutta tosiaan yksi kriittinen käynti osui sit just sellaselle päivälle kun en ole Suomessa, ja sit jos ois siirtänyt viikolla niin seuraava kriittinen käynti ois osunut taas sellaiselle päivälle kun en ole Suomessa, joten meni sit sinne toukokuulle. Toukokuussa ois parin viikon työmatka tiedossa, mutta siihen joutuu nyt sitten sanomaan ei. Että nyt ideoita kehiin tytsät, mitä mä sanon töissä, etten voi lähteä työmatkalle...? Totuutta en aio sanoa.

Moi!

Omaa napaa vaan,eli inssiterkkuja!Homma meni hyvin,niinkuin ennenkin on mennyt.Aika oli tälläkertaa optimaalisin,folli oli jo "hämärtynyt" muttei lyyhistynyt ja kooltaan muhkeat 20mm!Miehen näyte ei ollut niin hyvä kuin viimeksi,mutta silti matkaan lähti 11 miljoonaa uimaria.
Täytyy nyt vaan kärsivällisesti odottaa tulosta,vaikka kieltämättä mielessä pyörii,että tää on varmaan vika inssi.Luulen,että lääkäri(ehkä) haluaisi vielä tehdä yhden,jos tästä ei tärppää,mutten itse sitten enää ole varma kannattaako...Saas nähdä.Mutta nyt kumminkin peukut vaan pystyyn!!

Kiitos Caktus kysymästä :-)
En tuota asiaa niin kauheasti viitsi kailotella täällä, kun kaikille ei edes sitä ensimmäistä ole vielä suotu :'( Mutta ehkäisyä ei juurikaan ole käytetty, sillä viides vielä meidän perheeseen voisi tulla. Alunperin oli tarkoitus vasta kesällä jättää ehkäsy pois, mutta ei ole oikein napannu tuon kumin käyttö. Isännälle annoin vaihtoehdot ilman kumia tai ilman kokonaan... ;-) Alapää ei vaan kestä tuota kumia imetyksen takia.

Niin toivon teille kaikille niitä omia pienokaisia <3
Plussapuhureita siis kaikille!

Kiva Tehis että teillä arki sujuu niin jouhevasti, että vielä olisi tilaa ainakin yhdelle. Ei mua ainakaan missään määrin harmita tai lannista jos te sen viidennen saisitte, vaikka meillä ei ole ensimmäistäkään. Sitähän se elämä on :) Oletteko te päässeet muksujen kanssa nauttimaan talvileikeistä? Täällä pääkaupungin rannikolla kun tuota lunta on vähän heikosti, niin mä kateellisena kyselen kaikilta jotka asuu vähääkään muualla että onko siellä lunta ;)

Mukavata keskiviikkoa kaikille!!

Alan tästä justiin siivouspuuhiin, mutta vastaan nopsasti Cactukselle, että meitä ei ainaskaan tarvii kadehtia keliasioissa! Me kun asutaan myös tässä rannikolla, lounaassa, niin eipä ole näkynyt lunta täälläkään :-( Eilenkin esikoisen jalkkistreenit illalla kivassa vesisateessa! Tuon 2,5-vuotiaan kanssa on pari kertaa KOKEILTU suksia. Siis jos vähänkään on lunta ollut, niin siitä on kyllä revitty heti kaikki ilo irti. Mutta eipä ole vähään aikaan ollut reviteltävää ;-) Viime viikko koululaisilla oli hiihtolomaa. Kerran kävivät laskettelemassa Meriteijolla, oli sentään tykkilumella saatu rinne hetkeksi kuntoon. Muuten oli sitten muuta kuin talviurheilua nuo aktiviteetit. Yleensä ollaan käyty anoppilassa pohjoisessa nämä hiihtolomat, mutta nyt ei viitsitty lähteä ajelemaan. Ois kyllä ollut syytä viitsiä :-)
Joten kateelliset katseet jonnekin muualle :-D

Ehdoton maksimi meidän perheessä kyllä tuo VIISI lasta. Eli tuo AINAKIN yhdelle tilaa meni vähän väärin Cactus, hih. Eilen tosin oli taas niitä iltoja, että olin sitä mieltä, että tämä neljäkin riittää. Isäntä kun on taas vaihteeksi reissussa koko viikon, niin välillä puuduttaa tämä pesueen pakkaaminen autoon, kun pitää kuskailla harrastuksiin ym. Siinä vielä isommat sattui nahistelemaan keskenään ja tuo uhmaikäinen roikkui vauvan kaukalon päällä ym. kivaa. Yksi mami oli hieman kypsää kamaa :-D Jep, mutta hyvät hetket puntarissa painaa kuitenkin enempi.

Onko täällä kellään nyt ihan just jännäyspäiviä?

Kivaa keskiviikkopäivää toivottelen myös!

Tehis

Peukkuja taas jännääjille, täällä taka-alalla aina pyöritään. Fannylla kuulostaa lupaavalta, meinasitko sitten siirtyä IVF:ään vai jättäytyä luomuilemaan, vai mitä tarkoitit tuolla että tuo ois viimeinen IUI-kerta? Caktukselle jaksuja kun viivästyy hommelit edelleen.

Mulla ois tänään synnytystapa-arvio, jännittää missä asennossa ja minkä kokoinen Jättis on. Sattui vaan "vähän" huono päivä, kun mies sai just jobinpostia töistä. ärsyttää. Sillä on kyllä maailman mul*in työnantaja, joka on osoittanut nuo lahjat jo aiemmin, käsittämätön tyyppi.

Niin, pitää kehua että täällä sentään ois lunta vaikka kuinka. ;)

-Inkku+Jättis, rv 35+5

Fannya tulin kurkkimaan, peukut pystyssä. Tietysti kaikille muillekkin.

Inkku ei taida miehesi pomo olla ainoa mul**u, meillä miehen pomossa huomattavissa samaa vikaa.

Prinressa rv 34+3

Inkku, sun tarvii järjestää teille Viilaajat-miitti niin päästään pulkkamäkeen ;)
Ois ehkä vähän selittämistä miehellä että mistä tää kasa akkoja pölähti, heh...
Ja kiitos, kyllä tää tästä, jos oon näin kauan jaksanut odottaa, niin ei se pari viikkoa nyt enää missään tunnu.

Tehikselle tsempit arjen pyörittämiseen väliaikaisena yksinhuoltajana! Joo, eipä tullut mieleen että teillä tosiaan on varmaan ihan yhtä lämmintä ollut, eli vihreä katse kohdistuukin tuonne sisämaahan päin.