Heips!
Todella kiva lukea täällä muiden samassa veneessä olevien kuulumisia
Sokerirasitukseen jouduin minäkin tässä viikko sitten kun painoa oli tullut kuulemma liikaa... :kieh: minä joka tiedän kyllä miten syön ja ihan oikein popsin evästä ja herkut vähällä. Tarvii varmaan lopettaa koko syöminen kun näyttää olevan niin suuri kysymys tuolla narina neuvolassa. Vajaa 10kg on nyt tullut painoa ja tiedän sen johtuvan osittain ainakin siitä,että pitänyt lopettaa aktiivinen liikunta elämä melkeimpä kokonaan. Elimistö tottu juoksemaan monta kertaa vkossa ja salilla painoin tunteja menemään sitten yhtäkkiä ei mitään, niin kyllähän se elimistö on sekasin. Kiitos näille ihanille liitoskivuille :headwall: Kuitenkin sokeri arvot olivat: 4,3. 5,1. 5,2 että ei mitään vikaa. Kuulemma pitää varmaan uusia jossain vaiheessa vielä, höh. Aivan sama kyllä minä sitä litkua voin kitata
Ultratutkimus oli siis jälleen kerran eilen ja vauveli istuskeli siellä jalkojensa päällä. Paljon potkiikin alaspäin. Toivottavasti tajuaa sitten aikonaan kääntyä oikein päin
Hikkakohtauksia esiintyy meidän mahan asukilla joka päivä ja monta kertaa. Taitaa siellä nieleskellä oikeen urakalla lapsivettä
Tänään kävin terveydenhoitajalla uuden ihanan vaivan kanssa joka on vaivannut kyllä jo pitkin kesää. Vasen korva menee tukkoon itsestään,eikä meinaa millään aueta. Ihan kiva kuunnella omia sydänääniä sitten tuntitolkulla kun muuta ei kuulekkaan. Korvasta ei löytynyt mitään vikaa epäili, että välikorvassa on nestettä jolle ei voi oikein mitään kun kipue ei kerran ole. JOhtuu kuulemma hormooneista ja paranee toivonmukaan kun lapsi syntynyt, että eihän tässä pitkäaika olekkaan ootella sitten |O Noh tähän raskauteen on jo sattunut niin paljon kaikkea ,että yks juttu lisää ei tunnu missään!
Töihinpaluu olisi sitten maanantaina edessä ja alkoi jo pelottamaan,että miten sitä jaksaa taas olla jalkojen päällä 8 tuntia ja pyörillä, mutta lääkäri sano ,että soittaa vaan niin hän antaa sairaslomaa. Maha on niin iso vkoihin nähden,että painaa jo liikaa joten varmasti ei kovin mukavaa työrupeamaa ole edessä. NOh täytyy katsoa kuinka kauan sitä jaksaa ja kun ei enään jaksa niin sitten kotiin
Sain tänään taas useita kehuja kuinka ihana mun maha on kun se on sellanen potkupallo suoraan tossa edessä ja siitä kuinka mä en varmaan ole saanut kiloakaan painoa kun olen niin sutjakassa kunnossa mahaa lukuun ottamatta
HALOO! onko kaikki sokeita kun melkein 10kg on jonnekkin kertynyt eikä muka näy... taitavat puhua lämpimikseen
Itkukohtauksista. Sain todella itseäni ihmetellä kun tuli Pekingin olymppialaisten päättäjäiset ja olivat niin mahtipontiset musiikin kanssa ja muutenkin ,että itkua väänsin. Tosin normaalioloissakin kaikki kaunis koskettaa kuten esim: taitoluistelu jossa soi kaunis musiikki, mutta ei nyt saa aivan kyllä itkemään asti
Olymppiatulen sammutus oli viiminen niitti ja oikeasti en edes ole mikään penkkiurheilija joka seuraa tv:stä urheilua. Kaikkea sitä joutuu hormoonimyrskyssä todistamaan
Toinen pahapaikka on kans tämä samainen soneran mainos ,kun itsellä lähti nyt esikoinen ekalle jotenkin riipasee niin syvältä. Toisaalta muistan ,että aiemmissa raskauksissa kauniit ja rohkeat sai vedet virtaamaan nyt en ehkä ole vielä ainakaan ihan näin herkkä,mutta eipä paljon muutenkaan
Nyt siis 25+5 kovin äkkiä se aika menee menojaan