Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.

Alkuperäinen kirjoittaja tatskattu::x mies oli meidän poissaollessa vetässy persiit olalle ja oksentanu tietokoneelle, läppärille siis :x oli kuulemma jynssänny kaikki väliköt jne. MUT MUA OKSETTAAAAA JA MÄ HAISTAN SEN OKSUN KOKOAJAN. :x tyhmä mies :kieh: itse se tosin ei läheltäkään konetta haistanu ja mä yritän olla haistelematta niin mun nenään leijuu pistävä oksun haju :snotty: hyi. Onko tää nyt sitte vaan mun herkkää nenää (joka ei oo herkkä oikeesti kyl) vai 'oiretta'. Mies yleensä haistaa kaiken ja mä tokasen, etten mä mitään haista ja nyt oon ihan kuolemaisillani, ku oon täs koneel. Joo, omaa napaani tässä nyt tilitän :ashamed:
Miten mä maltan odottaa testausta???? Vai meenkö viemää 'roskat' ja käyn roskista vastapäises apteekis ostaa sen 10herkkyyden testin, tiiän et siel on niit...oon ihan sekasin ku seinäkello
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja niiskunenä-78:Minsku Toivottavasti kaikki hyvin! :hug:
waaka Noissa ovistesteissä pitää mun mielestä olla se testiviiva yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva, jotta olisi ovis käsillä, pelkkä haalea viiva ei riitä (toisin kuin raskaustesteissä ) . Mut saatan toki olla väärässäkin, mut en vaan ole törmännyt sellaiseen ovistestiin, jossa haalea viiva olisi oviksen merkki. Sorry, jos olen väärässä ja aiheutin mielipahaa!
Täällä kaikki ok, menkat eivät alkaneet ja nyt pystyy jo sanomaan olevansa raskaana. Että eiköhän sitä jo tuonne plussanneisiin pitäisi siirtyä![]()
Kaikille hirmuisesti tsemppiä ja plussatuulta!! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:kiitos teille ihanaiset... :hug:
hymyä huuleen ja uusia tuulia vaankyllä tästä viel noustaan ja saadaan se nuttu syliin..
Älä äiti itke,
sillä minun aikani ei ollut vielä.
Kävin vain katsomassa,
mutta tulen myöhemmin uudelleen.
Äiti, pyyhi jo kyyneleet,
Tiedän, sun on ikävä,
mutta minä olen tässä,
vierelläsi, vaikka et minua näkisikään.
Äiti, katso ulos.
Olen poutapilven hattarassa,
tuulessa kosketan hiuksiasi.
Sadepisarassa annan suukon poskellesi.
Auringon säteessä tunnet lämpöni.
Linnun laulussa helkkää nauruni.
Tähtien tuike on minun silmäniskuni.
Olen joka hetkessä,
jokaisessa askeleessasi.
Äiti, en ole mennyt minnekään.
Olen tässä, ikuisesti, sydämessä.
ei varmaan olis kokonaan tarvinnu mustaa mutta tuli nyt kuitenkin..