Terve kaikille!
Oon ehkä unohtanu toivotella kaikki uudet tulokkaat tervetulleiksi, joten
TERVETULOA UUDET
Mulla pukkaa taas
kysymystä...eli
teille joille tehty sectio, niin onko teidän kohdut kipeet, sattuuko vauvan potkut? Mulla on kohtu ihan sairaan kipee, kun pikku-ukko potkii. Meinaa välillä ihan itku tulla kun niin koskoo :'( Ja kun intoutuu antamaan monoo, niin sitä saattaa kestää semmoset parikin tuntia putkeen. Huhhuijaa.... Ei pitäis valittaa, mutta.... Ja toinen sit, että välillä on vaikeeta istumisen kanssa, kun kaveri on ottanu nyrkkeilysäkikseen minun häntäluun ja kaikki mitä tuolla peräosastolla on...Auts potenssiin kymmenen!
Noh, se siitä valituksesta. Pakko vaan oli tilittää kun täällä siihen lupa on
Vauvaöljystä Oon käyttäny kylpyvedessä. Meillä neitillä pienestä pitäen kuiva iho ja nyt jo diagnosoitu atooppiseksi ihoksi, niin ainakin siitä oli vähän apuja pehmentämään ihoa.
Yöpuvuista Niitäkin käytin ja tulen käyttämään tulokkaallakin. Opetan tavoille jo pienenä ( hienosti sanottu ), mutta siis tietyt rutiinit ( iltapesu, yöpuku....) kun pitää yllä pienestä alkaen, niin lapsi oppii tietylle rytmille.
Mä oottelen vieläkin sitä äippärahapäätöstä! V...tun Keskon sairauskassa! Viime tiistaina soitin ja sanoivat, että tulee sen viikon aikana, niin eipä tuota vieläkään päätöstä näy! PRKL! Tahtoo tietää pääseekö rikastumaan
Ja KYSiinkään ei oo tullu vielä kutsua sinne synnytystapaultraan
Mulla vissiin vähän negatiivinen päivä...sori.
Mutta oottakaapas iltaan, pikkuneiti ei nukkunu päikkäreitä...Ou jee!
Kaikille parempaa tätä päivää, mitä mulla tähän asti ollu =)