**PikkuKakkosta toivovat VOL20**

Hei taas kaikki kanssakuumeilijat!

Se olis sit taas uusi kierto kp2 , yk 25 jos oikein muistan. Jos sitä maanataina soittelis sinne perhesuunnitteluneuvolaan aikaa ja tarkistuttais ainakin itsensä. Ukko ei varmaan lähe kun se on enmmänki tjot- meiningillä.

Uusille lämpimät tervetulotoivotukset :wave:.

Jeccika ja waaka: Onpas kivaa kun täältä pohjoisesta on muitakin. Mä en Torniossa asu mut lähellä kuitenki. Aika usein käydään Hapitsulla kaupassa tai lätkää kattomassa. Ja mulla asuu sukua rajan toisella puolella.
 
Lumikuningatar: :( :hug:

ON:DPO 10 ja ei minkään moisia fiiliksiä, että olisi tärpännyt. Välillä alamasussa tuntemuksia, mutta todella vähäisiä. Palelukin on hellittänyt ja taas tarkenee :D Eli täti lähestyy...Ja vielä kermana kakun päälle sorruin (oi miksi oi miksi??!!) piruuttaan koittaa mitä ovistesti näyttää niin negaahan tietty...Juu tiiän, ei se ole raskaustesti, mutta näytti se plussaa esikoisestakin niin joteskiin enemmein sellasen tuhlaa kuin r-testin :D Noh, nyt aion mennä alkuperäisellä suunnitelmalla eli ellei täti ole ehtinyt dpo14 paikalle niin sitten se r-testi ja varmat menkat siihen perään :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jeccika:
waaka mie täytän tänävuona 24v :) ite valmistuin nyt viime jouluna sosionomiksi, neiti synty elokuussa ja painoin samalla opintoja että pääsin valmistumaan ajallaan ja muiden kanssa yhtäaikaa :) minun serkku taisi sieltä artesaani puolelta valmistuakki nyt jouluksi myös :) kyllä se plussa tulee! toivotaan =)
:) kummiski se sinun serkku yks veera? minäku oon vasta ykkösvuojela :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumikuningatar:
Hei taas kaikki kanssakuumeilijat!

Se olis sit taas uusi kierto kp2 , yk 25 jos oikein muistan. Jos sitä maanataina soittelis sinne perhesuunnitteluneuvolaan aikaa ja tarkistuttais ainakin itsensä. Ukko ei varmaan lähe kun se on enmmänki tjot- meiningillä.

Uusille lämpimät tervetulotoivotukset :wave:.

Jeccika ja waaka: Onpas kivaa kun täältä pohjoisesta on muitakin. Mä en Torniossa asu mut lähellä kuitenki. Aika usein käydään Hapitsulla kaupassa tai lätkää kattomassa. Ja mulla asuu sukua rajan toisella puolella.
tervetuloa. Kemissäkö asustat? vaiko simossa? :D kauhea kysely täälläkin. :D
 
Tänään ois kiertopäivä 3/37. Voisko sen päivittää tuonne ylös? kIITOS ETUKÄTEEN!!
Meni kierto tosiaan epäsäännölliseksi pillereiden lopettamisen jälkeen. Pidättekö te peittojen heiluttelusta muuten päiväkirjaa, että minä päivänä ootte olleet? Mä oon pitänyt ja ovulaatio on ollut ilmeisesti aina silloin, kun ei olla oltu... :/ Ja on vielä epsännöllinen ja pitkä kierto, mikä hankaloittaa ovulaation tunnistusta... Millasii ne ovis tikut on? Miten niitä käytetään?
 
Täällä on tänään ollut kp 34/29-33pv eli saas nähdä kuin käy.. Oireita ei hirveesti oo mihinkään suuntaan, mitä ny rintoja kivisti oudosti viime yönä. Parina iltana on ollut lievää kuumetta ilman muita flunssan oireita, mitä sit tarkoittaneekaan - who knows. Mulla ei tällä hetkellä oo kuin yks clearbluen viikkonäytöllinen testi kaapissa enkä millään viittis "tuhlata" sitä, joten tämä äippä testailee vasta joskus ens viikolla, jos täti ei sitä ennen oo vierailulle tullu. Mun tuurilla täti aloittelee ens yönä vierailunsa :'( :(

Näköjään täällä on muitakin pohjoisemmassa osassa suomea asustelevia kuumeilijoita, minä asustelen täällä napapiirin tuntumassa :wave:
 
miimuli24:Mä tilaan ovisliuskatestejä mammaksi.fi (toimittavat tänne Ruotsiin) ja ovat edullisia. Jos sulla on aavistusta koska ovis voisi olla niin tilaat sen mukaan tietyn määrän.Mä tilaan yleensä 7kpl ja 2kpl raskausliuskatestejä, saa ne paketti hintaan. Käypä siellä tutustumassa.Jos tilaa tietyllä summalla saa jopa ilman postikuluja. Niin ja minä siis alan testaamaan silloin kun kroppa alkaa ovisoireilla :D Eli valkkaria alkaa lisääntyä ja nippailuja tuntumaan, toki kaikilla ovis ei oireile, mutta jos kierto suht säännöllinen niin ohjeissa neuvotaan koska testaamisen voi aloittaa. Mä yleensä testaan niin kauan, että testi tulee plussaksi ja lopetan siihen. Niissä on hyvät ohjeet mukana. Toivottavasti sait selkoa. Niin ja testaan siis joka päivä samoihin aikoihin. Bongaus iloja jos päätät kokeilla! :wave: Minä en kans pidä kirjaa koska peuhataan, yleensä joka toinen päivä, mutta tässä kierrossa oltiin superaktiivisia oviksen tienoilla, tosin tulosta ei tainnut tuottaa :|
 
bongasin muuten sillon siitä tekemästäni herkästä testistä muka aamulla haamuviivan? siis tein illalla perjantaina negan ja aamulla siinä oli muka silimällä bongattava haamu. tiijän ettei saa lukea testitulosta enää tietyn ajan jälkeen,alko vaan ihmetyttää. Pittää ootella jos ei näy menkkoja ni käyä otattamassa verikokeesta ko meneepi kohta hermot. nyt käsittääkseni viikon myöhässä menkat, ellei sitte niiden ois pitäny alkaa maanantaina koska viime maanantaina oli järkyt menkkakivut. :D nyt eletään jänniä aikoja. aattelin uusia testin huomenna tai sitte ylihuomenna. ja mikä noloa,huomasin ku mulla oli aiemmin niitä liuska testejä, etten koskaa pitäny siinä pissakipossa niitä sitä määrättyä aikaa. Samantien ko viiva ilmesty että se toimii otin poijes xD oisko menny väärin sitte? :LOL: noo oiskait se plussa tullu jos ois. en tiiä.
ne oli kyllä jotain 25 herkkyydellä ja tuo mistä tuli haamu oli kasetti mallia ja herkkyys 10. :$

ohoh. ulkona muuten 30 pakkasta tähän aikaan aamusta. meilläkun poika herää jo lomallakin ennen 6 kitisemään sänkyynsä. turhauttavaa!! :kieh: :eek: :heart:
 
Huoh..kamala aamu täällä.
Muksu vaan kirkuu, herätti taas kukonlaulun aikaan ym. ihanaa. Tuntuu, ettei jaksais yhtään mitään.. Ylihuomenna olis kp 26/26-32. Vois tehdä testin, vaikka melko varma olen, että tuskin tässä raskaana ollaan..

Mä en muuten oo koskaan tarkkaillut mitään ovisoireita enkä oo huomannut itsessäni mitään erityistä oviksen aikoihin.. Mut kai sellainen sit joskus on kun on tuossa toi 1,5v. todisteena :LOL:
 
jaa prkl. täti pärähti yllätyshyökkäykselle, mietiskelin tuossa että oliskohan ne limavuodot jossa oli veriviiruja ollu ovisvuotoja? niihin aikoihin mulla tuntu olevan lämpöä hiukan,ainaki poskia kuumotti jne :) voi olla. en tiiä. eli mulla on sitte visn ollu ovis myöhässä :snotty: pask. ei muutako testejä tilaamaan ja ootteleen että menkat ohi ja siittä sitä ovista oottelemaan jolloin lakanat heiluu sitten. toivottavasti. ukkokullan korvat varmaan pursuaa "vauva sitä,vauva tätä,niin ja vauva tuota ja sitte se vauva oli ihana ja silläki vauvalla oli semmone ja sittekö meillä on taas vauvva ni katoppa nyt tuotaki sitteriä,meilläki o sitte tuommonen palalalala" joka kauppareissu on tuommosta ja ukko jo suosiolla painelee kärryjen ja pojan kans vauvahyllyjen ohi. Se ei enää jaksa kuunnella :LOL: :ashamed: kyllä seki toivoo tietysti sitä kakkosta,mutta rajansa kuulemma kaikella.ei tarvihhe koko aikaa olla höösäämässä,tuleepi kuulema jos on tullakseen. :eek: :heart:
jaa..ei kaise auta muutako rätin ostoon ja katella palio kaupasa maksaa ovistestit. ennenkö tilaan mitään. PLUSSIA SINNE muile :'( :flower: +++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Teargas:
Huoh..kamala aamu täällä.
Muksu vaan kirkuu, herätti taas kukonlaulun aikaan ym. ihanaa. Tuntuu, ettei jaksais yhtään mitään.. Ylihuomenna olis kp 26/26-32. Vois tehdä testin, vaikka melko varma olen, että tuskin tässä raskaana ollaan..

Mä en muuten oo koskaan tarkkaillut mitään ovisoireita enkä oo huomannut itsessäni mitään erityistä oviksen aikoihin.. Mut kai sellainen sit joskus on kun on tuossa toi 1,5v. todisteena :LOL:
meillä on alkanu semmoset ihme kirkumiset pitkin yötä. En tiiä mistä johtuu ihme hommaa. Yhtäkkiä saattaa alkaa huutamaan ja rääkymään ei kunnon itkua.sittekö yrittää olla noteeraamatta että jos unissaan huutaa ettei mee hääsään ettei se herää niin muuttuu joskus kunnon itkuksi,josku se nukahtaa. naapurit varmeen kuuntelee että mitä ne rääkkää sitä pentua öisin :LOL: oisko jotaki kasvukipuja? :eek: :heart:
 
waaka onhan se ihan kivaa katsella pineten tavaroita... itse tosin kyl kierran kaikki sellaset kaukaa :ashamed: tuntuu ettei se sit ainakaa tuu jos kovin odotan ja suunnittelen mitä ostan :ashamed:
Tänään ovis testi näytti negaa ja viiva oli haalempi ku eilen??? mitä se meinaa vai meinaako mitää??? onko ovulaatio menny jo ennen ku alotin tikuttelun eli kp11 vai voiko sen nega viivan tummuus vaihdella ??
on tuo pihalla hirvee ilma :snotty:
 
Memmu86:LH-piikki voi osua yöhönkin ja plussa voi jäädä huomaamatta, mutta myös pisun koostumus on voinut olla laimeampaa ja antaa negan. Mulla on välillä viiva ollut eka tummempi ja sitten seuraavana päivänä haaleampi ja sit taas tummentunut ja plussa tullut seuraavana päivänä.Ainoastaan kerran en saanut testeillä kiinni ja oletin sen olleen plussaa yöllä, oireet viittas vahvasti ja viiva jäi hiukan haaleammaksi kuin kontrolli.

Täällä odotellaan jo tätiä. Lämmin olo vain jatkuu ja palelu jäänyt pois. Kuivaa on ja mikään ei puhu raskauden puolesta. Voi pahkana kun harmittaa niin vietävästi :headwall: Me päätettiin miehen kanssa nyt niin, että EN aloita ensi kierrossa clomeja vaan säästetään 2 kuuria sitten kevääseen kunhan mies tulee Suomeen, eli ns. luomusti mennään ensi kierto...Ja sitä seuraava kierto on täysin taukoa...
 
kyl tuntuu noi ovis testit olevan ihan turhia!!!! jos ei nyt tosiaan lödy ni ens kierrolle ostan sika halpoja testejä jostain ja tikutan aamulla illalla... toki ollaan peittoa koitettu heilutella, mut se on mitä on ku mies reissuhommis :headwall:

Kp15 tänään ollu huonoa oloa, huomausta ollu kyl jo kolme päivää ja päätä särkeny... mikähän vaivaa :eek: ja tuskin jos raskaaks olis pamahtanu niin näin äkkiä vaivat olis tullu ???
 
Nyt on kotiuduttu reissusta ja lista päivitetty.

:hug: kaikille tädin kohdanneille ja tsemppiä kaikille muillekin

).( Menkkajomotuksia on ollut nyt toista päivää. Eilen illalla tuli muutama veriviiru pyyhkiessä, ja se jäi siihen, tänään ollut turvotusta mahassa, jota viimeks oli varhasessa keskenmenossa, eli siis toisin sanoen toivon, että nuo veriviirut olis ollut kiinnittymistä :D Noh, hyvähän se on toivoa, sillä ei paljon ole menetettävää jos ja kun tässäkään kiepissä ei tärpännyt, sillä 12. pv on lääkäri aika jo varattuna :)
Näillä siis mennään ja toivotaan parasta...
 
Memmu86 empä tiä kyllä sanoa ku itellä kp14 tänään ja samoja oireita.. tuntuu hullulta kun eihän sen vielä pitäs näkyä ees niin mitä oireet on? ehkä sitä kuvittelee omassa päässään sitte kaikkea oireen tynkää ku haluaa nii kovasti plussata :)
 
Huomenta kaikille! Jänniä aikoja taidetaan täällä elellä monella suunnalla

:flower:

Mutta missä on Mimmuska? Mie oon koittanut kytistellä siun kuulumisia, mutta koko tyttö on hävinnyt. Kuinka on käynyt, tule kertomaan! :heart:

ON: Minnuu pelottaa että Mirena on tehnyt jotain tehokasta että tää projekti ei nyt onnistu. Toinen kierto siis menossa hormonikierukan jälkeen ja sama tilanne toistuu; kuukautiset loppuu, pari päivää täysin vuodotonta ja sitten alkaa hölähdellä silloin tällöin ruskeaa vanhaa verta. Mitä H**lvettiä? Miulla ei koskaan milloinkaan ole ollut minkäänlaisia välivuotoja eikä mitään häiriöitä kierrossa ennen tätä. Ja mikä ihme siellä vuotaa?? Vaikka ovulaatio tapahtuiski niin eihän siellä ole mitään mihin kiinnittyä jos koko ajan vuotaa. Voi pyllyreikä millasta voi elämä olla. Tässä kierrossa ei ole tuota "hölähdystä" ollut kuin kerran, perjantaina, ja toivottavasti ei enempää tulekaan. Oviksen pitäisi olla vasta tulevana viikonloppuna tai sen jälkeen, joten ehkä tässä on vielä toivoa.
Tästä johtuen päätimme mieheni kanssa, että meidän mammalle ei mitään hormonaalista ehkäisyä enää kun kaikki on kokeiltu ja kaikista tulee jotain outoa. Turha aiheuttaa itsellensä lisäharmia. Ja sitten kun lapsiluku on täynnä niin jommalta kummalta piuhat poikki.
(Tämän keskustelun aikana mies väläytteli avointa ovea myös lapselle nro 3 :heart: )

Tulis nyt tää kakkonen ensin!!

-Hieman hermostunut PäivikkiV
 
Morjens kaikille!

Niin siinä sit kävi, että eilen illalla piti alkaa jo testaileen kun omituiset oireet rintavihlontoineen vaan jatkuivat ja jatkuivat.. etovaa oloa silloin tällöin jne.. Ja plussahan sieltä tulla pärähti :heart: :D Clearbluen testin mukaan raskaana 1-2 vk hedelmöittymisestä eli toi kaks viikkoa sopis aika hyvin ovisplussaan :) Eipä oikein tullu viime yönä uni silmään kun jotenkin kävin niin ylikierroksilla. Nyt vaan alkoi hirvittää meidän taloprojekti, kun alamme siis taloa rakentamaan ens toukokuussa.. ja asumme nyt anoppilassa rakentamisajan.. pitäis talo saada valmiiksi ennen pikkukakkosen syntymistä, oh no :( taitaa tulla hoppu!! no.. sit toukokuussa ollaan toki viisaampia, eihän tuota vielä tiiä miten tässä käy..

Mut kaipa tässä pitäis jonnekin odotuspuolelle siirtyillä jossain vaiheessa, en kuitenkaan ihan vielä taida sinne mennä.. odottelis vielä jonkin aikaa :)

Oikein paljon plussatuulia kaikille :) Ja itse voin hyvällä omatunnolla suositella tuota clearbluen ovistestiä ;)

Pirtsi (esikoinen 6/09 ja kirppunen) :)
 

Yhteistyössä