Huomenta täältäkin suunnalta!
Ihana aamu, kun on viileää ja aurinko paistaa.
Nyt jos olisi siinä kunnossa, että tuo kävely onnistuisi edes jotenkin, niin menisin kävelylle ja oikein pitkälle sellaiselle!
Mutta enpä pysty, kun tuo vauvelin pää tuntuu roikkuvan minun polvissa ja liitokset sattuu ihan mahdottomasti!
Eilen kyllä sain nauttia siellä jalkahoidossa ja jalkoihin viikon aikana ilmestynyt turvotus oli muutaman hetken historiaa.
Ihanaa hierontaa ja kuorintaa ja kylpyä ja.....
Kyllä nuo vauvakutsut on kivoja, kun ystävät haluaa hemmotella!
Suosittelen siis hakeutumaan jalkahoitoon turvotuksineen koska sillä VOI saada myös synnytyksen käyntiin.
Ei tosin tepsinyt minun tapauksessa!
Varpajaisista olitte jutelleet.
Meillä isäntä otti ja piti sellaiset jo eilen, sillä he lähtivät parhaiden ystävysten kesken jokavuotiselle telttaretkelle.
Ihan tässä lähellä ovat, että jos olisi tullut lähtö, niin onnistuisi synnärille meno.
Palailevat iltasella sitten kotiin.
Esikosta varpajaiset pidettiin, kun olimme vielä laitoksella ja kyllä se isukki sieltä seuraavana illansuuna tuli meitä laitokselle kovin voipuneena katsomaan.
Joutui raasu järjestämään juhlat viikolla, mutta osanotto oli silti valtaisa ja juomat oli maistuneet.
Liikkeistä näin loppumetreillä.
Meillä Nappula jytää aika säännöllisiin aikoihin, että liikeseuranta on aika helppoa.
Paria pelästystä lukuunottamatta.
Hikka tuntuu olevan usein ja se kait ymmärtääkseni tarkoittaa niitä hengitysharjoituksia.
Liikkeet ovat vähän hitaampia, kuin esim. kaksi kuukautta sitten ja voimallisempia.
Sellaisia jalkojen työntöjä kylkiin ja pepun kääntelyä sekä käsillä haparointia.
Ihanalta tuntuvat kyllä ja niitä on kiva tunnustella, kun tietää missä asennossa Nappula on ja voi pääellä, että mitä paikkaa nyt siirrellän.
Sairaalakassi on ollut pakattuna jo kuukauden vauvan osalta, mutta vieläkään en tiedä mitä omia vaatteita sinne lykkään.
Kaikki äitiysvaatteethan roikkuu mahan kohdalta niin, ettei niitä voi varata kotiintulovaatteiksi ja muut eivät sitten muuten toimi tai mahdu.
Pitäisköhän sitä ostaa vaikkapa jotkut lökähousut vielä sitä varten ja sitten niitä voisi pitää tässä kotona ollessa ekoina päivinä.
Nyt muuten varasin luettavaakin kassiin, jos vaikka jaksaisi lueskellakkin.
Ostin Tuulen viemää -pokkarin, kun ystävä sanoi, että on helppoa luettavaa ja niinhän se onkin.
Aloitin sitä jo, niin on matalampi kynnys lukemiseen sairaalassa, kun on jo aloitettu.
Vaikka minun tuurillani olen sen lukenut jo ennen synnyttämään menoa...
Miehen kanssa kyllä juteltiin eilen Nappulalle, että ensi viikolla voisi sitten tulla luoksemme!
Riikka toivotteli venetsialaisia.
Se juhla on minusta aivan ihana, vaikka olen vain kerran elämässäni sellaisissa ollut.
Lyhdyt ja syksyn pimeys on niin kaunista katseltavaa, ne juopot vaan voi jättää omaan arvoonsa sinä iltana.
Mutta meillä oli tuolloin (nelisen vuotta sitten) ihan omat venetsialaiset ystäväni luona ja oli niin tunnelmallista ja kaunista.
Syysihminen kun tunnustan myös olevani ja kynttilähullukin vielä!
Cora85 poti jonkunlaista väsymystä....
Tuntuu, että itselläkin sitä on ilmassa.
Viime yönä heräsin viideltä ja valvoin yli tunnin sängyssä, ennenkuin uni tuli uudelleen.
Nyt sitten aamulla olen kuin pieni pistiäinen, kun en saanut silti nukuttua kunnolla sen yli tunnin valvomisen jälkeen.
Ja jotenkin jos täytyy jotain järkevää tehdä kotona (siivous, pyykinpesu,laknoiden vaihto tai silitys), se väsyttää aika tavalla ja sänky kutsuisi jo iltakahdeksalta...
Meneppänyt tuolloin sitten nukkumaan, niin heräät kolmelta....
Jaksuja väsyolon kanssa Coralle!!!
Se muuttohässäkkä ei ole mitään kovin vähäistä puuhaa näin loppumetreillä, joten ole armollinen itsellesi!
Vuh painiskeli mielialanmuutosten kanssa.
Sitä on hyvinkin pitkälti ilmassa, juu.
Ja juuri nuo kommentit, että "etkö jo pian synnytä, kun olet niin isokin ja vatsa roikkuu polvissa", eivät sitä oloa tippakaan paranna.
Ihan kuin jokainen odottanut ja synnyttänyt nainen ei tietäisi, että "parasta ennen-päiväystähän" tässä tilassa ei ole!
Tuntuu vain, että kun on iso massu ja vaappuva kävely, niin sitä on jokaisen vieraankin ihmisen yleistä pilailuriistaa.
Eikun pää pystyyn vaan Vuh ja muutkin!
Sanotaan vaan, että tavoite on siellä joulukuulla sitten saada vauva ulos!
Iloista viikonloppua kaikille ja nautinnollisia hetkiä masun kanssa!
Mamitus2 ja Nappula38+6
(hui, huomenna poksuu taas)