Onnea kaikille vauvan saaneille!!!! Tässähän on ollut oikein suma muutaman päivän sisällä...
Sairaalan sykettä tuli katsottua ja itkuhan siinä meinas tulla. Oli kyllä ihanan rauhallisen oloinen kätilö. Huomas kyllä miten sitä synnyttäjää sattui, kun piti ponnistaa niin yritti "kamppailla" vastaan. Tuli taas sellainen olo, että mä en ainakaan aio synnyttää
No, ei se muu auta ja kyllä se vauva on sitten ihana palkinto.
Anti-BB, ehdottomasti!!!! Olen vissiin liian vanha, mutta en jaksa katsella nuorten kännitouhuilua... sehän vois olla ihan erilainen, kun sinne valittaisiin oikeasti eri-ikäisiä ja erilaisia ihmisiä jotka olisivat kiinnostavia ilman viinaa ja vaatteet päällä =)
Varpajaiset mies varmaan jossaan vaiheessa pitää, mutta ei halua silloin kun ollaan vielä vauvan kanssa sairaalassa. Ja se on mun mielestä aikast reilu juttu.
Zalsalle tsemiä tositoimiin!
Liikelaskentoja ei ole tarvinnut pohtia kertaakaan raskauden aikana, sen verran vilkas kaveri on ollut koko ajan. Edelleen liikkuu todella paljon, vaikka pitäisi alkaa jo pikkuhiljaa rauhoittumaan. Kylkiluihin tulee välillä aika kipeitäkin iskuja... muutenkin kylkiluut ovat arkana, kun ei ole vielä massu alkanut laskeutumaan.
Tänään sitten ihanat
venetsialaiset, olisipa oikein mukavaa päästä bailaamaan ja katsomaan ilotulituksia. No, aion mennä katsomaan edes ne ilotulitukset mutta siiderit saavat vielä viilentyä jääkaapissa.
(.) mahtaakohan tämä vauva tulla ikinä ulos? Tässä kun olen ollut viikon kotona töiden loppumisen jälkeen, niin tuntuu siltä että voin päivä päivältä paremmin... välillä unohtaa, että edes on raskaana. Eilen taas suunnittelin kummipojan kanssa kaikenlaista kivaa ensi kuulle, kunnes muistettiin että kappas vaan kun ensi kuussa ei päästäkään enää kahdestaan joka paikkaan
mikä äiti musta mahtaa tulla, kun nyt jo unohtelen pikku masuasukkini!!!!
Katti 37+2