Nopea päivitys täältäkin :wave:
Se on kesäloman ensimmäinen päivä lopuillaan, voi kun loma tulikin tarpeeseen! Mulla oli kanssa erittäin pahoja pääkipuja viimeiset pari viikkoa, olis täytynyt tajuta ottaa vaikka sairaslomaa välillä. Kun loma alkoi niin loppuivat kivutkin heti - olen kyllä levännytkin ennätyspaljon
. Harvinaista kyllä tyttöjenkin nukkumisrytmit kääntyivät loma-aikaan välittömästi, ja on saatu nukkua jopa reiluun kahdeksaan aamulla.
Tytöt ovat kyllä edelleen suloisen innoissaan tulevasta pienestä, ja kyselevät jatkuvasti omasta vauva-ajastaan. Odotan kovasti että liikkeet alkaisivat tuntua jo vatsan päältä selvästi niin pääsisivät tytötkin osalliseksi kunnolla :heart:
Tosiaan, silloin tällöin itse jo liikkeitä tunnen. Niinkuin joku sanoikin niin kauppajonossa ja vastaavissa tilanteissa kun tuntee tönäisyn niin hölmö hymy on kasvoilla heti
. Iltaisin olen koittanut sitkeästi toista häiritä vatsan päältä mutta silloin ei töni, todella satunnaisesti tuntuu pieniä tökkäisyjä.
Olo kaiken kaikkiaan on voiton puolella, väsymys helpottaa nukkumisella ja etova olo alkaa olla mennyttä. Huomaan kyllä että nälkä on huomattavasti useammin, ja menee ohi vain kunnon ruoalla. Öisin ei tarvitse herätä syömään, koitan kyllä syödä aika myöhään illasta viimeiseksi jotakin.
Ummetus on sekin jopa jonkin verran helpottunut, vaikken osaakaan sanoa mikä siihen on auttanut. Ilmeisesti kun kertaalleen sai kunnolla toimimaan niin on pysynytkin kunnossa. Seuraavaksi kyllä aion heti puuttua asiaan ettei pääse niin pahaksi! En nytkään voi sanoa että kunnolla toimisi vatsa, mutta huomattavasti paremmin jo eikä olo ole niin tukala.
Vatsa on kivasti pyöristynyt, huomaa lähes jokaisissa vaatteissa jo. Muutamia tavallisia housuja olen vielä pitänyt mutta ylimmät napit auki. Nyt jo siirryn kokonaan mammamallistoon tai hameisiin löysällä vyötäröllä. Palstan kautta tilasinkin ihanat Missy Mom - haalarit, tosi hyvät päällä - ja saa säädettyä nytkin sopivaksi vaikkei vatsa isompi olekaan.
Nyt huomaa että vatsan kohdalta on isoimmat turvotukset pois ja varsinainen vauvamasu tilalla - muutoin kyllä olo välillä jokseenkin norsumainen :ashamed: . Viime neuvolakäynnillä ei ollut painoa tullut onneksi kun 250g viikkotahtia, täytyy toivoa että pysyisikin sellaisena.
Aiemmissa on painoa aina tullut noin <15kg, kaikki onneksi aina lähtenyt suhteellisen nopsaan heti (esikoisen aikaan lähti samantein, kuopukselta heti kun lopetin imetyksen).
No mutta karkaan taas takavasemmalle, kaikille ihania kesäisiä odotuspäiviä ja paljon mukavia onnentöytäisyjä masuihin :flower: :heart: