Täällä onkin moni käynyt myös np-ultrassa tänään. Meillä oli aamupäivällä ja oli kyllä hieno kokemus! Verrattuna varhaisultraan kolme viikkoa sitten kehitys oli selvästi huima. Pituutta 53mm, vastasi 12 viikkoa mutta laskettua aikaa 11.12. ei muutettu. Pienokainen hyppi hienosti! Niskaturvotusta oli hieman enemmän kuin näemmä muilla täällä, mutta ei onneksi tuota ylittänyt riskirajaa. Todellinen riski selviää sitten kun verikokeiden tulokset tulee.
Mä olen kanssa ollut tosi turvonnut niin kuin jotkut muutkin täällä, vaikka eihän itse lapsi voi vielä paljon näkyä. Erityisesti viikonloppuna olin niin turvonnut, että yksi puolituttu kysyi olenko raskaana. Tänään aamulla herätessä turvotus olikin yhtäkkiä merkittävästi laskenut. Mutta monet vaatteet ei kyllä enää oikein näytä hyviltä..
Mä olen kanssa ollut tosi turvonnut niin kuin jotkut muutkin täällä, vaikka eihän itse lapsi voi vielä paljon näkyä. Erityisesti viikonloppuna olin niin turvonnut, että yksi puolituttu kysyi olenko raskaana. Tänään aamulla herätessä turvotus olikin yhtäkkiä merkittävästi laskenut. Mutta monet vaatteet ei kyllä enää oikein näytä hyviltä..