*** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

Töitä enää päivä jäljellä, jahuuuuu! :D

Kiitos Jossulle pinosta! Onpas tosiaan uskomaton tunne: enää huominen ja sit yli VUOSI lomaa - tai no lomaa ja lomaa mut kuiteskin!!!! Katrinainen Luin myös et Kanervan törttöilyt on noteerattu tehokkaasti myös ulkomailla, kännykkä-kansa, jee-jee.. Hyvä vaan et joutu eroamaan: tulipa mieleen et jos nainen olis tehny saman ja saanu jatkaa virassaan - siis sehän ei olis ollu edes mahdollista, eli se siitä ja hyvä noin.

Kääntämisestä, kuulin kans et mitä myöhempään tehdään sen paremmat mahikset on et kestää oikeinpäin. Tosin sit tulee tuo kokokysymys.. No, itsellä homma esissä ens viikolla. Pelottaa. Liinulle: hyvä siis et sait ajan aikaistettua.

Carmen sit meitä onkin kaksi köpöttelijää Hulluilla Päivillä, koska itse aion ahtautua sekaan myös - äitiyslomalainen, jipiii! B)

hehkuttaa eeti+ papsu 34+4 :heart:
 
moron.

ja tervetuloa uudet!!

täällä on päivä mennyt ihan väärällä jalalla kävelllessä... Joten mieli tekis hakea siwa-satsi (eli siis paljon karkkia) ja linnottautua sohvan pohjalle. Mies pölli unissaan mun tyynyn viime yönä, heräsin varmaan kolme kertaa ja nukuin aamulla pommiin! Eli päivä meni aikas kakasti. Nyt vielä tilaamani postipaketti meni väärään postitoimipaikkaan, kun olin näpytellyt postinumeron väärin. Onneks on edes viereisessä kaupungissa...

(.) Mulla oli ehkä vika työpäivä tänään. Huomenna olis neuvolalääkäri ja toivon todellakin että saan saikkua. Tänään on supistellut taas ihan kiitettävästi. Joten iltalenkki jäi sitten väliin. Vauva on ollut tosi rauhallinen ja muksii mua oikealle kylkeen. En tiedä onko onnistunut kääntämään ittensä jotenkin outoon asentoon.. Ja tietenkin murehdin taas kokoajan että onko vauvalla kaikki ok, kun ei koko ajan rymyä masussa. Mä olisin niiiin loman tarpeessa kun väsyttääkin kokoajan... Valivali.. Sori

Oottekos tehneet aprillipiloja??? Mä lähetin mun siskolle seuraavan viestin " Meidän vauva näki tänään päivän valon ja sai nimeksi april li pila !!! Ja oli kuulemma törkeä pila :) miehelle kusetin, että oon mällännyt meidän auton.. Ja siitäkös sain hyvät naurut, kun toinen oli niin maansa myynyt..

nyt lähen kattomaan telkkua... Kirjottelen sitten huomenna, miten siellä neuvolalääkärissä meni.. Kattoiskohan se samalla vauvan sydänäänetkin...

birdie + ahmatti rv 32+6
 
Kerrankin olen ollut lähes koko päivän poissa netistä. Ihanan vapauttava tunne, mutta teitä tuli kyllä ikävä jo. Miehellä oli vapaapäivä joten käytiin ostamassa kaikkea pientä vauvalle (mitä vielä puuttui) sanoisinkin, että nyt täällä ollaan valmiita vauvelin tuloon. Iltapäivällä oli tutustuminen sairaalan synnytysosastoon. Ihan kiva reissu, nähtiin jopa ohimennen vastasyntynyt.

birdie eiköhän sulle tosiaan voisi kirjoittaa saikkua. Saisit levätä nuo väsymykset pois. luin muuten juuri amerikkalaisesta vauva- ja odotusoppaasta, että eivät jenkkilässä suosittele tuleville mammoille enää työntekoa viikon 32 jälkeen, koska on kuulema jo fyysisesti liian rankkaa ja kuluttaa äitiä liikaa. Tiedä tuota sitten käytännössä. itse olin kyllä saikulle jäädessäni viikolla 30 niin puhki, että meinasi vaan itku tulla koko ajan. Saikullehan jäin selän kipujen takia ja vaarallisen työn. Olen kyllä ollut nyt virkeämmässä kunnossa.

 
Minulta on kaikki raskas kielletty, kun on tuo kohdunkaula lyhentynyt ja pehmentynyt. Onneksi ei sentään vielä supistele. Saisi nimittäin Otus vielä "parisen" viikkoa sisällä pysyä :)

Huomenna olisi tosissaan taas aika Kyssin äippäpolilla. Rupeaa vain tympimään melkein 100km ajo sinne viikottain (ai joo ja takas sama matka :kieh: ), mutta siellä on sentään parempi ns. palvelu kun täällä.

Ennen pääsiäistä makasin viikon osastolla, jossa 3krt/pv kuunneltiin sydänäänet. Viime perjantaina 15min piti maata jälleen kuunneltavana.

