Joululahjat! ¨*vko22*¨

divina tuo on kyllä tosi ikävää, kun ei voi/uskalla nauttia raskaudestaan :/ Omassa lähipiirissäni on ollut sellainen raskaus, jossa niskapoimuturvotusta oli 3,8 ja vauva olikin terve ja sitten toisessa tapauksessa niskapoimuturvotus oli ihan normaalien rajojen sisäpuolella ja vauvalla olikin downin sydrooma. Vaikea tilanne, kun ei noihin niskapoimumittauksiin voi kuitenkaan luottaa 100%:sen varmasti. Ei tämä nyt sinua varmaan lohduttanut, mutta ajattelin kertoa kuitenkin... Jaksamisia sinulle :heart:

Pikahei!

Millukalle lämmin myötätuntoni surullisesta tapahtumasta, ja Divinalle voimia epätietoisuuteen! Uskon, että pahalta tuntuu, vaikka tietääkin, että useimmissa tapauksissa niskaturvotus ei tarkoita Downia (kuten olit kuullutkin); eihän myöskään normaali niskaturvotus takaa tervettä lasta, vaan jotkut asiat pystyy näkemään vasta rakenneultrassa eikä kaikkea sielläkään. Tämä on just se seulontojen huono puoli, moni jättää ne väliin koska ne saattavat sitten varjostaa koko raskausaikaa. Kovasti jaksuja vielä kerran!

Kamomillalle kivaa päivää Korkeasaaressa, pitäisi itsekin lähteä tästä jonnekin nauttimaan kauniista ilmasta, mutta kun on niin pirun heikko olo koko ajan :headwall:

:hug: Surullisen uutisen saaneille!

Mulla meni viikonloppu ihan kaameella tavalla,ukolla oli polttarit ja olipa sitten kiskonut sitä viinaksia kaksin käsin ja tuli kotii aamuyöllä ja oksensi UUDELLE sohvalle ja painu nukkumaan eli minä siivosin..kirosin,huusin ja itkin kun siivosin sitä sotkua kaksi tuntia!teki mieli jättää sotkut siihen mut en voinu ku haisi niin pahalle enkä halunnu et koira tai Kaapon sotkee itsensä siihen.
Eilen sit ollaa pesty sohvaa ja onneksi se lähti ja samoin hajukin!Ja ukko kuuli haukut.

Iloisia asioita, tänää oli np-ultra ja kaikki oli hyvin. Hematooma on poissa ja pikku kaveri riehu masussa ja esitteli jokaisen osan itsestään ja lopuksi nosti peukun pystyyn :LOL:
Toinenhan tää on meille mut tää kaikki alku stressi ja vuodot ni tuli aivan uskomaton fiilis,ihan ku ei olisi vastaavaa koskaa nähny..nyt en voi ku hymyillä varmaa ainakin viikon putkeen :D

Sini ja masu-asukki 12+1

Sintzi: ONNEA hyvistä ultra uutisista! :heart:

Maria-08: Peukkuja ja tsemppiä huomiseen np-ultraan! Hyvin se menee!

Itteeni: Oli pakko tulla tänne kertomaan kun soitin sinne äippäpolille, enhän mä voinut olla.. Siis, siitä veriseulasta.. Tulos oli 1:6400, joten ei tartte mennä lapsivesipunktioon!
Nyt on niin onnellinen olo että. :heart:
Tästä jatketaan eteenpäin, seuraavaksi onkin neuvolalääkärin aika 11:pvä.

äittä-67 &"minicooper" 12+2

Moikkelis. :)

Onko teijän miehet ollu mukana neuvoloissa? Toinen neuvolakäynti on nyt torstaina 5.6 ja mietin että raahaisinko miehen mukaan vai en. Toisaalta ois kiva että kuulis ne <3äänet, mut toisaalta se on kivempi olla yksin ku voi sitte puhua kuitenki sillee rennommin ym.. Ja tänää mies kysy että monelta se neuvola olikaa ( on kysyny tota nyt viikon ajan joka päivä ) pientä stressiä vissiin.. :D ja sitte se kysy että pitääkö sinne tulla? Ni aloin miettii et ehkä en ota sitä mukaan, ku se kerran kysyy että pitääkö tulla.. Jos se sanois että haluaa ehdottomasti tulla ni sais tulla mut en tiiä nyt.. Ultraa kyllä odottaa kovasti vissii. =)

Pelottaa ku alkaa ens maanantaina työt että miten jaksan tän väsymyksen ja heikotuksen kanssa olla töissä!! Olo on nyt sillee ollu parempi kuitenki ku pari viikkoo sitte, mut silti kyl vähän jännittää et jos joudunki jäämää heti saikulle.. :/

Hei kaikki! Oon kirjotellu tonne esikoishaaveista plussanneisiin enemmän, mutta laitetaas tännekin jotain :) Eli tänään oltiin tokassa neuvolassa, ja siellä kaikki hyvin. Äitiysseulan testit kaikki negatiivisia, ja kaikki muuten hyvin. Kohtu tuntuu jo navan alapuolella, ja sydänäänetkin kuuluivat. Poikasykkeeltähän tuo 130-140 vaikuttaa :) Niinkun olen ounastellutkin! Torstaina sitten np-ultraan, sitä jännitetään jo oikein urakalla. Miehen kans puhuttiin et saatetaan olla kyllä molemmat tippa linssissä siellä. Varhaisultra nyt ei viel sillain, kun se oli vasta niin pieni (rv 8), mut nytkun se on niin selkee pieni vauva voi olla herkkä hetki :) :heart: Sitä odotellessa!

pikku87: kyllä mun mies tulee ihan kaikille käynneille, ei suostu päästää mua yksin. enkä kyl haluiskaan, ollaan miehen kans muutenkin niin paita ja peppu :) sen pomo (mies) antaa palkallista vapaata jokakäynnille, koska sen mielestä on tärkeää että tuleva isä osallistuu näihin juttuihin. et kyl siinä mielessä on käynyt tuuri =)

DD ja pallokala 11+1 (nlassa ei sitten vähennetty varhaisultran mukaan -1 päivää, vaan pidetää toi) :heart:

Yhteistyössä