***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

Sitten vähän erikseen...

Daydreams Mahtavaa kun oot päässy nautiskelemaan omasta ajasta... Kiitos pappalle!! =)

Varpajaiset Taitaa se isäntä tälläkin kertaa ne pitää... Esikoiselta käskin sen pitää ne ennenku kotiudun... Ja homma toimi hyvin. Paitti kotiin meitä hakiessä piti olla kuski ja oli aika huonossa kunnossa :x Sinnillä vaan kun oli niin onnesta soikeena :heart: ( miksei tee näin aina ) Nyt voi olla että eri järjestelyillä mennään, mut saa puolestani pitää.
Tietty pitää ny tarkkailla kui nätisti osaa olla tämän loppu odotusajan... ;)

Hyvää Venetsialaista kaikille!! Vaikka eihän sitä kaikki vietäkkään...

R iikka
 
Hiphei!

Teemme niin, että kaikki 10. päivän la:t (jaukautumattomat sellaset) tehdään sopimus, että lähetään samaan aikaan synnyttämään. Niin ei tarvi kenenkään tuskailla yksikseen päivämäärän kanssa! ja mulle kans käy hyvin, että otetaan mielellään pikatoimitus ;)
Niin niin, katotaan vaan kuinka tässä käy... :D

Hexalle onnittelut multakin!

Varpajaiset aikoo mies täällä kyllä pitää, mikäli saa järkättyä ja jengin koolle. Eikä mua haittaa, itse asiassa oon kannustanut koko juttuun. Mies kun niin harvoin juo ja lähes koskaan ei mitään sikakännejä. Eli ihan vapaasti saa poijat juhlistaa. Tosin en tiiä ehtiikö järkätä sairaalassaoloaikana, joten voi olla että pitää vasta myöhemmin. Mutta katsotaan kuinka nyt ens alkuun menee, tuleekokaan koko vauvaa...

Tästä lähden kohta ystäväni kanssa illanviettoon ja syömään tex mex- buffeeseen..njamii :p ja saan oikein vähän laittautuakin pitkästä aikaa, iih! :D

Mukavaa viikonloppua!
 
Onnea jakutuneille!!! :flower: :flower:

Tytteli ehkäpä me sit törmätäänkin länskässä...

Täällä on kivuliasta tehdä yhtään mitää ja tuo päänsärky näyttää palailevan....
Täytyy lähteä lepäileen jos se päänsärky siitä hellittäis...

Ninnipo ja :heart: masukki 38+3 :heart:
 
ai niin, unohdin kertoo viel että se meitin isipappa tosiaan klenkkas sinne sairaalaan varpajaisten jälkeen ku oli lyöny polvensa johonkin (mitä ei voi muistaa mihin) PLUS oli meidän kissa käyny käsiksi häneen ja raadellu isännän jalan ihan verille. Se oli vissiin jotain pelästyny tai jotain hah että kyllä hän oli kärsinytkin. :) Mut tosiaan oon sanonu että mua ei enää jätetä sinne synnärille yksin itkee pahaaoloani vaan sinne on selvittävä 12 mennessä jos meinaa varpajaisii pitää ja neiti pitää pystyy ite hoitamaan. Sen verran pahana olin niistä ekoista varpajaisista ku MÄ sen työn tein ja sit hän juhlii niin ettei pysty edes sairaalassa käymään meitä kattomassa :( Mies kyllä sanoi että on kasvanu aikuisemmaksi sen jälkeen :LOL: sanon minä :)

Hexalle paljon onnea prinsessasta :)

Ja Tinii: kyllä täällä mielellään tultais tosiaan jo vauva puolelle, sen verti sattuu tuo pää tonne alapäähän, mutta voi voi kun tuntuu että tämä tule täältä ulos ikin hih

nyyttimyy ja murmeli
 
Moi. Täällä superväsyneenä. En oikein ymmärrä, et mikä väsyttää, mutta oon ihan unikunnossa ollut koko päivän. Meillä tosiaan oli ensimmäinen muuttopäivä tänään, huomenna loput kamat uuteen asuntoon. Nyt vikaa yötä täällä vanhassa asunnossa, aika haikea fiilis. Niin kuin mies sanoikin, niin tää on yhden aikakauden loppu meillä.
Outoutta ja haikeutta tuovat vielä se, kun on asunut pitkää melkein 50 vuotta vanhassa talossa, niin juuri valmistunut talo tuntuu pelottavan modernilta, katot korkeilta, ja ihan tämä vanhahtava intiimiyys tipotiessään. No, ehkä sitä tottuu. Ja tilaa on tuplasti enemmän. Ja meillä on vauvan huone :heart:

Mutta, apua, nettiyhteys toimii vasta kahden viikon päästä |O Pitää käydä isillä netissä, asuu 500 metrin päässä. Me ollaan muutenkin digiboxitta kuukausi...

Varpajaisista, mies pitää ne sitten myöhemmin. Näin sovittiin. Ja sopimus saa luvan pitää...

Hexalle isot onnittelut :) :flower: Kaikki meni kuitenkin tosi hienosti :heart:

Muillekin jaksamista ja tsemppiä loppumetreille,

cora
 
vuh
Hexalle heti ensiksi ihanaa onnea tosi paljon!! :heart: :heart:

Mitzylle kiitos synnytyskertomuksesta!

Ja Daydremasille onnea vapaa-ajasta! Toivottavasti pystyt järjestämään samanlaista toisenkin kerran tässä pian perään! :)

Varpajaisista Mies saa kyllä mielelläänkin pitää varpajaiset, varsinkin kun ollaan niin kauana sairaalassa, että ei joka päivä pääse sinne kattomaan. Viime varpajaisista mulla on vieläkin sen lähettämä ihana tekstiviesti kännykässä tallella, ei-ihan-selvin-päin kirjoitettu mutta siltikin uskon niihin ihaniin sanoihin. :)

(.) Mielialat vaihtelee ihan sikamaisesti. Eilen oli kaikki suunnilleen täydellistä, tänään oon itkeskellyt aamusta lähtien. Verenpaineet on niin korkealla, että neuvolantäti suositteli lepäämistä. Oon lepäillytkin, mutta nyt mies hinkuaa yökalaan ja pakko kai sen on antaa mennä, kun se lähtee sitten vasta kun on nukuttanut pojan. Siltkin toi meneminen itkettää. Ja se, että naapurin mies, jolla on mielenterveyshäiriöitä, kävi huutamassa meidän pihalla. Ihan kaikki on ihan p*rseestä tänään - vaikka oikeesti mitään kamalaa ei oo sattunut. :( :'( Eli uskokaa tai älkää: lause "tukka hyvin, kaikki hyvin" ei pidäkään paikkaansa. HEH-HEH. t. Kampaajalla eilen käynyt vuh ja omamaha
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninnipo77:
Onnea jakutuneille!!! :flower: :flower:

Tytteli ehkäpä me sit törmätäänkin länskässä...

Täällä on kivuliasta tehdä yhtään mitää ja tuo päänsärky näyttää palailevan....
Täytyy lähteä lepäileen jos se päänsärky siitä hellittäis...

Ninnipo ja :heart: masukki 38+3 :heart:
Joo olispa kyllä kiva, jos törmättäisiin

:D mutta mitenhän me tunnistettaisiin toisemme :/ Me varmaankin otetaan perhehuone mikäli vaan saadaan. Vaikkei mies yhtään yötä pystyisi siellä olemaan. On kuitenkin helpompaa siellä sitten kulkea tuon meidän 10 ½ kk isoveljen kanssa minua ja vauvaa katsomassa =) ja saan minä levätä kunnolla, kun tuota käsityötä varmaan sitten kotona riittää :whistle: saa olla ihan rauhassa, kun muutenhan ne vauvat siellä vierihoidossa ja saattaapi olla vauvat ihan eri rytmillä huonekavereilla ja eipä sitten vieraatkaan häiritse. Itse olen ollut tämän raskauden kyllä niin väsynyt, että...
 
varpajaisista meidän isillä on esikoisenkin varpajaiset vielä pitämättä :whistle: :LOL: Meinas kyllä jotkut pienimuotoiset pitää silloin, mutta vain jäi. Katsotaan nyt sitten jos pitää tuplat, mutta jos pitää niin vasta kun ollaan kotona. Hän kun tuon pienen kanssa täällä kotosalla hoitamassa (10½kk)
 
Vauvantuoksuiset onnittelut Hexalle myös täältä!!

Tänään on ollut taas sellainen päivä, että.. Kaiken kukkuraksi kolmelta kaverilta on tullut viestiä, että " missä se pikkuinen nyt oikein viipyy?" No, onhan tässä laskettuun aikaankin vielä viikko (huomenna muuten olisi menkojen mukaan), joten mikäs hoppu tässä on..?

Varpajaisista riippuu paljon, minä päivänä Aimo-Orvokki päättää syntyä. Jos osuu viikonlopulle, niin varmasti isäntä pitää (se kun pitää sinä aikana kun olen laitoksella), mutta jos osuu viikolle, niin sitten varmaan jää pitämättä. Ehkä silloin käy parilla jonkun kaverin kanssa. Esikoisesta meni kyllä niin käsille sen touhut, että toivottavasti nyt menis vähän paremmin. Oli kiva olla sairaalassa, kun esikko syntyi to iltana, niin pe oli varpajaiset. No, ne oli sitten pikkasen taas rankemman puoleiset, että isäntä pääsi la sairaalaan poikkeen vasta illemmalla, mistä sitten meni suoraan kaverinsa synttäribileisiin. Sunnuntaina kun kotiuduin (poika jäi silloin vielä TAYSiin), jouduin odottelemaan iltaan asti, että se oli ajokunnossa :kieh: . Olin pikkasen karheena kyllä sille..

En ole vieläkään pakannut mitään sairaalakassia. Kaverilla kun piipahdin päivällä, oli sitä mieltä että kyllä se kuitenkin kannattaisi pakata, kun ei koskaan tiedä, kuinka kiirus lähtö sitten tulee.. No, jos sitä vaikka huomenna katsoisi. Pojan kanssa tänään kun käytiin kirjastossa, lainasin ittelleni pari kirjaa ja pari Baby Bluesia, mitkä otan sitten sairaalaan kanssa mukaan.

Joops, kaippa sitä pitäis keskittyä tuohon BB:hen.. ;)

Hilbert & Aimo-Orvokki 39 *poks*
 
Iltaa! Täällä laskettu päivä ja hiljasta on ku huopatossutehtaalla...

Pari pvää vielä ni oon "virallinen" syysmassukka =)

Hexalle onnittelut!

Kampaajalla käyty ni kelpaa nyt mennä synnärillekin sitte!

Katsoiko kukaan äsken sitä sairaalan sykettä joka on Jorvissa kuvattu?

Eihän sitä pystyny kyynelehtimättä katsomaan sitä synnytystä...ja varsinki ku oon samaan paikkaan menossa seuraavan 2 vkon sisällä...

Nyt ei oo enää mikään nälkä ollut vaan semmonen kuvotus olo ja jotenki hirmu väsynyt tänään.

Kävin kuitenki taas iltalenkillä kun se auttaa tohon huonoon oloon.

Vauveli liikkuu kyllä kovasti ja tulee välillä jo melkein nahasta läpi muttei kuitenkaan!

No huomenna on ne bileet mihin mennään,kivaa!

Varpajaisista,ei ollu semmosia esikoisestakaan ni tuskin on nytkään ja mieshän on pojan kanssa kotona joten ei se voiskaan.Ihan tarpeeks sillä on noita reissuja ollu ja tulee olemaan.Lähtee esim.tuossa lokakuun alussa viikoks lappiin metälle...

Nyt alkaa nää meikäläisen piinapäivät... :kieh:

40+0
 
Tää on kyllä niin mun enkka |O |O Heräsin viideltä, nukuin siis neljä tuntia... Silmiä kirvelee.

No, onneksi näin kivaa unta: olin just synnyttänyt kissanpennun... :LOL: Pienen, harmaan.

Hieman unihöyryinen Cora, korjattuina viikkoina oikeasti vasta tasan 36+0 kera tyttösensä
 
tytteli74 täällä ei ainakaan perhehuonetta anneta ellei mies sitoudu olemaan siellä myös yöt.Toki tää voi olla paikkakuntakohtasta...kannattaa kuitenkin kysyä.

Jouskarille jaksuja piina-päiviin!!

Hexa suuren suuret onnittelut!

Hilbert en mäkään oo kassia pakannut...jotenkin on semmonen asenne ettei se sieltä vielä tuu, ja viimekskin sain pakattua laukun lähtiessä niin jotenkin luulee että kai sen nytkin saa sit vasta pakattua.

Kiitokset kaikille tsemppauksesta, ilta menikin ihan mukavasti kun poika kotiutu vasta 16 maissa.Sain nukkua päikkärit ja laiskotella :D
Mies tosin otti synttäreistään kaiken irti ja pelas 6 tuntia kun tiesi etten viitti sanoo mitään kun on kerta toisen synttärit...No, tajus kuiteski pyytää anteeks illalla.
Nyt se menikin klo04 töihin, saa nähä koska kotiutuu...

Sit pitäis sinne häihin mennä mutta vittu ku ei kiinnosta pätkääkään ja kaikki vaan painostaa meneen...mun äitikin soittaa koko ajan että "tottakai te tuutte kun on kutsuttu" joo, ilmotin kyllä että EHKÄ tullaan, en että tullaan varmasti.
no, ties vaikka mieli muuttuis, vituttaa vaan tää jatkuva univaje ja sit pitäs teeskennellä pirteetä ja vastailla "ohoh, kylläpä sun maha jo roikkuu, koskas se oikein syntyy, koitas nyt synnyttää jo" jne. kyselyihin.

juups, nyt jos jaksais laittaa vähä pyykkejä..
d. ja pipana 39+4 (38+6)


 
Huomenet kaikille :)

Ihana ilma täällä, tämmöinen pirtsakan viileä aamu ja kuitenkin aurinko paistaa! Piristää itteekin kummasti. Oon niin syksy ihmisiä :)

BB Siis miten voi se Niko olla jotain niin ärsyttävää!!!Toisaalta niin se vaan on että jos se äänestettäisiin pois talosta jäis monet hyvät naurut nauramatta..se tuo toki vähän väriä ohjelmaan, MUTTA SILTI sen kimitys ja ulosanti saa meikäläisellä karvat pystyyn!!Tyhmä, wannabe bi-sexual...siis totaali urpo!

mutta....
Katoitteko eilen illalla sitä sairaalan syke ohjelmaa? Voi itku mä sanon..Pystyin samaistumaan niin sen äidin tunteisiin .(ja se kipu..voi hemmetti :| ) mutta mitä siitä sitten saa :heart: herrantuuteli että pieni ihminen voi olla ihmeellinen asia. Tämä mamma kyynelehti ainakin ihan täysii! Sen jälkeen fiilikset veti vuoristorataa, tuli olo et eijei en mä haluukkaan synnyttää, mut toisaalta alkoi odottaa et kunpa se kaikki olis ohi JA PIAN!

Hexalle Onnittelut pienestä nyytistä ja voimia :heart:

Itellä täällä supistelee kipeesti aina välillä, mutta lähtöön asti ei vieläkään olla sitten päästy. Paikat on kypsinä olleet jo pitkän aikaa, mutta minkäs teet :) Uskon että se lähtö tulee kun kaikkein vähiten sitä ajattelee??!!

Miten teillä vauvan liikkeet näin viimeisillä viikoilla?? Musta tuntuu että hirveesti täällä "möyritään" tai "venytellään" vieläkin, vaikka eikö niiden pitäisi jo pikkuhiljaa rauhottua??Uskomatonta vellomista, joka todella sattuu.

Koitanpa saada noita isompia mukuloita mun kanssa käppäilee tonne metsään, jos vaikka sais pari supparia aikaseks :)
Palaillaan taas ja tsempit näille vikoille viikoille/päiville :heart:

Snanna ja 38+5
 
Huomenta...

Sairaalan syke Tuli katsottua ja samat fiilikset tuli kuin Snannalla, että onks mun ihan pakko synnyttää :xmas: ja toisaalta haluis pian päästä hommiin ja saada se nyytti syliin :heart:

Cora oli taas ihanaa unta nähnyt :LOL:

Liikkuminen tuntuu vaikeutuvan koko ajan ja etenkin tuo sängystä nouseminen on jotain aivan |O Aamulla kun vessaan yritin kömpiä, niin meinas itku päästä, kun en oikeesti meinannu millään sieltä sängystä ylös päästä, kun meni miten päin vaan, niin sattui aina jonnekin. :/
No onneks se aina helpottaa sitte kun hetken on tässä liikuskellut =)

Katjuska ja Vilpertti 38+2 :heart:
 
Tervepä terve!

Täällä kokonaisena....

Ihana ilma, vaikkakin aika kylmä.

Mä katsoin kans sen sairaaalan sykkeen ja itku tuli. Ja fiilikset samanmoiset, että tuoko taas on edessä.
Mutta kyllä oli helpon näköinen synntys, vaikka hetken kipeää tekikin, tosin olihan siitä paljon leikattu pois. Ja aivan ihana kätilö, saispa sellaisen sitten.

Pitäisi siivoilla, mutta ei jaksa eikä huvita. Menee varmaan laiskotteluksi tämä päivä, vaikka onhan tuossa tuota pyykkien laittamista, kun ainakin kolme koneellista tulee pstyä tänään.

Liikkuminen tekee täälläkin kipeää, mutta vielä kipeämpää jos on pitkään paikallaan ja sitten lähtee liikkeelle. Vali, vali.

Noh niin, mukavaa viikonloppua kaikille.

Miia 38+3
 
Huomenta täältäkin suunnalta!
Ihana aamu, kun on viileää ja aurinko paistaa.
Nyt jos olisi siinä kunnossa, että tuo kävely onnistuisi edes jotenkin, niin menisin kävelylle ja oikein pitkälle sellaiselle!
Mutta enpä pysty, kun tuo vauvelin pää tuntuu roikkuvan minun polvissa ja liitokset sattuu ihan mahdottomasti!

Eilen kyllä sain nauttia siellä jalkahoidossa ja jalkoihin viikon aikana ilmestynyt turvotus oli muutaman hetken historiaa.
Ihanaa hierontaa ja kuorintaa ja kylpyä ja.....
Kyllä nuo vauvakutsut on kivoja, kun ystävät haluaa hemmotella!
Suosittelen siis hakeutumaan jalkahoitoon turvotuksineen koska sillä VOI saada myös synnytyksen käyntiin.
Ei tosin tepsinyt minun tapauksessa!

Varpajaisista olitte jutelleet.
Meillä isäntä otti ja piti sellaiset jo eilen, sillä he lähtivät parhaiden ystävysten kesken jokavuotiselle telttaretkelle.
Ihan tässä lähellä ovat, että jos olisi tullut lähtö, niin onnistuisi synnärille meno.
Palailevat iltasella sitten kotiin.
Esikosta varpajaiset pidettiin, kun olimme vielä laitoksella ja kyllä se isukki sieltä seuraavana illansuuna tuli meitä laitokselle kovin voipuneena katsomaan.
Joutui raasu järjestämään juhlat viikolla, mutta osanotto oli silti valtaisa ja juomat oli maistuneet.

Liikkeistä näin loppumetreillä.
Meillä Nappula jytää aika säännöllisiin aikoihin, että liikeseuranta on aika helppoa.
Paria pelästystä lukuunottamatta.
Hikka tuntuu olevan usein ja se kait ymmärtääkseni tarkoittaa niitä hengitysharjoituksia.
Liikkeet ovat vähän hitaampia, kuin esim. kaksi kuukautta sitten ja voimallisempia.
Sellaisia jalkojen työntöjä kylkiin ja pepun kääntelyä sekä käsillä haparointia.
Ihanalta tuntuvat kyllä ja niitä on kiva tunnustella, kun tietää missä asennossa Nappula on ja voi pääellä, että mitä paikkaa nyt siirrellän.

Sairaalakassi on ollut pakattuna jo kuukauden vauvan osalta, mutta vieläkään en tiedä mitä omia vaatteita sinne lykkään.
Kaikki äitiysvaatteethan roikkuu mahan kohdalta niin, ettei niitä voi varata kotiintulovaatteiksi ja muut eivät sitten muuten toimi tai mahdu.
Pitäisköhän sitä ostaa vaikkapa jotkut lökähousut vielä sitä varten ja sitten niitä voisi pitää tässä kotona ollessa ekoina päivinä.
Nyt muuten varasin luettavaakin kassiin, jos vaikka jaksaisi lueskellakkin.
Ostin Tuulen viemää -pokkarin, kun ystävä sanoi, että on helppoa luettavaa ja niinhän se onkin.
Aloitin sitä jo, niin on matalampi kynnys lukemiseen sairaalassa, kun on jo aloitettu.
Vaikka minun tuurillani olen sen lukenut jo ennen synnyttämään menoa...
Miehen kanssa kyllä juteltiin eilen Nappulalle, että ensi viikolla voisi sitten tulla luoksemme!

Riikka toivotteli venetsialaisia.
Se juhla on minusta aivan ihana, vaikka olen vain kerran elämässäni sellaisissa ollut.
Lyhdyt ja syksyn pimeys on niin kaunista katseltavaa, ne juopot vaan voi jättää omaan arvoonsa sinä iltana.
Mutta meillä oli tuolloin (nelisen vuotta sitten) ihan omat venetsialaiset ystäväni luona ja oli niin tunnelmallista ja kaunista.
Syysihminen kun tunnustan myös olevani ja kynttilähullukin vielä!

Cora85 poti jonkunlaista väsymystä....
Tuntuu, että itselläkin sitä on ilmassa.
Viime yönä heräsin viideltä ja valvoin yli tunnin sängyssä, ennenkuin uni tuli uudelleen.
Nyt sitten aamulla olen kuin pieni pistiäinen, kun en saanut silti nukuttua kunnolla sen yli tunnin valvomisen jälkeen.
Ja jotenkin jos täytyy jotain järkevää tehdä kotona (siivous, pyykinpesu,laknoiden vaihto tai silitys), se väsyttää aika tavalla ja sänky kutsuisi jo iltakahdeksalta...
Meneppänyt tuolloin sitten nukkumaan, niin heräät kolmelta....
Jaksuja väsyolon kanssa Coralle!!!
Se muuttohässäkkä ei ole mitään kovin vähäistä puuhaa näin loppumetreillä, joten ole armollinen itsellesi!

Vuh painiskeli mielialanmuutosten kanssa.
Sitä on hyvinkin pitkälti ilmassa, juu.
Ja juuri nuo kommentit, että "etkö jo pian synnytä, kun olet niin isokin ja vatsa roikkuu polvissa", eivät sitä oloa tippakaan paranna.
Ihan kuin jokainen odottanut ja synnyttänyt nainen ei tietäisi, että "parasta ennen-päiväystähän" tässä tilassa ei ole!
Tuntuu vain, että kun on iso massu ja vaappuva kävely, niin sitä on jokaisen vieraankin ihmisen yleistä pilailuriistaa.
Eikun pää pystyyn vaan Vuh ja muutkin!
Sanotaan vaan, että tavoite on siellä joulukuulla sitten saada vauva ulos!

Iloista viikonloppua kaikille ja nautinnollisia hetkiä masun kanssa!
Mamitus2 ja Nappula38+6
(hui, huomenna poksuu taas)




 
Onnea kaikille vauvansa saaneille :flower: :heart:

Mä olen täällä palstalla taustalla aktiivisesti lukenut juttujanne, mutta harvemmin kirjoitellut. Mulla sitten meni yöllä klo 4 lapsivedet ihan yllättäen, ei minkäänlaisia tuntemuksia etukäteen. Kyllä pieni paniikki iski, soitin sitten kättärille ja ne sanoi, että odotat kotona rauhassa n. 12h, että jos supistukset alkais, että jos ei ala 12 tuntiin niin sit käymään siel näytillä. No nyt on sit täs yön ja aamun aikana alkanut supistelee, ei kyl viel mitenkään kovasti, mut tihenee koko ajan, et varmaan kohta puolin pitäis lähtee.... Kyllä nyt alkaa jännittää, on niin kovasti odottanut et koska se pieni jo syntyis ja nyt kun se oikeesti tapahtuu niin paniikki meinaa iskee, apua.
Tsemppiä teille kaikille loppuodotukseen, tää tytsy lähtee kohta hakee omaa pienokaista, IIIIKKKK!!!!

Zalsa ja (vielä mahassa oleva) pikkuinen 39+3
 
Onnea Hexalle!!!! :flower:

Zalsalle tsemppiä koitokseen!!!

Katsoin myös eilen sairaalan sykkeen. Synnytystä katsoessa, mä samaistuin myös synnyttäjään. Mulle tuli taas ihan hirvee paniikki koko synnytyksestä. Itkin miehelle, että vaadin sektiota. Tänään on taas sit vähän helpottanu pelko synnytyksestä...

Kävin myös synnytysosastolla mutkan aamulla, ku en ole tuntenu pienosen liikkeitä juurikas ollenkaan. Kaikki kuitenkin hyvin. Liikkeitä en tunne, ku on niin paljon sitä lapsivettä. Vähän tuskastuttaa sekin sit, ku ei tiiä onko kaikki oikeesti kunnossa vai ei, ku niitä liikkeitä en niin tunne... :( Huomenna menen käymään taas sydänkäyrällä aamulla.

otettiin 3d-kuvaa vauvasta. Ja voi vitsit, ku se oli jännän näkönen. Kasvon piirteet näky ihan selvästi, taitaa olla ihan siskonsa näkönen... Sain pari kuvaakin mukaan siitä.

Maanantaina alkaa vihdoin meidän kuukausi. Kohta aletaan paukkua niin, että näkyy. Vaikka johan tässä elokuussa on jo tosi monet paukkkunu. :)

hippos ja sulo 36+5
 
Päivääpä päivää! Viileeksi ilmat menee =)

Zalsa: Onnea matkaan! :heart:

Hilbert: Mullakin on sairaalakassi vielä pakkaamatta....tulleekohan tuota ollenkaan pakattuakaan....sitte tuskailee kun ei oo mitään mukana :headwall:

Cora: Voikun olit ihanan unen nähnyt :D

Snanna: Samaa mieltä siitä yhestä BB asukkaasta! Mullaki niin raivostuttaa sen tyypin puhetyyli...siismäoonniinkuheiettekstetajuuetmäkuuluntännekumäoontämmönensiisniinkuhaloosiisjosmähaluunniinmäsaantehämitähaluan ja seeioomuajosmäteenniinkuinsääntökirjasanoo! Jee! Pääsimpäs purkamaan ärsytykseni!!!

Juu, tehhään vaan me 10.9 olevat semmonen sopimus, ettei kukaan mee ennen toisen lupaa hommiin! Taino...menkää te vaan, mää voin jäädä rannalle :D

Mulle tuli siitä Sairaalan syke ohjelmasta kans etten haluakaan synnyttää! Tai mulle tulee aina kun nään synnytyksestä niin semmonen olo etten mä haluakkaan!
Ja kun tulee vähänki semmonen tunne, et vois olla suppareita niin mulle tulee paniikki, et ei vielä!

Mä oon vissiin koko porukan outo lintu niinkuin yleensäkin...kun teil muilla tuntuu olevan kaikki oikeat oireet vauvan ulkoistamiseen, niin meikä vaan porskuttaa menemään niinku ei mitään olis tapahtumassakaan...
mulla ei ole närästystä, ei univaikeuksia, ei hikoilua, ei suppareita, ei mahavaivoja, ei mitään!

mutta viieätä syyspäivää massukoille! Siel on ihanan kirpakka ilma kävelylenkille, saa posket punaiseksi :xmas:

t. hille ja kaveri 38+3
 
Niin, piti vielä lisäämäni...niin mikä dementia?

Mihin aikoihin te laskette, jos laskette vauvan liikkeet? Silloin aloitatte kun se on liikkeessä vai sillon kun se on paikallaan?
Saako sitä töniä liikkeelle tai juoda/syödä mitään makeaa ennen laskentaa?
 
Ihana lukea, että muillakin samanlaista, että sitte ku ois viitettä siihen, että synnyttämään vois päästä, niin paniikki iskee päälle. :whistle: Jotenkin tuntuu niin hassulta, kun tässä jo kolmatta ollaan menossa pukaamaan ulos ja aina kun alkaa supistamaan, niin tuo paniikki meinaa pukata päälle. :snotty:
Ja sitte taas kun ei oo oireen oiretta siitä, että synnytys ois ovella, niin sitte oikein toivoo, että käynnistyis nyt. :LOL:

Hippos Vrmasti tylsää toi, kun ei liikkeitä tunne :/

Liikelaskentaa en sen paremmin oo suorittanut, mutta illalla tää enemmän vatkaa ja joskus jos liikkeitä ei kuulu päivän aikana yhtään, niin yritän sit vähän töniä, mutta harvemmin se on auttanut... Vilpertillä varmaan isänsä unenlahjat :kieh:
Kaipa siihen kaikki poppaskonstit ovat sallittuja, että saa toisen virkoamaan :D

Meillä ukko prkl joutu töihin illaks |O |O :headwall: Nyt sanoinkin sille, että enää et ota yhtään varallaoloa, kun aina sillä se nakki napsahtaa :kieh: pakko tietty ne ottaa, mitä pomo listaan laittaa, mutta tän se oli ihan hyvää hyvyyttään ottanut vastaan :saint:
 

Yhteistyössä