**PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

Siis mitämitäää? Pitääkö siis kaikkien päivittää tota listaa? :eek: en mä osaa :whistle:
Reissu oli ihana ja pienellä pojallani oli niin mukavaa ja itsellänikin oli... vaikkakkaan en täysin voinutkaan olla ajattelematta sitä tyhmää aikaista testaamista :ashamed: . Mutta tänäänhän on kp 27/29 elikkäs en heitä kirvestä vielä kaivoon, oireitakin on (tai sitten kuvittelen). Mut monia asioita huomaan mitä esikoisesta oli... Pelottaa vaan niin kovin, että turhaan tässä intoilen :'(

Minsku82 kerrohan tilanne sitten pian, voimia kovasti :hug:
 
tein tänään ekan ovistestin varmaan moneen vuoteen :D

ostin niitä rfsu merkkisiä maksoi himpun alle 12? mein lähikaupassa..eipä siellä muutavalikoimaa ollutkaan!

näyttäs haaleeta viivaa! hitsikö meijän kamera on niin pask! Semmonen ku yrität ottaa kuvaa niin se ensin näyttää että keskikohta on tarkka ääriviivoiltaan,sitten se sumentaa sen mömmöksi.Joten kuvat eivät pääse oikeuksiinsa! Ainakaan jos kuvataan pikkusia kohteita.en kyllä ikinä enää sorru olympuksiin! :/ no nämä rutinat nyt pois kun pitää kuiten iloita että havaitsee jotain tapahtuvan elimistössään..

olen pistäny merkkille että aina kun ovisaika on käsillä rinnat hieman pingottuu ja saattavat pistellä sieltä täältä. mistäköhän lie johtuu??
Mutta ihmetyttää että mitenköhän mun vuodot tulee sitten päin hokia vaikka olen ovuloinutkin??

olen pitkästä aikaa NIIN iloinen että bongasin kerrankin oviksen ajankohdan..ehkä viiva on huomenna tummempi kuin tänään.. mutta eipähän ole mennyt eilisen illan peitonheiluttelut hukkaan.. ja toivotaan että niitä peittoja heilutellaan myös tänään ja huomenna! :ashamed: :$ riippuen tietysti miehestä joka tulee iltamyöhällä kotiin..(painaa raksalla pitkää päivää niin uskon että paikat on hieman kipeinä eikä oikein innosta). mutta TOIVON MUKAAN!!

kuvaa laitan illalla testistä nyt ei ehdi kun taapero vaatii leikkimään autoilla :)
 
Minsku Toivottavasti kaikki hyvin! :hug:

waaka Noissa ovistesteissä pitää mun mielestä olla se testiviiva yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva, jotta olisi ovis käsillä, pelkkä haalea viiva ei riitä (toisin kuin raskaustesteissä ) . Mut saatan toki olla väärässäkin, mut en vaan ole törmännyt sellaiseen ovistestiin, jossa haalea viiva olisi oviksen merkki. Sorry, jos olen väärässä ja aiheutin mielipahaa!

Täällä kaikki ok, menkat eivät alkaneet ja nyt pystyy jo sanomaan olevansa raskaana. Että eiköhän sitä jo tuonne plussanneisiin pitäisi siirtyä :)

Kaikille hirmuisesti tsemppiä ja plussatuulta!! :heart:
 
************Perjantai 23.7. **************



MUKANA:

waaka...................esikoinen 09/08................kp 77/72 *yk 4
sirpaleina..............tyttö 07/09...................... kp 44/33-57* yk 4
sofku.....................tyttö 04/08.......................kp 41/31 *yk 2
kukkaiskeiju..........tyttö 07/09.......................kp 41/? *yk1
Diipeli....................poika 10/07......................kp 36/29 *yk1
Nöösi.....................poika 07/09......................kp 30/30 *yk1
tatskattu................poika 11/08.....................kp27/29 *yk1
snowball...............tyttö 05/09........................kp 27/34-35* yk 6
Pössi.....................esikoinen 12/08................kp 21/25-31 *yk 2
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp 19/29 *yk 2
Brianna.................tyttö 06/09........................kp 17/28 *yk 2
Heidi-80................poika 08/08.......................kp 17/28-30*yk 1
juuri......................tyttö 04/08........................kp 17/28-32 *yk ?
Colatin..................poika 02/2005...................kp 13/ 24-30 *yk 2
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 10/? yk 1
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 7/28-39* yk 9
Jopatu...................tyttö 12/09.......................kp 4/ 25 * yk 4
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 2/35 *yk 10
iines83..................poika 10/09......................kp? *yk0 (ei menkkoja)
Auneli....................tyttö 12/08.......................kp ? * yk 1


* pinoa raivattu, toivottavasti pitkään hiljaiseloa pitäneet ovat plussanneet :heart: *

TAUSTAILEMASSA:

Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
neito84
dada
kuukai

PLUSSANNEET :



2010

Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Minsku82 (yk 31), Niiskunenä (yk 2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)

 
Listan päivitin tälle päivälle.

Ymmärtääkseni sen saa tehdä kuka tahansa joka laittaa kaikkien kp:t oikein ja muutkin muutokset. Elikkä kannattaa laittaa lihavoinnilla jos haluaa jotain muutettavan, seuraavan päivän päivittäjä sitten sen laittaa. Helpointa lsitaa seurata ja päivittää on jos listoja on vain yksi per päivä :xmas:
 
:x mies oli meidän poissaollessa vetässy persiit olalle ja oksentanu tietokoneelle, läppärille siis :x oli kuulemma jynssänny kaikki väliköt jne. MUT MUA OKSETTAAAAA JA MÄ HAISTAN SEN OKSUN KOKOAJAN. :x tyhmä mies :kieh: itse se tosin ei läheltäkään konetta haistanu ja mä yritän olla haistelematta niin mun nenään leijuu pistävä oksun haju :snotty: hyi. Onko tää nyt sitte vaan mun herkkää nenää (joka ei oo herkkä oikeesti kyl) vai 'oiretta'. Mies yleensä haistaa kaiken ja mä tokasen, etten mä mitään haista ja nyt oon ihan kuolemaisillani, ku oon täs koneel. Joo, omaa napaani tässä nyt tilitän :ashamed:
Miten mä maltan odottaa testausta???? Vai meenkö viemää 'roskat' ja käyn roskista vastapäises apteekis ostaa sen 10herkkyyden testin, tiiän et siel on niit... :eek: oon ihan sekasin ku seinäkello :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja tatskattu:
:x mies oli meidän poissaollessa vetässy persiit olalle ja oksentanu tietokoneelle, läppärille siis :x oli kuulemma jynssänny kaikki väliköt jne. MUT MUA OKSETTAAAAA JA MÄ HAISTAN SEN OKSUN KOKOAJAN. :x tyhmä mies :kieh: itse se tosin ei läheltäkään konetta haistanu ja mä yritän olla haistelematta niin mun nenään leijuu pistävä oksun haju :snotty: hyi. Onko tää nyt sitte vaan mun herkkää nenää (joka ei oo herkkä oikeesti kyl) vai 'oiretta'. Mies yleensä haistaa kaiken ja mä tokasen, etten mä mitään haista ja nyt oon ihan kuolemaisillani, ku oon täs koneel. Joo, omaa napaani tässä nyt tilitän :ashamed:
Miten mä maltan odottaa testausta???? Vai meenkö viemää 'roskat' ja käyn roskista vastapäises apteekis ostaa sen 10herkkyyden testin, tiiän et siel on niit... :eek: oon ihan sekasin ku seinäkello :p
joo minä en tiijä mittää muuta hajua niin hirveetä ku oksennuksen haju!
Jopa lehemänsonta haisee ruususille ton oksun hajun rinnalla! :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja niiskunenä-78:
Minsku Toivottavasti kaikki hyvin! :hug:

waaka Noissa ovistesteissä pitää mun mielestä olla se testiviiva yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva, jotta olisi ovis käsillä, pelkkä haalea viiva ei riitä (toisin kuin raskaustesteissä ) . Mut saatan toki olla väärässäkin, mut en vaan ole törmännyt sellaiseen ovistestiin, jossa haalea viiva olisi oviksen merkki. Sorry, jos olen väärässä ja aiheutin mielipahaa!

