weiss Minä ainakin myönnän, että ihan samoja ajatuksia on itellä ollu :ashamed: Ja uskon, että johtuu ihan tästä tukevahkosta olosta ja kun vielä miettii, että pari kuukautta pitäis jaksaa kärvistellä. Mutta siltikin vauva on jo tosi Rakas :heart:
Verenpaineesta Mulla viime raskaudessa alko paino nousta rv 29 lähtien 1- 1,2 kg:n viikkovauhtia nesteen kertymisen ( turvotus ) takia ja sitä sitten alettiin verenpainetta seurailla. Paineet oli ok viikolle 38+ asti, jolloin yläpaine hyppäs 140:een . Sit mittailin kotona ja ohjeeksi annettiin, että jos alapaine menee yli 95 niin sitten yhetyttä neuvolaan. Yläpaine pysyi 140:ssä loppuun saakka, alapaine rv 39+4 ja 40+0 molemmissa 94. Mitään ei tehty, no tietty varmaan kun viimeiset päivät kyseessä ja pissa koko ajan puhdas, eikä esim. päänsärkyjä, näköhäiriöitä ollut ollenkaan.
Sinuhe Mulle kävi samalla tavalla kun katsoin neidin ekoja valokuvia, joissa ikää noin 3 minuuttia :heart: Kovaa itkua. Mutta kaikkein "paras" eilen illalla, kun luin neidille iltasatua ja satuna Bambi. Kyyneleet vietas sen seittemän kertaa, kun siinä sadussa Bambin äiti oli kuollut, jossain vaiheessa Bambi jutteli sit sille äidille ikäväänsä ja lopussa se Bambi vielä ite loukkaantui, niin eipä muuta tarvittu. Neitikin jo kyseli monta kertaa, että miksi äiti sinä olet surullinen, miksi sinä itket. Yritäppä siinä sitten jollain järkevällä tavalla kertoa pienelle, että kun satu on niin surullinen ja äidillä paljon raskaushormoneja... Huh, mikä ilta! Päätin, että meillä pysytään ihan vaan Pupu Tupunoissa, Miinoissa ja Manuissa sekä Nalle Puheissa raskauden loppuun asti!
Mulla on muuten huomenna neuvola

Jee jee ja vaakaan... YÄK!
Nyt kattomaan jokos Keskon sairauskassa olisi saanut aikaiseksi laskea minun äippärahat!
Eilen jo soittelin ja kyselin perään, kun on ollu ne laput siellä jo reilu 5 viikkoa! Lupasvat tällä viikolla.
Moikat!