**PikkuKakkosta toivovat VOL20**

waaka älä vielä heitä kirvestä kaivoon, eihän sitä ikinä tiiä :) itteäki haluttas jo niin kovin testata mutta eihän se vielä näkyis ees :D pittää yrittää olla ajattelematta koko asiaa nyt vähän aikaa niin kyllä se siitä :)
 
jeccika ihanaa! :) uskallatko sanoa missäpäin te asutte? me eksyttiin tänne puttaalle. :D hui kauhea nytkö tiijät misä me asutaan ni varmaan tuut oventaakse hiiviskeleen. :p no ei vaineskaan. Mimmosta täällä on pitemmänpäälle asua lapsen kans? Siis torniossa? Ko me muutettiin rovaniemeltä kesänkynnyksellä tänne ku pääsin kouluun.
onko täällä mittään äiti lapsi kerhoja? :D enkä heitä kirvestä kaivoon VIELÄ. Sunnuntaina heitän. Jos ei näy testisä mitään eikä tätiä kuulu, sillon kyllä saan semmosen hepulikohtauksen ettei oo toista.. :ashamed:

ja muut: paljon plussaisia tuulia täältä höngittynä sinne teille kaikille tasaisesti ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
Mun rukoukset vissiin kuultiin, sillä bongasin vaaleenruskeeta valkkaria joten eiköhän täti ole kylässä aamuun mennessä =) Parempi tämäkin kuin täti eksyksissä viikko tolkulla. Vois alkaa tuota ukkokultaa oikeen kunnolla lämmittelemään vauvantekopuuhiin. :whistle: No jokatapauksessa minä ainaki kuumeilen ihan hullun lailla... :D

Oikein kovasti plussaonnea kaikille!!!
 
Kiitos teille kaikille :hug: Kyllä se tästä varmaan pikkuhiljaa taas helpottaa. Taisi nuo synnytys tarinat vaan nostaa tunteet pintaan :ashamed:

Rimpsu Mut se sun tulos ei ollut ihan nolla tai alle1, niinkun mulla :D Eli toivoa on niin kauan, kun menkat ei ala ;)
waaka jospa tosiaan tässäkin näkyis vaan myöhempään se plussa, kerta esikoisestakin.

Ja mulla on taas ajatukset jo niin huomisessa, että unohdin jo mihin piti ja mitä kommentoida :ashamed: Mutta ootte te kaikki ihania, kun jaksatte noin tsempata!

Plussapuhureita kaikille tasapuolisesti ja palaan asiaan sunnuntaina :heart:
 
waaka no me asuma täälä maalla Arpelassa :) et varmaankaan tiiä jos ootte vasta tulleet tänne ku ite olen täältä kotosin ihan ! Keskustaan on täältä matkaa 25km ja tästä on yhtä pitkä matka Kemiin ja Tornioon ! ostettiin omakotitalo täältä ! On sielä puttaallaki jonku verra taloja etten taia sinne oikeaan löytää :D Missäs koulussa olet? Oletko muuten minkä ikänen?
 
ja vielä semmosta että täälä tosiaan on hyvä asua :) ite ainaki tykkään tosi paljon eikä minua täältä pois saa vaikka töitäki ois enempi muualla tällä hetkellä.. äitilapsi piireistä en tiiä.. muskareita lapsille on ja perhekerho ainaki sielä keskustassa!
 
Elinah84:Voi ärh, tuo on kyl sit niin ärsyttävää juuri noitten muitten kommentit lapsista! Mun anoppini taas on kotkottanut, että koittakaa sitten ajoittaa (!!!) toisen lapsen syntymä siten, että olette kotimaassa...Huh huh sanon minä :kieh: Hän tai siis kukaan ei tiedä meidän meneillään olevasta kuumeilusta ja nyt kun vielä näyttää, että se vaan jatkuu ja jatkuu niin on kyllä välillä hammasta purren etten sanoisi pari valittua sanaa... :kieh: Pahoittelut negasta :( Ja ei noi miehet tosiaan oikein varmaan ihan täysin ymmärrä kuinka pettymys se ihan oikeasti on saada se nega tulos, tai täti :( Tsemppiä!
 
Voivoi,perhanan perhana!!! Täälä tuli eilen täti yllättäen sitten kylään. Mun kiero onkin 37 päivää. Tekee niin mieli kirota tota pitkää kiertoo!!!! Eli tänään on virallisesti 2/37. KS09 Kiitos jos päivität.. :ashamed:

Mies ei jaksa välittää yhtään... Se vaan sanoo että "sä oot vasta lopettanu pillerit jne" Mutta ei sen pitäis vaikuttaa. Vai vaikuttaako teijän mielest? Meillä esikoinen tärppäs pillereiden lopettamisen jlk ekasta kierrosta... Mutta toisin on nyt..
 
miimuli 24 sitä munki mies meinaa et ehkäsy vaikuttaa kauan lopettamisen jälkeen :headwall:
itsekki aikasemmin olen tärpänny heti raskaaks, pillereitä söin... nyt välis käytin ehkäsy rengasta ja tuntuu et se vaikutti kyl vie ekan 4 kk, mut voi olla et luulen vaan, mut ei kyl enään voi vaikuttaa :kieh:
Voi ku tää kierto olis se kierto :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :D
 
voi miimuli :hug: miehet ei taida ajatella näitä asioita samalla tavalla kuin me :kieh:

Täällä täti empii tohtiiko astua sisään, eilisen jälkeen ei ole tullut housuun asti yhtään mitään! Mutta sen verran tuo alakerta lotisee että odottelen vain että hanat aukiaa,peremälle vaan perhanan täti! :kieh: :kieh: Lähden nyt pojan kanssa ulkoilemaan vähäksi aikaa tuonne paukkupakkasiin, jospa ne sillä reissulla alkais..

 
Joillakin tärppää, kun unohtaa yhden pillerin ja joillakin menee vuosikin eli aika yksilöllistä. Ja oma hormonitoiminta muuttuu aina yhden raskauden jälkeen, joten se miten kroppa käyttäytyy pillereistä nyt onkin ihan eri, mitä se oli joskus aiemmin.
Pillerit kuitenkin "huijaavat" kehoa niin, että se luulee olevansa raskaana ja joillakin naisilla keho hakee sitä hormonitasapainoa monta kuukautta. Menkat saattavat tulla, mutta ovulaatiota ei välttämättä tapahdu :flower:
 
toive81 Thänks :) No tänään vast kp9 ja 4 testiä jäljellä, täytyypi toivoo että se sieltä hyppää silmille lähipäivinä :) Mut täytyy kai sitä alkaa tänään jo miehen kans harjottelemaan varmuuden vuoks :LOL:
 
Annsku:ptiti vielä lisätä, että kun mulla oli kp13 ja tein testin klo11 oli se toinen viiva aavistuksen haaleampi, mutta sitten klo17 tuli kunnon plussa! Olin niin varma, että tänään se plussa paukahtaa kun oireilin niin paljon, joten mulla ois voinut jäädä se huomaamatta. En tiedä kuinka kauan se LH-piikki näkyy testeissä, joskus on ollut plussaa vielä seuraavanakin päivänä! Bongausta siis sinne :) Ja kannattaa vaan jo kylvää etukäteenkin ;)
 
Ei hemmetti...nyt jo toista tuntia lukenu netistä juttuja oviksesta yms. Ois vaan pitäny olla ostamatta moisia testejä ja olla ajattelematta koko raskaaks tulemista prkl :kieh: :D
Siis näihin testeihinhän jää ihan satavarmasti "koukkuun" !!
Tällä menolla ei kyllä varmasti tuu raskaaks :)
Mut onse vaan jännä et tuo tyttönen sai alkunsa niin, että tosiaan siinä kuussa harrastettiin kerran seksiä ja thats it...enkä edes siis yrittänyt silloin tulla raskaaksi...ja nyt kun rupee oikeen miettiin, niin on siinä ollut ajotus :)...jos tää tosiaan siis näin tarkkaa puuhaa on :)
...mutta joo, jätän muillekkin palstatilaa ja palaan asiaan...! :wave:
 
Kiitos toive81 tsempittelyistä!

Meidänkään kuumeilusta ei tiedä kukaan, paitsi että siskolleni olen kertonut että meillä toiveissa vauva.
Mahassa on tänään töissä kipristellyt siihen malliin että menkat alkaa. Onneks alkaa edes viikonloppu, tän viikon töitten jälkeen oon kyllä ollut ihan puhki..
 
ei vieläkään mitään. Päätä särkee ja etovaa oloa taas havaittavissa, mä oon mitä ilmeisemmin sekoamassa! :headwall:

poika tuli kuumeeseen, niin surku katsoa pientä ku posket hohkaa kuumeesta punaisena :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jeccika:
waaka no me asuma täälä maalla Arpelassa :) et varmaankaan tiiä jos ootte vasta tulleet tänne ku ite olen täältä kotosin ihan ! Keskustaan on täältä matkaa 25km ja tästä on yhtä pitkä matka Kemiin ja Tornioon ! ostettiin omakotitalo täältä ! On sielä puttaallaki jonku verra taloja etten taia sinne oikeaan löytää :D Missäs koulussa olet? Oletko muuten minkä ikänen?
21 vuotias olen. Entä sinä?? Niin tiän kyllä missä arpela on :) tuossa ammattikoulusahan minä olen artesaani puolella :)
 
nega testattu äsken 10 herkkyystestillä. Tää ei oo STANA normaalia ennää mulla mennee hermot. Ja ihmettelen ku menkkoja ei näy mutta ne kivut oli sillon maanantaina!! :S Käytii tännää ihastelemasa barnen hus vai mikä lie lastenkauppa vaunuja ja jos en oikein väärin kattonu ni halvimmat oli 280? brion mustat yhdistelmät. ihmeen halavat..
ja sielä oli palio kaikkea ihanaa.Katoin katteellisena muita äitejä jokka masu pyöriänä sielä käveli ja silitteli sitä ja kärryisä oli toinen lapsi ja vieressä käveli kolmas. :( snif.

Jotain piristystä sentäs, ostettiin uusi auto :) asiaan ei liity mutta kumminkin. :LOL:

 
waaka mie täytän tänävuona 24v :) ite valmistuin nyt viime jouluna sosionomiksi, neiti synty elokuussa ja painoin samalla opintoja että pääsin valmistumaan ajallaan ja muiden kanssa yhtäaikaa :) minun serkku taisi sieltä artesaani puolelta valmistuakki nyt jouluksi myös :) kyllä se plussa tulee! toivotaan =)
 
Ja täällä tänään kp 2/29-35 :headwall: :D Mutta ihme kyllä vidutus on tiessään. Nyt ajattelin vähän hillitä itseäni, aivopestä miestäni ja tilata ovistikkuja ja bongailla parista kierrosta oviksen (toivottavasti edes ovuloin :kieh: ) Tällä suunnalla miekkonen ei siis ihan vielä ole kakkosta vailla,vetoaa meidän molempien opiskeluihin,mitä sitten?Ehtii sitä opiskella vaikka olis useampikin lapsi, ei me olla tähänkään asti oltu mitään lukutoukkia :D Mutta toisen mielipidettä täytyy nyt vain kunnioittaa =) Meidän ehkäisypuoli ei kuitenkaan ole mitenkään varmalla pohjalla, sillä en syö pillereitä vaan kumin kans mennään jos mennään, mutta yleensä mennään :LOL:
 

Yhteistyössä