Täällä kaikki ok, menkat eivät alkaneet ja nyt pystyy jo sanomaan olevansa raskaana. Että eiköhän sitä jo tuonne plussanneisiin pitäisi siirtyä :)

Kaikille hirmuisesti tsemppiä ja plussatuulta!! :heart:
kyllä sen tiesin..siis en oikein osannu kuvailla sitä juttua :D mutta eikö se siis kumminkin sitä tarkoita että SE ON käsillä tulossa?
ja kirjoitinhan että viiva on varmasti huomenna tummempi.
Se on melkein yhtäpaksu kuin toinen hm.. sitä on vaikea kuvailla :D
eiköhän se sieltä tuu jos on tullakseen ovis siis..



 
kiitos teille ihanaiset... :hug:

hymyä huuleen ja uusia tuulia vaan :) kyllä tästä viel noustaan ja saadaan se nuttu syliin..

Älä äiti itke,
sillä minun aikani ei ollut vielä.
Kävin vain katsomassa,
mutta tulen myöhemmin uudelleen.

Äiti, pyyhi jo kyyneleet,
Tiedän, sun on ikävä,
mutta minä olen tässä,
vierelläsi, vaikka et minua näkisikään.

Äiti, katso ulos.
Olen poutapilven hattarassa,
tuulessa kosketan hiuksiasi.
Sadepisarassa annan suukon poskellesi.
Auringon säteessä tunnet lämpöni.
Linnun laulussa helkkää nauruni.
Tähtien tuike on minun silmäniskuni.

Olen joka hetkessä,
jokaisessa askeleessasi.
Äiti, en ole mennyt minnekään.
Olen tässä, ikuisesti, sydämessä.


ei varmaan olis kokonaan tarvinnu mustaa mutta tuli nyt kuitenkin..
 
************Perjantai 23.7. **************



MUKANA:

waaka...................esikoinen 09/08................kp 77/72 *yk 4
sirpaleina..............tyttö 07/09...................... kp 44/33-57* yk 4
sofku.....................tyttö 04/08.......................kp 41/31 *yk 2
kukkaiskeiju..........tyttö 07/09.......................kp 41/? *yk1
Diipeli....................poika 10/07......................kp 36/29 *yk1
tatskattu................poika 11/08.....................kp27/29 *yk1
snowball...............tyttö 05/09........................kp 27/34-35* yk 6
Pössi.....................esikoinen 12/08................kp 21/25-31 *yk 2
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp 19/29 *yk 2
Brianna.................tyttö 06/09........................kp 17/28 *yk 2
Heidi-80................poika 08/08.......................kp 17/28-30*yk 1
juuri......................tyttö 04/08........................kp 17/28-32 *yk ?
Colatin..................poika 02/2005...................kp 13/ 24-30 *yk 2
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 10/? yk 1
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 7/28-39* yk 9
Jopatu...................tyttö 12/09.......................kp 4/ 25 * yk 4
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 2/35 *yk 10
Nöösi.....................poika 07/09......................kp 1/30 *yk2
iines83..................poika 10/09......................kp? *yk0 (ei menkkoja)
Auneli....................tyttö 12/08.......................kp ? * yk 1


* pinoa raivattu, toivottavasti pitkään hiljaiseloa pitäneet ovat plussanneet :heart: *

TAUSTAILEMASSA:

Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
neito84
dada
kuukai

PLUSSANNEET :



2010

Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Minsku82 (yk 31), Niiskunenä (yk 2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)


 
Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:
kiitos teille ihanaiset... :hug:

hymyä huuleen ja uusia tuulia vaan :) kyllä tästä viel noustaan ja saadaan se nuttu syliin..

