Täällä notkutaan jälleen.
Ei ole sitten vauvoja tähän väliin pukannut..
Koko päivä on ollut niinkuin suossa ryömisi, kamalaa tällainen vesisade!
Aamutuimaan ajattelin, etten lähde minnekkään muualle kuin viemään ja hakemaan tuota eskarilaista, mutta sain kuin sainkin itseäni niskasta kiinni ja painelin kauppoihin kävelemään.
Eihän siellä mitään ostettavaa löytynyt, onneksi, mutta kunhan liikuin.
Tuo alamaha tuntuu olevan nyt tosi kovilla ja odotankin, että koska loiskahtaa vedet.
Ihan siltä se tuntuu...
Taas tätä toiveajattelua, mutta pidän lippua korkealla, ettei täällä sentään enää jouluna nökötettäisi.
Kaiza kyseli niitä anti-bb -tyyppejä ja täällä on yksi!
En ole koskaan jäänyt ohjelmaan nalkkiin, joten en siis edes katso.
Jouskarilla oli käynyt samoin, kun minulla painon kanssa viimeksi, että kilo oli lähtenyt.
Vitsit, että se tuntui mukavalta siinä kamalalla vaa'alla, kun olikin menty alaspäin....
Taitaa olla minulla ainakin taas nousussa tuo paino, koska tuntuu, että ainainen nälkä vaivaa.
Noh, se nähdään taas tiistaina, että miten on käynyt.
Joku oli menossa kasvohoitoon...
Ihanaa, kun pääsee nauttimaan tuollaisista ylellisyyksistä!
Minäkin pääsen huomenissa nauttimaan siitä vauvakutsuilla samastani lahjakortista, kun varasin itselleni jalkahoidon.
Arvatkaas vaan, odotanko tuolta hemmottelulta paljon!???
Limoja täällä on moni bongaillut, minulla ei tule kuin sitä ihan tavallista tuohon pikkuhousunsuojaan.
Esikosta limatulppa tuli yliaikakontrollin jälkeen noin 2vrk ennen kuin neiti sitten syntyi.
Hexalla jännä viikonloppu edessä, tavallaan viimeinen laatuaan.
En oikein osaa edes ajatella, miltä se tuntuu, kun tietää etukäteen että nyt vauva syntyy.
Tavallaan hienoakin, sillä sitten pystyy (ehkä) järjestelemään asiat kuntoon ja rauhallisin mielin odottelemaan h-hetkeä.
Itsellä kun on tuli pyllyn alla koko ajan, että saisi tuon nyytin jo!
Laitoin kaikille tutuillekkin viestiä, että kasassa ollaan vielä, etteivät vaan ala minua terrorisoida soitoillaan ja viesteillään.
Nyt tuli vain kannustusta ja tsemppejä.
Jaaha, iltariennot odottavat!
Tupperikutsuille suuntaan ma siis!
Huomeniin!!!
Mamitus2 ja Nappula38+4