vierailija
Eihän kyse ole miesoletetuista vaan Amerikasta. Etkö huomaa, että tyhmyys on tarttunut sinuun jo pysyvästi?Mistä tuo sun miesviha oikein kumpuaa?
Eihän kyse ole miesoletetuista vaan Amerikasta. Etkö huomaa, että tyhmyys on tarttunut sinuun jo pysyvästi?Mistä tuo sun miesviha oikein kumpuaa?
Se nyt vaan menee sillä tavalla, että USA:n presidentinvaali on väistämättä maailman top-5 uutinen. Omituistahan se olisi, jos sitä ei seurattaisi aktiivisesti varsinkin näin kampanjan loppumetreillä.Milloin tämä on muutos on tapahtunut? Luulin, että tämä maa missä asun on nimeltään Suomi ja sijaitsee Euroopassa.
Hesarissa oli ensimmäinen uutinen taas Usa:sta! Mitä harhoja niillä siellä toimituksessa oikein on? Toi alkaa jo olla huolestuttavaa.
Suomettumisen aikana ei saanut sanallakaan arvostella Venäjää...Mutta vertaapa tilannetta suomettumisen ajan Neuvostoliittoon. Silloin uutisoitiin päivittäin sellaisistakin asioista kuin tuotantoennätys Toljatin autotehtaalla tai shakkimestarin esiintyminen kansojen ystävyys -festivaalilla Kazakstanissa. Nämä olivat Suomen kansalle tärkeää tietoa.
Eipä selvennyt mitä juttuja tarkoitit, eli yhtä tyhjän kanssa. Mitä uskot tietäväsi tilanteesta jota tällä palstalla ei tiedetä? Kirjoituksesi kun ei valaissut yhtään mitään.Kiitos peukusta!
Toivottavasti kukaan tämän palstan seuraajista ei ota tosissaan tämän palstan pierujen ja Amerikka-fanien juttuja. Olen ikäpolvea, joka muistaa lapsuudestaan John F. Kennedyn salamurhan. Olen eläkepäivilläni ottanut paljon asioista selvää, ja mylännyt tietoa.
Kaikesta selvitään. Pitää vain uskoa, toivoa ja luottaa. Yle aamussa puhuttiin maataloustuista. Ohjelmassa esiintynyttä tutkijaa en ole koskaan tavannut, mutta usein muistelen ihania työkavareitani hänen nykyisessä työpaikassaan.
Kun naputtelin kahvitauollani ”kärpäskopissani” Annan keskustelupalstoilla, esimieheni luuli, että teen sivutöitäni, ja olen asennuttanut it-tuella tietokoneeseeni jonkun sovelluksen sitä varten. Yh-äitinä kävin sivutyössä stadin keskustassa illoin ja viikonloppuisin. Mukava niitä aikoja on muistella maailman onnellisimpana isoäitinä.
Viesti ei ollut sinulle tarkoitettu vaan peukuttajalle. En alennu keskustelemaan kaltaistesi persujen, rasistien, seksiaddiktien, sovinistien ja Amerikka-hullujen kanssa.Eipä selvennyt mitä juttuja tarkoitit, eli yhtä tyhjän kanssa. Mitä uskot tietäväsi tilanteesta jota tällä palstalla ei tiedetä? Kirjoituksesi kun ei valaissut yhtään mitään.
Kiitos vastauksestasi!Viesti ei ollut sinulle tarkoitettu vaan peukuttajalle. En alennu keskustelemaan kaltaistesi persujen, rasistien, seksiaddiktien, sovinistien ja Amerikka-hullujen kanssa.
Mene hoitamaan lehmiä, kanoja, kissoja jne. ja postaile palstan Kilttimiehen kanssa. Hän elää harhoissaan, ja on ikionnellinen, jos joku vastaa hänen sepustuksiin.