Stiigu & Otus 32+2

Ai joo, listaan voi laittaa, että ensimmäinen on ja poika tulossa (kuulemma :D)
 
Tää pääsi kun pääsikin vielä jatkaan shoppailua ja mukaan tarttui pinnasänkyyn patja, talkkia ja muita pikku juttuja mitä vielä puuttui, ammetta ei ostettu koska oli vaan sinisiä ja punasia ja kun ei tiedetä tulokkaan sukupuolta niin ei huvittanut ostaa :) meillä alkaa muuten olemaan kaikki valmiina pikkuista varten :heart: Päätin myös etten jaksa enään miettiä enään "syntyyköhän vauva ensi yönä" ym. torstaina tulee 32 vk täyteen ja sen jälkeen koitan vielä ne kaksi viikkoa ottaa rauhassa että päästään yhtenä kappaleena sinne 34viikolle asti, mitä lääkäri tosin epäilee mutta katsotaan! :) menee päivätkin paljon mukavammin kun ei turhia mieti :)
 
Täällä litkitään teetä urakalla, kun toi perhanan kurkku on taas kipeenä. En kyl jaksa jos tuun taas kipeeksi... :snotty: :'( Masentaa totaalisesti jo pelkkä ajatuskin...itkettää... :ashamed:

Pitänee kömpiä viltin alle piiloon...palailen jos tää mieli virkistyis...

majj: ihana et pääsitkin sit ostoksille!!!Muaki se piristi kummasti eilen...
 
Kiitos jossu uudesta pinosta =)

liinu83: pöpöille häätö vilkutukset :wave:

täällä myös shoppailtu ja nautittu mahtavasta kevät ilmasta B) huomenna shoppailut jatkuu ikeassa :) Olo on energinen ja hyvinvoiva *kopkopkop* Tosin pientä menkkajuilintaa ja painetta on alamahalla, mutta taitaapi kuulua asiaan näin uudelleensynnyttäjällä tässä vaiheessa raskautta :/

sHv kevättä rinnassa :)
 
kiitos jossu päivityksestä kohdallani eihän se nyt niin päivästä ole kiinni, mutta parempi kun on listassa tuo 13.5. niin ollaan ajan tasalla minunkin kohdallani.

On niin ihana ilta, että kävin iltalenkillä. Tuskin se nyt yhdestä iltakävelystä on tuo lepokäsky kiinni. Hiukan sain supistuksia aikaan, mutta ihan kivaahan sekin vaan on. Ei tuo nyt yhdestä 1,5 kilometristä lähde syntymään. Ja niin kuin weiss ja poikakin mullakin oli ultrassa paikat vielä viikolla 30 kiinni vaikka supistellut olikin. Joten eiköhän tuo raikas ilma tehnyt vaan hyvää. Tuntuu niin paljon virkeämmältäkin. iskias ei vaan tainut tykätä kävelystä :/ .
 
katrinainen: Kyllä se iskias tykkää liikkeestä vaikka ens alkuun ärsyyntyykin. Mulle lekuri antoi ohjeeksi liikkua mahdollisimman paljon kun iskias vaivas, mutta kun vastaavasti liitoskivut ei tykkää liikkeestä ollenkaan, niin oleppa siinä sit jotenni.
Yöks, pari päivää iltaisin närästänyt niin että yrjö nousee kurkkuun. jak.
 
Nyt olis ilta-askareet suoritettuna ja suihkun raikkaana saa köllötellä sohvalla. Mies on iltavuorossa ja kotiutuu vasta puolenj yön jälkeen.

Pitäis kyl sänkyyn hilautua, kun aamulla on töihin ja neuvolaan lähtö edessa ja sitä ennen pitäis lapset viedä hoitoon.

Mutta toi mun sisäinen kelloni elää edelleen talviaikaa :)

Jossu & Hemuli 32+0
 
gallup: mies on sähköasentaja.
täällä kurkku vihoittelee myös ja teetä tuossa vähän aikaa sitten lipittelin mutta eipäs ollut apua.. :snotty: ois hirveän energinen olo, yhtään ei edes väsytä! mut kai se täytyy tuonne miehen viekkuun kohta kömpiä yskimään.. :saint:

katrinainen mullakin selkä kyllä tykkäis kävelystä (rauhallisesta sellaisesta) mut sit tulee liitoskivut ja supistelut.. |O
 
Moikka kaikille pitkästä aikaa ja tervetuloa uudet!!!

Tääl on pulputettu ihan julmetusti, mammat on jäänyt lomalle, ilmeisesti ;) Maaliskuun ketjua kävin selaamassa silmtä ristissä yöllä., mutta eipä jäänyt paljoa mieleenkään!!! :LOL: (Haluisko joku kerää mulle koosteen viime viikon tapahtumista ja HOT-puheenaiheista?????)

