Olipas taas mukava lukea teidän kuulumisia, vaikkei kaikki niin hyviä olleetkaan. Voimahalit kaikille, jotka ovat sen tarpeessa!!! :hug:
Minua vaan väsyttää.. Ukko lähtee tänään vkonlopuksi pohjoseen metsälle kavereitten kanssa (jipii jipii jipii!!!) ja minä saan vapaan vkonlopun neitien kanssa, tätä on ootettu!!! Maanantaina sit startataan perässä sinne pohjoseen.. minä lastaan neidit kyytiin ja otan vielä koiraneidin konttiin ja tietysti matkalaukut.. sit alkaa noin 6-7 tunnin ajo. Eipä siinä muuten, mutta kun ei just nyt huvittais lähtee minnekkään.. Ukko vaan ei jää yksin sinne viikoksi, joten anoin tytöille koulusta lomaa ja ajellaan perhematkalle.. Oujeee.. jotenkin se ajomatka näitten neitien kanssa ei kuulosta niin hirveesti lomalle... Hmm...
Sitten vielä. Lapsenvahti oli varattu (ystäväni) mulle koko viikonlopuksi, lähinnä seuraksi ja tarvittavasti avuksi, mikäli jotain sattuu.. No, eipä muistanut sopimusta, eikä vastaa puhelimeen. Laittelee vaan viestejä. Kyllä me selvitään ilmankin, ois vaan kiva, jos ihmiset pitäis sen minkä lupaavat.
Onneksi syöpää sairastava äitini tulee viimeinkin neitejä morjenstamaan, ei olla nähty sitä kuin ennen Juhannusta.. siis silleen kunnolla. Minä oon pari kertaa pistäytynyt moikkaamassa sitä, mutta tytöt ei oo nähny ollenkaan. Tulee varmaan itku. Menee tämäkin ilta joutusasti, pitkästä aikaa.
Hautajaisetkin tuli.. ukon setä kuoli viime viikolla. Muuten ihan ok juttu, mutta kun ei tainnut ihan luonnollinen poistuminen olla.. Ruumiinavaus tuloksia ootellaan, vaikka mitäpä se enää auttaa. Elämä on tätä.
Nyt menen kippaamaan neidit päikkäreille ja yritän torkkua itekkin. Yöt on hirveitä.. aina joutuu heräämään, kun kääntää kylkeä ja sitten en saa nukahdettua uudestaan. Lisäksi ukko kuorsaa kunnolla ja neidit kävelee unissaan ympäri taloa tai sit tunkeevat hikisinä kylkeen kiinni.. yöh.. Ei oikein ole enää levännyt olo.. Mutta uskokaa pois, nyt vkonloppuna MINÄ NUKUN SURUTTA TYTÖT KAINALOSSA ILMAN TURHIA KÄVELYITÄ JA HERÄTYKSIÄ!!!
Härkis & Neiti 29+2