Aurinkoista pääsiäistä! :flower:
Jenni: tietenkin käyt täällä meidän kanssa jutskaa, etkä siirry minnekään muualle!!=) Joo, tääl kans pillitin kun luin nuo sanat: ihana mies sullakin! Ja ihanaa lukea et paino tipuu hyvin ja vatsa vetäytyy jo sisään - eli toivoa on täälläkin!!!
Seksistä: meillä taas molemmilla tapahtunut ihan päinvastainen reaktio kuin teillä monilla, eli eipä vois vähempää kiinnostaa koko aihe tällä hetkellä ja ihan sama miehelläkin. Puhuttiin täs eräänä iltana asiasta, ku olin vähän huolissani tästä omasta haluttomuudestani, johon mies totesi et hänelle tämä on tosi fine. Kummaa hommaa ja "normaalisti" ollaan kyl aika aktiivinen pari tuossa asiassa, vaik pitkään ollaan oltukin yhdessä. Ehkäpä (ja toivottavasti) kuitenkin tuokin asia palautuu, kun vauva on saatu ulos.
tmvk: voi kuule tutulta kuullostaa! Eli mulla kans tuo sf 31 ja kaikki ihmettelee mahan jätti-kokoa. Minkäs teet: alan olla itse jo tottunut ihmettelyihin - ja Cacciatore sanoikin silloin alun ultrassa et "sinulle tulee suuri vatsa". Paikkansa on kyllä pitänyt liiankin hyvin.
Poika+ Birdie: jep, samaa olen kommentoinut täällä varmaan sata kertaa eli kiloja on tullut hirmuiseti, mut nyt alkaa olla ihan yks lysti tuo painonnousu: enää muutama viikko (toiv.) ja se on sit siinä.
Liro: onko sun vauva perätilassa vai jo rt? Kuullostaa niin tutulta tuo sun olotila ja siis mullahan on perätilassa vaavi. Ens viikolla sit kontrolli sen takia ja sit "käännytys", joka kyllä mietityttää edelleen ja PALJON... :| Vaavin pää on nyt ihan navan yläpuolella ja nyt oon alkanu pelätä et mitäs jos siihen vaik kolahtaa joku kovaa, tuleekohan siitä mahdollisesti haittaa vauvalle? Mulla kun ei ole tuos mahassa oikein muuta kuin nahka eli nyt kaipais jotain "suojaa". Kuitenkin rt:ssa vauvan pää on paremmin äidin lantion suojissa..(?)
Jep, vaihdoin kukkiin mullat ja sit vedin tuossa pikku-purkin mämmiä kuohukerman kanssa - njam et oli hyvää!!!
Voikaa hyvin ihanat äipät!
t.eeti +papulainen 33 :heart: