Moikka kaikille pitkästä aikaa ja tervetuloa uudet!!!
Tääl on pulputettu ihan julmetusti, mammat on jäänyt lomalle, ilmeisesti
Maaliskuun ketjua kävin selaamassa silmtä ristissä yöllä., mutta eipä jäänyt paljoa mieleenkään!!!
(Haluisko joku kerää mulle koosteen viime viikon tapahtumista ja HOT-puheenaiheista?????)
Jennin vauva on vaan niin multi-suloinen, ihana pikku nyytti :heart:
Täällä olo ihan tosi rock ( |O ) Takana kaksi nukuttua tuntia, hengitys ei kulje, lonkkia särkee, kädet puutuu ja muuta muksaa pikkukivaa B) Menin sohvalle piehtaroimaan ja alkoi supistelemana taasen, meinasin, et perskele, eikös sitä pidä jo taas lähteä mutta onneksi loppui kolmen tasa-aikaisen supinan jälkeen kuin seinään... Sitten mängin vaisuna sänkyyn ja olin hievahtamatta muutaman tunnin
Toisaalta, eipä tässä valittelu auta, turhaa se vaan on. Tulee itselle toivoton olo ja paha mieli, jos päästää mieleen sen, kuinka kiva oisi kirmata tuolla kevään keskellä ja muuttolaatikoita purkaa :headwall: Oikeasti, pakko se on itsensä manipuloida jonkin asteiseen kooma-tilaan, että jaksaa maata vaan. (ja
WEISS+muut supisijat, mä oikeasti nostan hattua teille, liekö jo monetta kuukautta kankut patjassa ootte ollut....!!!) ja jotenkin, on se helpompaa ajatella joutuvansa olemaan punkassa jonkun troisen hyvinvoinnin takia, kuin itsensä. Ainakin mulle se tekee asian paljon helpommaksi sulattaa
Pitää vähän myhäillä teillekin, kun mull aon niin hyvä mieli. Muutto meni ihan nappiin, mies hoiti koko homman ihan totaalisen hyvin, mitään ei mokailtu muutossa. meillä oli tosi monta apukättä sekä pakkaamisessa, muutossa ja siivouksessa, en ois uskonut, että apua irtoaa noin avokätisesti tämmöisessä tilanteessa, kun omat kädet on ihan sidottu sänkyyn (kirjaimellisesti, mut komennettiin heti takasin patjan jatkeeksi, kuin koira konsanaan
)
Tulee niin hyvä mieli, kun tietää, että on kuitenkin ihmisiä lähellä, jotka ovat valmiita uattamaan ja uhraamaan viikonloppunsa meitin takia :heart:
Hei, nyt huomasin taas tämmöisen!!!
Mulla on tissit pienentyneet!!!! |O Eikös raskausaikana kuuluis kasvaa oikein muhkeat tisut, eikä ne vähäisetkin ruikut kadta taivaan tuuliin?? Nyt kuukauden sisällä oon huomannut, että tissit katoaa ja palaa takaisin uhkeampina ja katoaa taas...
Kuka mua käy öisin lypsämässä??
Huh, tulipas höpötettyä, jatkan päivemmällä lisää, koitan nyt keskittyä unen tuloon...... :wave:
Hyvää keskiviikko aamua kaikille :heart: