karpalo ei kait se sokerien takia laadittu dieetti kiellä hyvää ja maittavaa ruokaa nauttimasta?! Tai en sitten tiedä onko niin tapauskohtaista. Mutta minulla tuo dieetti pitää sisällään vain tietyn hiilihydraattimäärän, ei mitään väliä kaloreilla tms, johtuen ehkä siitä, ettei paino nouse edes lähtötasoon takaisin, tai ainakaan vielä ei ole noussut. Sokerisista tms. herkuista en muutenkaan kauheasti välitä, joten niistä on helppo pitäytyä erossa.
Itse syön päivittäin täyslihaa, kanaa tai kalaa, todella paljon kasviksia, en lainkaan perunaa/pastaa/riisiä. Hedelmän tai kaksi maksimissaan, leivälle säästän hiilareita, mä kun tykkään tosi paljon ruisleivästä, ilman sitä en osaa olla. Joskus puuron syön. Juomana juon vettä maidon sijaan, säästän hiilarit. Kahvia juon entiseen malliin.
Näillä mennään hyvin, eikä vaikeuksia ole ollut, joten en itse koe, että tämä dieetti nyt mitenkään hankala tai rajoittava olisi.
Vauvan asento ja liikkeet täällä ollaan rt, oltu jo viikkoja. Liikkeitä tuntuu paljon ja ne ovat voimakkaita. Vauva "juttelee" tosi paljon, mikä neuvolan mukaan on tosi hyvä. Ekaa kun odotin, niin äippäpolilla jo sanoivat että vauvan kanssa tulisi pyrkiä saamaan "keskusteluyhteys" jo maha-vaiheessa, niin on sitten paljon helpompaa kun vauva on syntynyt. Ja täytyy kyllä sanoa, että ainakin meillä se on pitänyt paikkansa.
Mulla on tänään neuvola, mielenkiinnolla menen sinne puntarille katsomaan tilanteen. Kotivaaka näyttää edelleen -2kg, mutta se ei kyllä maailman tarkin vaaka olekaan..
Olo on loistava, eilen olin reissussa piiitkkkään päivän, tuli satoja kilometrejä autolla ja kotiuduin yhdentoista maissa illalla. Nukkumaan pääsin puolen yön aikoihin, ja heräsin vähän jälkeen viisi. Tarmoa on vaikka muille jakaa
Kaikki
vauvakamat on laitettu jo muutama viikko sitten; pesty, silitetty ja viikattu kaappiin odottamaan. Myös vaunujen sisus on pesty ja ostettu uusi patjakin. Pinnistä en sisälle vielä tuo, meillä kun vauvat ovat nukkuneet vieressä 2kk ikään saakka, sen jälkeen vaunuissa ja vasta kun niistä kasvaa yli, siirrytty pinnikseen, eli käytännössä joskus 5kk ikäisenä.
Tuntuu että kaikki menee jo niin rutiinilla vaikka jokainenhan on omansa lainen tapaus. Mutta kait ne perusjutut on vaan kaikille niin samat.
Gha rv.34 ja rapiat