Ja mukavaa Pääsiäisen loppuaikaa kaikille!
Jenni Aivan varmasti pysyt täällä meidän mukana ja ilona ja käyt mahdollisuuksien mukaan kertoilemassa pikkuneidin kuulumisia! Ja omiakin, tottakai. On muutes aikasta ihanan isot ja tummat silmät teidän prinsessalla :heart: Siinä on iskä ja äiti helisemässä muutaman vuoden perästä, kun pojat ovella kolkuttelee
weiss Huih! Mutta onneks jo hyvät viikot! Siltikin kannattaa kyllä vähän rauhallisemmin ottaa, vaikka vaikeetahan ja varmaankin tylsää välillä se on.
Ärsytysksestä Mulla ei oo oikein mitään kynnystä enää...saatan vetää herneet nenään ihan pienemmästäkin asiasta, mutta mä oon sit semmonen, etten siitä kenellekään "riehu" vaan oon omissa oloissani ja hiljaa. Sit menee muutama minuutti, niin kaikki taas hyvin. Kummallinen on tämä raskaana olevan mieli
Turvotusta on ja PALJON! Illalla kun tuosta säärestä painaa, niin ei oo enää kaukana, etteikö sentin syvää kuoppaa jää
Olo aika hirvee! Tosin nyt sain eilen kälyltä kunnon tukisukat ( mallia sairaala ) lainaan, niin eipä ollu eilen illalla mitään hätiä
Ihanaa! Mä varmaan saan nää kulutettua halki poikki pinoon tässä kahen kuukauden aikana
Närästys on kanssa saapunut tähän osoitteeseen. Just tuossa viikolla juttelin hyvän ystävän kanssa ( joka muuten huomenna menee käynnistykseen, kaksoset tulossa
) että eipä oo närästäny, mutta kuinkas kävi....siitä se sitten lähti. Polttaa, polttaa, polttaa. Renniestä ja Raskaus närästys Multi Tabseista on vähän apua, mutta ei hirveesti, kun mulla vielä taustalla refluksi tautia.
Omaa napaa... olo on kun valaalla ja illat pahimpia; turvottaa jos joku ei jo lukemaansa ymmärtänyt
ja henkeä ahdistaa. Väsy on kova, kun ei saa yöllä nukuttua missään asennossa ja vessassa saa juosta vähintään sen kaks kolme kertaa. Nyt on pikku-ukko sit menny ihan johonkin ihme asentoon tai sit se yrittää ulostautua tuolta perä päästä...eilisestä asti on muksinu kannikoita ja tänään nyrkkeili selkään. Ihme kaveri!
Ai niin
seksistä Alkaa olla aika harvakseltaan, kahen viikon välein. Silloin ollaan ihan vaan kahestaan kotona ( lapset toisilla vanhemmilla ) ja kun saa nukkua ja levätä, niin sitten sitä jaksaa vähän panostaa. Ite oon huomannu, että en yksinkertaisesti muulloin jaksa, kun vie tää kodin ja lapsen pyörittäminen ihan kohtalaisesti voimia ja hounosti nukutut yöt, niin siinäpä se. Mutta kai se Kulta on ihan tyytyväinen...ei se ainakaa hirveesti oo valittanu, tyytyy kohtaloonsa ja odottelee parempia, aktiivisempia ja villimpiä aikoja
Pyykit kutsuu.
Aurinkoista maanantaita, nauttikaa lomapäivästä
PP ja Onni-poika ( 2 kk miinus yks päivä la:han )