Älä äiti itke,
sillä minun aikani ei ollut vielä.
Kävin vain katsomassa,
mutta tulen myöhemmin uudelleen.

Äiti, pyyhi jo kyyneleet,
Tiedän, sun on ikävä,
mutta minä olen tässä,
vierelläsi, vaikka et minua näkisikään.

Äiti, katso ulos.
Olen poutapilven hattarassa,
tuulessa kosketan hiuksiasi.
Sadepisarassa annan suukon poskellesi.
Auringon säteessä tunnet lämpöni.
Linnun laulussa helkkää nauruni.
Tähtien tuike on minun silmäniskuni.

Olen joka hetkessä,
jokaisessa askeleessasi.
Äiti, en ole mennyt minnekään.
Olen tässä, ikuisesti, sydämessä.


ei varmaan olis kokonaan tarvinnu mustaa mutta tuli nyt kuitenkin..
:'( niin kaunis! :heart:
 
Mahtuukohan tänne mukaan? Pakko luovuttaa vaan kun kuumeiluttaa ihan mahdottomasti! Mietin että olisin vielä odottanut kun esikoinen on syntynyt 12/09 mutta ei sitä sitten pystynyt. Katsotaan jos tärppää. Esikoista tehtiin 3 vuotta kunnes tärppäs, joten eipä tämäkään varmaan helposti sieltä tule.

Nyt olis kp10/30 ja yritys kerta olis tältä erää ensimmäinen. En osaa päivitellä tietojani tuohon listaan että jos joku viitsii neuvoa tai lisätä minut tuohon.

Vähän on pelkoa tuon kakkosen suhteen et miten pärjään sitten kahden pienen kanssa, jos sattuu suht nopeaan tärppäämään!

Minsku82 ihan kauheasti voimia sinne :hug:

ja paljon plussatuulia kaikille! Täällä jäädään odottelemaan ovista.
 
Mulla on ollu niin paljon töitä etten yksinkertasesti ole jaksanu/ehtinyt käydä täällä :| Heti aluksi Minskulle pahoittelut :hug: se on niin väärin :'( Täällä myös yksi keskeytynyt km takana joka huomattiin vasta rv12.

Omaan napaan sen verran että listaan vois päivittää mulle kp 5/29 eli menkathan ne sieltä alkoivat sitten ihme tuhruttelun jälkeen,en oo varma onko kp:t pari päivää enemmänki mutta tässä olen kahden vaiheilla tohtisko tilailla ovistestejä,ikinä en oo käyttäny mutta ois kiva tietää millon ovuloin vai ovuloinko olleskaan :D Ja yrityskerroista en oikein vielä uskalla sanoa juuta enkä jaata,katotaan tässä viikon päästä ku ois ovisajankohta että mitä se mies tuumailee, kovasti on mielissään vauvajutuista mutta mitään tarkkaa päätöstä ei olla tehty että nyt yritetään.

Tsemppiä kaikille! :)
 
Persetti, pyyhkiessä iiiihan pientä tuhrua tms.välillä on punertavaa ja sit äsken rusehtavaa... saas nähä mitä tää päivä tuo tullessaan :'( Ei tädin pitäis ees viel tulla, liekkö varhainen km :'( Mua ahdistaa tällänen. Anteeks ku vahtoon omaa napaani, on täällä muitakin :ashamed:

Sitten kysäisen, että mistähän kannattas tilaa ns. 'hyviä' ovistestejä? Tykkäsin niist apteekin älykalliista joiden nimee en ees muista, joku clinic tms. Koska sillä sain selvän ovisplussan ilman et tarvi arpoo... veikkaan, että pitäis tilaa tai ostaa niit ovistestei, koska usko taitaa loppua tän kierron kohdalla :/
 

Yhteistyössä