Jennin vauva on vaan niin multi-suloinen, ihana pikku nyytti :heart:

Täällä olo ihan tosi rock ( |O ) Takana kaksi nukuttua tuntia, hengitys ei kulje, lonkkia särkee, kädet puutuu ja muuta muksaa pikkukivaa B) Menin sohvalle piehtaroimaan ja alkoi supistelemana taasen, meinasin, et perskele, eikös sitä pidä jo taas lähteä mutta onneksi loppui kolmen tasa-aikaisen supinan jälkeen kuin seinään... Sitten mängin vaisuna sänkyyn ja olin hievahtamatta muutaman tunnin :p

Toisaalta, eipä tässä valittelu auta, turhaa se vaan on. Tulee itselle toivoton olo ja paha mieli, jos päästää mieleen sen, kuinka kiva oisi kirmata tuolla kevään keskellä ja muuttolaatikoita purkaa :headwall: Oikeasti, pakko se on itsensä manipuloida jonkin asteiseen kooma-tilaan, että jaksaa maata vaan. (ja WEISS+muut supisijat, mä oikeasti nostan hattua teille, liekö jo monetta kuukautta kankut patjassa ootte ollut....!!!) ja jotenkin, on se helpompaa ajatella joutuvansa olemaan punkassa jonkun troisen hyvinvoinnin takia, kuin itsensä. Ainakin mulle se tekee asian paljon helpommaksi sulattaa :)

Pitää vähän myhäillä teillekin, kun mull aon niin hyvä mieli. Muutto meni ihan nappiin, mies hoiti koko homman ihan totaalisen hyvin, mitään ei mokailtu muutossa. meillä oli tosi monta apukättä sekä pakkaamisessa, muutossa ja siivouksessa, en ois uskonut, että apua irtoaa noin avokätisesti tämmöisessä tilanteessa, kun omat kädet on ihan sidottu sänkyyn (kirjaimellisesti, mut komennettiin heti takasin patjan jatkeeksi, kuin koira konsanaan :LOL: )

Tulee niin hyvä mieli, kun tietää, että on kuitenkin ihmisiä lähellä, jotka ovat valmiita uattamaan ja uhraamaan viikonloppunsa meitin takia :heart:

Hei, nyt huomasin taas tämmöisen!!! Mulla on tissit pienentyneet!!!! |O Eikös raskausaikana kuuluis kasvaa oikein muhkeat tisut, eikä ne vähäisetkin ruikut kadta taivaan tuuliin?? Nyt kuukauden sisällä oon huomannut, että tissit katoaa ja palaa takaisin uhkeampina ja katoaa taas... :eek: Kuka mua käy öisin lypsämässä??

Huh, tulipas höpötettyä, jatkan päivemmällä lisää, koitan nyt keskittyä unen tuloon...... :wave:

Hyvää keskiviikko aamua kaikille :heart:
 
Siellähän se meidän mymmelis on, mä jo ajattelin et joko, joko? meidän masuasukki painoi 31+1 1900g

Meidän mies: Tällä hetkellä jaa mikähän tuo oikea nimitys ois..rakennusinsinööri on ammatiltaan mut tällä hetkellä tekee jotain ATK+rakennusten suunnittelua,,,eli vähän samaa kuin minäkin

Mikä hemmetti mun massua vaivaa..jos kaikki on ok niin tätäkö tää sit on et polttaa ja koskee viel parhaimmassa tapauksessa 7 viikkoa
 
huomenia :flower:
tämä on täysi ihme,että meikämamma on tähän aikaan virkkuna ylhäällä =) . on ihanaa juoda aamukahvia rauhassa kun ei ole tuota töihin lähtöä..olokin paljon virkeämpi. sitä oli kyllä tosi väsynyt,nyt vasta tajuaa. ja on niin ihana, kun ulkona on jon niin valoisaa =)

en ole mitään vauvan juttuja vielä pessy, kaikki kyllä hommattu, mutta yhes huonees kasassa..eli ehkäpä nyt alkaa sit olla vähitellen sen aika =)

meijän vauvan isukki on nosturiasentaja :heart:

rakkausvauva 31+6
 
Meillä mies on yrittäjä, tekee terminaalihommia eli "yleismies Jantunen", trukkikuski ja ties mitä kaikkea. Purkaa ja lastaa rekkoja. On se sit niin kivaa kun on äitiyslomalla jo, mutta 7 aikaan silti joutuu heräämään... Lapsia pitäisi lähteä viemään hoitoon ja sitten muistaa hakea heidät enne yhtä... Mutta nyt katsomaan tämän päivän sää tiedotusta, niin tietää mitä muksuille pukee päälle... Sitä piti vaan pikaseen tulla katsomaan, niin täällähän minä kaksplussan sivuilla olen katsomassa mitä on yön aikana teille muille tapahtunut... :saint:

tmvk ja toukka 35+5
 
Huomenta :)

Mies on ah, niin ihana telineasentaja eli reissussa on ma-to. Nyt ruvennut haittaamaan tämä yksin olo :/

Kohta lähteä ajelemaan äippäpolille. Pitäkäähän peukkuja, jotten joudu sisälle osastolle. Kyllä itku pääsee, jos joudun. Selvennykseksi, että viikon tuossa juuri vietin.

Mymmelis rv. 31+5 painoarvio oli 1600g

Stiigu & Otus rv. 32+3
 

Yhteistyössä