Hei kaikki! Oon kirjotellu tonne esikoishaaveista plussanneisiin enemmän, mutta laitetaas tännekin jotain
Eli tänään oltiin tokassa neuvolassa, ja siellä kaikki hyvin. Äitiysseulan testit kaikki negatiivisia, ja kaikki muuten hyvin. Kohtu tuntuu jo navan alapuolella, ja sydänäänetkin kuuluivat. Poikasykkeeltähän tuo 130-140 vaikuttaa
Niinkun olen ounastellutkin! Torstaina sitten np-ultraan, sitä jännitetään jo oikein urakalla. Miehen kans puhuttiin et saatetaan olla kyllä molemmat tippa linssissä siellä. Varhaisultra nyt ei viel sillain, kun se oli vasta niin pieni (rv 8), mut nytkun se on niin selkee pieni vauva voi olla herkkä hetki
:heart: Sitä odotellessa!
pikku87: kyllä mun mies tulee ihan kaikille käynneille, ei suostu päästää mua yksin. enkä kyl haluiskaan, ollaan miehen kans muutenkin niin paita ja peppu
sen pomo (mies) antaa palkallista vapaata jokakäynnille, koska sen mielestä on tärkeää että tuleva isä osallistuu näihin juttuihin. et kyl siinä mielessä on käynyt tuuri =)
DD ja pallokala 11+1 (nlassa ei sitten vähennetty varhaisultran mukaan -1 päivää, vaan pidetää toi) :heart: