Nyt mä en tiedä enää miten päin täällä olisin.
Pieni varoituksen sana; sisältää erittäin sekaista tekstiä..
Eilen illalla lähdin pelaamaan sählyä (n. puoltoista kilsaa ensin juosten sinne ) . En jaksanut flunssalta jäädä alkulätkimisen ja pienen harjoittelun jälkeen kunnolla pelaamaan vaan kävelin takaisin kotiin.
Mies lähti pelaamaan omalla vuorollaan ja mä kerkesin käydä suihkussa ja sohvalle istahtaa, niin tuntui alapäässä napsahdus. Pomppasin sohvalta ylös ja tajusin että jotain vuotaa ja kovaa. Kiirehdin vessaan, niin oli alushousut ja yökkärit oli läpi veressä ja sitä vaan tuli pönttöön lisää :'( Huusin pojalle että tuo puhelinta ja soitin muutaman ihmisen läpi, ennenkuin sain miehen kiinni, että tulee kotiin ja kovasti sieltä. Soitin päivystykseen (meiltä 30km ) . Sanoi että eivät pysty ultraamaan, mutta tarvii käydä siinä ennenkuin pääsee keskussairaalaan (toiseen suuntaan se 30km ) . Lähettiin sitten hakemaan lähete ja sitten sieltä terkkarista parikytä kilsaa sairaalaan. Itkin ja tärisin ihan hirveesti. Pelkäsin että pikkuinen syntyy autossa. Kipuja ei tullut, mutta useempi siteellinen vuoti. :'(
Sit sairaalassa taas samat kyselyt, tutkimukset ja itkut. Pääsin kuitenkin aika pian lääkärille joka ultrasi. Sieltä löytyi elävä pieni sikiö :snotty: :heart: :snotty:
Verta tihuttaa edelleen (mutta tosi vähän ) ja keskenmenoriski on kuulema nyt suurempi kuin normaalisti :'( Sain tarkistusultran keskiviikolle. Siellä katellaan tilannetta uudestaan. Syytä ei löytynyt. Viikot oli just ne, mitkä olin itse laskenut.
Mulla on samalla hyvä mieli, kun näin että pieni oli elossa :heart: , mutta samalla huoli, että ei tiedä, vaikka se sieltä nyt tulis pois :'(
Voitte arvata, että sählynpeluu loppu siihen.
Tänään kerroin pomolle, koska jouduin hommaamaan sijaisen, jota sitten en voinutkaan käyttää (en saanut saikkua).
Siellä oli ihana vastaanotto :heart:
Oli jo arvellutkin siitä että päästelen suustani nykyään mitä sattuu.
Mietittiin muutenkin että tänään kerrottaisiin muille. On sitten tuki lähellä jos jotain sattuu. Niin hassulta kun se kuulostaakin, ei sen takia olla muille kerrottu, jos jotain sattuu..
:/ huitshapeli 10+0 :heart: :snotty:
Ainiin, olin huolissani siitä pienestä mahan koosta. Totesi tuossa samalla että kohtu on taaksepäin kallellaan