Ole kiitollinen, kun erehdyin persoonastasi. Et kuulukaan palstan 99,9 %:n enemmistöön. Olet harvinainen helmi tai neula tämän palstan heinasuovassa. Ehkä erehdyit vahingossa tälle palstalle. Minun väitetään elävän parisuhteessa itseäni nuoremman maahanmuuttajan ja kamelintaluttajan kanssa tämän palstan rikkiviisaiden toimesta. Rasimi ja persuilu ovat tämän palstan sisäänheittokortit. Jos et tanssi tämän palstan valtaväen kanssa, turpiin tulee joka viestistäsi.Kiitos vastauksestasi!
Mistä päättelet että olen: persu, rasisti, seksiaddikti, sovinisti ja Amerikka-hullu kanssa? Itse kun en tunnista itsessäni mitään kertomaasi piirrettä. Asioista voi kuitenkin keskustella tosiasioiden pohjalta hyvässäkin hengessä, toki myönnän että palstalla on ihmisiä moneen lähtöön. Hyvää päivän jatkoa! (Olen itsekin aikoinani hoitanut lehmiä ja tehnyt muitakin maatilan töitä)
Harvoin tällä palstalla enää onnistuu mikään järkevä keskustelu mistään. Melkein aina keskusteluun liittyy ,provosoija, itsensä viihdyttäjä, kiusaajat, tai muuten läskiksi laittaja. Joskus parikymmentä vuotta sitten oli keskustelupalstoja joissa oli mukaviakin keskusteluja ja henki oli aivan toinen kuin nyt.Ole kiitollinen, kun erehdyin persoonastasi. Et kuulukaan palstan 99,9 %:n enemmistöön. Olet harvinainen helmi tai neula tämän palstan heinasuovassa. Ehkä erehdyit vahingossa tälle palstalle. Minun väitetään elävän parisuhteessa itseäni nuoremman maahanmuuttajan ja kamelintaluttajan kanssa tämän palstan rikkiviisaiden toimesta. Rasimi ja persuilu ovat tämän palstan sisäänheittokortit. Jos et tanssi tämän palstan valtaväen kanssa, turpiin tulee joka viestistäsi.
Feminismi on palstan tykittäjille kirosana. Naisen osa on heillä nyrkin ja hellan välissä. Kaiken raatamisen jälkeen perhehelvetissä on suostuttava loputtomiin seksiorgioihin. Päätä itse millaisen porukan kanssa vaihdat mielipiteitä tällä palstalla. Palstan pierut Super-Setis ja Siementäjä ovat ikionnellisia, jos alat chattailemaan heidän kanssa.
Tämä vaalipropaganda Usasta on vain kotimaiseen käyttöön ja sillä yritetään saada porukkaa ajattelemaan vasemmistolaisesti.Onkohan missään muussa maassa samanlaista, täysin turhanpäiväistä vaalipropagandaa Usan vaaleista?
Voiko sanoa propagandaksi, kun kellään ei ole äänioikeutta? Ja miten Suomi olisi poikkeus?Onkohan missään muussa maassa samanlaista, täysin turhanpäiväistä vaalipropagandaa Usan vaaleista?
Kyllä joillakin suomalaisilla on myös Usan kansalaisuus.Voiko sanoa propagandaksi, kun kellään ei ole äänioikeutta? Ja miten Suomi olisi poikkeus?
Propagandan tyylistä sitten. Miksi suomalaisille halutaan tuutata asenteellista tietoa Usan vaaleista, on minulle mysteeri. Emme kuitenkaan ole äänioikeutettuja. En tiedä, onko Suomi poikkeus.Voiko sanoa propagandaksi, kun kellään ei ole äänioikeutta? Ja miten Suomi olisi poikkeus?
Aika harvalla, että kannattaisi kampanjoidaKyllä joillakin suomalaisilla on myös Usan kansalaisuus.
Tällä palstalla kyllä tuutataan lähinnä Trumpin puolesta. Pitäs näiltäkin kysyä miksi, mikä järkiPropagandan tyylistä sitten. Miksi suomalaisille halutaan tuutata asenteellista tietoa Usan vaaleista, on minulle mysteeri. Emme kuitenkaan ole äänioikeutettuja. En tiedä, onko Suomi poikkeus.