Katjuska aah, mikä vapaus!nyt vasta kotiuduin (neuvola oli 9.30) kaveri ikävä kyllä peruutti mahataudin takia mutta kiertelin sitten kaikki maholliset kaupat minne ei kiukkupussin kanssa viitti mennä.Ja nyt jäätelön kans sohvalle ja päikkäreille!pappa lupas pitää pojan vielä ruoka-ajankin niin ei tarvii tänään ees ruokaa tehä!kummaa kyllä oli että pari kertaa kattosin taakseni et "missä se Eemu on?" kunnes tajus että eihän se mukana ookaan...
miia mulle tulee äippäraha 5. päivä.Mutta kun kattelin niin vaihteli kyllä ne päivät ja hoitolisä maksetaan eri päivänä kun se...
nyyttimyy meillä mies viettää yhdistetyt synttärit (ne on tänään) ja sit varpajaiset.Lähtee turkuun viikonlopuks parhaan kaverinsa luo, mutta vasta sitten kun on pitänyt viikon isyyslomansa ja muutenkin meillä alkanut arki rullaamaan.
viimeksikin piti vasta seuraavana viikonloppuna kun oltiin jo kotiuduttu, tosin sillon oltiinkin perhehuoneessa.
zucchero en mäkään kyllä sitä 24/7 jaksais,enkä ymmärrä miten kukaan sitä jaksais koko ajan päällä pitää!! mutta nuo tunnin koosteet on "pakko" nähä.ekat kaudet meni multa ohi, en jaksanut kiinnostua, vasta viime kauden katoin.
loppuun vielä neuvolakuulumiset
eli rv 38+5 (tai 39+3)
painoo olin saanut viikossa kerättyä 500g :ashamed:
oli siis tehnyt tehtävänsä ne suklaat täälläkin...
turvotus (+), laittoi sulkuihin kun vähän kuiteski on...
RR oli suurempi kun koskaan, 123/81!!
vähän peläytti kun oli sitten pissassakin häikkää, saan siis viedä uuden pissanäytteen maanantaina ettei vaan oo mikään raskausmyrkytys iskemässä.
terkkakin säikähti kun eka RR mittaus näytti 138/89, mutta tais johtua vaan siitä kun olin just ollut vaa'alla...
sf-mitta oli sama 34cm kun viimeks
ja hemppaa ei otettu ja muuten kaikki jees.
tosiaan maanantaina sitten täytyy viedä se pissa ja tiistaina onkin taas neuvola.toivottavasti sit jo se vika kerta
nyt sinne sohvalle äkkiä.... :wave: