VIILAAJAT 46

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siiseliini-ejk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tein nyt aamupissasta Clearbluella ja siihen tuli heti PLUSSA!!!!!!! :´)
En meinaa uskoa tätä!!!
mies lähti jo töihin ja haluan kertoa kasvotusten, joten on pakko oottaa koko päivä yksin kertomatta kelleen! Paitsi teille täällä tietty!!

ONNEA PILVI..... Mä olin kanssa ihan varma sun plussasta.... tervetuloa plussanneidenn sakkiin... Toivottavasti nyt avasit plussa hanat ja muut hyppää samaan syyskuun junaan....

Joppuli 25+6

Kiitos paljon onnitteluista! :)
Caktus: en mä malttanutkaan, vaan soitin melkein heti sen jälkeen, kun kirjoitin tänne, että ootan iltaan ;)

Mä pysyn täällä linjoilla vielä, mutta todellakin toivon kovasti, että tuutte odotuspuolelle ja pian!!

Hyvää uutta vuotta kaikille viilaajille - niin plussanneille kuin vielä haaveilevillekkin!

Täällä eletään ihanaa vauva-arkea: typykkä on edelleen hyväntuulinen, helppo vauva. Hymyilee, kiekuu ja jokeltelee jatkuvasti. Osaa jo kääntyä mahalleen ja selälleen, tarttua esineisiin ja nipistää vanhempiaan nenästä tai tökätä sormella silmään... Jouluna nappasi veturin serkkunsa junaradalta, kun se pariston voimalla meni ohi. Eli kovasti on tyttö kasvanut ja kehittynyt. Ja aika on mennyt TODELLA nopeasti!

Nyt alkaa tuntua siltä, että saan kohta kirjautua takaisin haaveileviin viilaajiin; on suunniteltu tekevämme lapset putkeen jos vaan onnistuu, joten menkkoja vaan odotellaan alkaviksi. Aika hurja ajatus sekin, että olisin kohta taas raskaana!

Ewa ja Typykkä (4kk ja 2 viikkoa)

MAHTAVA JUTTU PILVI ! ! ! !
Teillä oli nopeeta toimintaa, Suuren suuret Onnittelut :)

Mää oon tänään hoitanut ystäväni vauvaa, 5vrk vanha...
Voitte varmaan kuvitella oli että oli aika ihana!!!
MÄKIN HALUUN!!!! ;)

Tervetuloa Ewa haaveilijoihin takaisin ;)

Minervalle tsemppiä remppa-hommiin :)

Plussapuhureita lisää tänne !

Nella

Minäkin tulen tänne plussaa puhkumaan, täällä juna tuntuu käyvän harvoin, mutta onneksi on yleensä vienyt paljon porukkaa kerralla, joten toivotaan että niin käy nytkin!!

-Inkku, rv 28+0 - hyvästi energinen keskiraskaus!

a207.gif

Pilville mahtavat onnittelut plussauutisista!!!

Joo,mulla olis enää vajaa 2 viikkoa pilsuja jäljellä ja sitten katsotaan miehen reaktio tähän viilaamiseen. Pakko on kuitenkin varata aika gynelle, koska haluan tarkistuksen että paikat ovat kunnossa aloitimme taikka emme. Siinä samalla vois sitten vaikka varuiksi pyytää reseptin, jos mies kuitenkin suhtautuu asiaan nihkeästi. Ehdottomasti haluan että päätös olisi kummankin yhteinen.

a035.gif
Heh,joulun jälkeen olo on ollut kuin sumopainijalla eikä tämä koneen äärellä syöpöttely ainakaan paranna asiaa.

Positiivista uutta vuotta kaikille!

Ja Pilville toosi isot onnittelut - et sitten kauaa täällä juna-asemalla viihtynytkään ;)

Meilläkin tapahtuu jotakin - kirjoittelinkin niistä hoitokäyntien aloittamisesta, kun vuosi tulee täyteen (pitäiskö laittaa kakku ja puhaltaa kynttilä sen kunniaks..).

Nyt meneillään kierron tutkimus ja miehellä simppatestiaika varauksessa. Kp on 6 ja verikokeet on jo otettu. Ensi viikolla ultraan, jonka jälkeen tikutusta. Lääkärin ohjeissa luki, että toisin kuin paketin ohjeissa, niin nyt tikutetaan aamun kakkosvirtsasta, eli ensimmäinen lasketaan hukkaan - oletteko tällaisesta kuulleet? Mitenköhän tuommonen käytännössä edes onnistuu, minä ainakin lähden heti aamusta töihin, joten sen joutuisi sitten kai töissä testaamaan. Miksiköhän se on niin, kun kaikissa muissa ohjeissa vaaditaan, että virtsan pitää kertyä useita, oiskohan väh. 4, tuntia??

Jossukka, en ole ainakaan minä kuullut moisesta, ja vastaavasti olen ollut samassa käsityksessä sun kanssa tuosta aamun ekasta, ja pitkään "muhineesta" pissistä. Mutta luotetaan lääkäreihin, eiköhän ne tiedä mitä tekevät ;-) eikä stressata liikaa!
Vahvasti vaikuttais siltä että tikut mukaan töihin, toivottavasti teillä on edes yksittäiset kopit, mua ei ainakaan hirveästi houkuttelis missään koppirivistön pömpelissä pissiä tikkuun :/

Jossukka, minä sain samat ohjeet gyneltä! Taisi sanoa, että testaa mieluumin töistä tullessa. Muistaakseni perusteluna oli, että se aamuvirtsa on jo "liian vanhaa" eikä testi siksi ole silloin niin luotettava. Minä testailin siis alkuillasta ja hyvin tuloksin. :)

Plussaonnea kaikille, peukut on pystyssä!!

Kiitos Aavalle vahvistuksesta! Aika jännä vaan, että olis liian vanhaa - itse kun on välillä tuntunut vähän siltä, että on ollut liian laimee näyte, joten on tullut vain haamua. Onneksi meillä töissä on koko-ovellinen wc, mutta jos siellä joutuu tulosta odottelemaan useita minuutteja...

Täytyy vielä kysellä lääkäriltä lisäohjeita, kun on se ultra alkuviikosta.

Jossukka, siis minä käsitin niin, että virtsa saattaa olla liian vanhaa, koska edellisestä vessakäynnistähän voi olla pitkäkin aika jos on nukkunut vaikka 10 tuntia. Ei siis liian vahvaa, vaan liian pitkään rakossa ollutta. Gyne kyllä selitti asian ihan ymmärrettävästi, itse en vaan osaa. :) Kantsii siis kysellä seuraavalla käynnillä. Onnea matkaan!

Mulla on semmoinen muistikuva, että joissain ovistesteissä ihan kehoitetaan tekemään muusta kuin aamupissasta. Vissiin ois hyvä, et tekis aina samoihin aikoihin, mä tein aina kotiin tullessa.

Kivaa alkanutta viikkoa Viilaajille :)

Ovulaation testailu on mulla kyllä taas jäänyt, ei tosin ole testejäkään hankittuna, mutta kun kertaakaan en ole saanut tikkuun haaleeta viivaa enempää niin empä viitsi itseäni enempää kiduttaa.. Kovasti mietityttää kun kierto on nyt alusta venynyt 28pvästä 35pvään, että missä kohtaahan mahtaa olla oviksen paikka..
Nyt mennään kp14, joten viikon päästä varmaan meillä panostetaan tuohon yrittämiseen ihan kirjaimellisesti. Edellisen kierron kun menimme lähes täysin joka_toinen_päivä-systeemillä ja tulos on tämä niin koitetaan nyt taas sit harvakseltaan niin ei liikoja stressaantuis noista petipuuhista :)
..vaikka kivaahan se kyllä sekin on ;)

Plussatuulia neidot..
Josko se pilvi olis nyt tietä meillekin raivaamassa :)

Nella

Moikka!

Kai noissa ovistesteissä on ihan erojakin.Mulla on kokemusta vaan siitä digitestistä,ja siinä suorastaan kehotetaan testaamaan aamulla.Tiedä häntä sitten...mutta sillai mä olen aina plussan saanut.

(.)Loppumetreillä mennään.Kiusana aika kovat alavatsakivut..ja väsyttää aivan turkasesti,varsinkin,kun heräsin yöllä 04.30 ihan syyttä ja sitten valvottiin...
Eipä tässä silti mitään uskalla toivoa, jalat tiukasti maassa vaan ;-)

Minerva77 30/29,y08/06 Hki
Fanny77 30/34,y06/06,km 9/06 Hki
Caktus 32/31, yritystä 11/06, Uusimaa
-Nella- 26/45, y05/07, Pohjois-Pohjanmaa
jossukka81 26/28, y01/07, Uusimaa
*Pilvi 30/31, y11/07, Hki
Siiseliini 29/30 Y02/08, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku (syntynyt tyttö 10.6.-07)
Monsku (syntynyt tyttö 28.7.-07)
Joanna (syntynyt poika 2.8.-07)
Ewa (syntynyt tyttö 20.8.-07)
Tehotyttö (syntynyt tyttö 25.10.-07)
Entu (syntynyt tyttö 18.10.-07)
Ilona (syntynyt tyttö 19.10.-07)
Elviira 26.2.2008
Inkku 28.03.2008
Prinressa 6.4.2008
Joppuli 12.4.2008
haikkis 22.4.2008
Pikkumyy 8.7.2008
Aava 13.7.2008

Siirsinpäs minäkin itseni nyt tuonne varsinaiseen listaan. Mies tossa viikonloppuna, epävirallisesti tosin vielä, lupaili että kun pillerit tässä kuussa loppuvat, niin enempää ei tartte hakea vaan viilaus pääsee meilläkin vihdoin käyntiin.....JEEEE!!!!!

Caktus;kysymys:missä kierron vaiheessa sulle tehtiin se leikkaus ja onko sillä väliä?
Tässä vaan alkaa mietityttää nää kivut,että jos ei mistään positiivisesta johdu,niin vissiin sitten jostain muusta :-/