**PikkuKakkosta toivovat VOL20**

Pirtsi Onnea :)

Täällä sylkiovistesti oli negatiivinen, kai. Se oli ihan outo, kun ei se ihan puhdas ollut, mutta ei siinä saniaiskuviotakaan näkynyt...
Eli siis jatketaan samoilla suunnitelmilla, menkkoja maaliskuun alkuun ja 12.pv lääkäriaikaa odotellessa...

muooks* uusinta testi antoi osittaisen tuloksen, ei siis selvä positiivinen, mutta saniaiskuviota etenkin toisella renalla hyvinkin laajasti. Seurataan siis testin kehittymistä :D
 
Pirtsille mielettömästi onnea! :flower:

Täällä on nyt testailtu ovista kp 9,10,11..ja just äsken 12...kaikki negoja...huoh..yks testikin enää jäljellä...plaah! No täytyy toivoo, et nuo testit on viallisia :D Tai jos se plussa sieltä huomenna tulis!?

Eilen illalla oli kyllä kumma olo...kauhee vilu kokoajan ja posket kuumotti vaikka istuin vain paikallani!? Onko jollain ollu tuollaisia ovisoireita? Joo tai sit se on mun mielikuvitusta vaan...
 
Pirtsi:Wautsi, onneksi olkoon! :flower: :hug:

Täällä sortusin sitten testaamaan ja nyt dpo12 erittäin herkällä tyylipihdas nega, joten se siitä... :headwall: Seuraava kierto mennään sitten luomusti ja sitten tuleekin taukoa :(
 
Pirtsi todella paljon onne ateille :heart: :heart: :heart: :heart:

täällä edellään kp16 ja pientä huonoa oloa oli tänään aamulla, mut varmaan siitä ku eilen söi mitä sattuuu =/
Ja se vie et ne ovistestit on jostain ja syvält!!!!... no silti meinaan käyttää ens kierroski =) siis tänään ei siinä näkyny enää mitää!!!
 
Huomenta.
Täällä podetaan vatsatautia :x
aamun sylkiovistesti oli tyylipuhdas nega, joten... Liekö vuoto sitten ollut ovista tai jotain ihan omaansa.
Jokatapauksessa mä siirryn nyt hiljaiselolle sinne lääkärille asti, tää tilanne on niin outo ja masentaa vaan vatvoa sitä päivästä toiseen :ashamed: Vaikka varmaan mä sitä samalla tavalla vatvon, olin täällä tai en :D

Jotenka :wave: hetkeksi, palaan sitten lääkärikuulumisten kera maaliskuussa.

Ja lisään vielä loppuun; päivityksen hoidan niinkuin on sovittukin :)
 
KS09:Ymmärrän olosi, paljon tsemppiä lääkärikäyntiin ja toivottavasti lähtee asiat rullaamaan! Ihaninta ois jos se plussa hyökkäis sinne! :heart: Minäkin harkitsen taas jälleen kerran taustalle menoa, mutta ehkä pyörin vielä tän kohta alkavan yk 7 kierron täällä ja sitten jätän teidät hetkeksi rauhaan :D
 
Päivä alkoi sitten täysin negatiivisella testillä :( Ja testi oli se herkin mahdollinen.. Eli aika alamaissa ollaan. Tänään siis kp 26/26-32. Pieni toivonripe vielä, kun menkat ei oo alkaneet, mutta eilisestä lähtien on kyllä tuntunut, että alkaisivat millä hetkellä hyvänsä.
Ärsyttää!

Plussatuulia ja viikonjatkoja kaikille muille..
 
No niin, nyt alkoi tuhruttelu, joten hanat aukeaa varmasti kohta kunnolla joten huomenna viimeistään alkaa kp 1 ja yk 7 PRKL... :headwall: |O Päätin jättää greippimehunkin juomisen ensi/tässä kierrossa. Katsotaan onko ennustajaeukko oikeassa kun povasi mun tulevan raskaaksi keväällä :p
 
Ööööh, miten tuo greippimehu liittyy kuukautiskiertoon? :O
Jotain poppaskonsteja? ;)
Minä mistään tiedä, kun en näitä termejäkään täällä ymmärrä, ei oo missään vauvakuumeilija-slangisanakirjaa :D Kp:n sentään maalaisjärjellä pystyy päättelemään, mutta monet muut menee ohi niin että viuhuu.
 
Joo täälä on kyllä oltu ahkeria yrityksen suhteen! menkkojen jälkeen yks päivä jääny vain välistä ja useimmiten vielä kaks kertaa päivässä :D jos ei nyt onnistu nii ei sitte koskaan :) tärppäshän esikoinenkin Yk 2 elikkäs suuret on toiveet! :)
 
Mut voi oikeestaan tiputtaa porukasta.. Nyt ei oikee jaksa keskittyä tähän..

Ehkä suurin syy on se että mulle tuli nyt se leikkausaika. Toukokuun lopussa sit lähtee kohtu ja munasarjat. Ja raskautuminen on muutenki tosi epätodennäköistä.

Mut toivon teille kaikille pikaista plussaa! :) Ja onnitteluja jo plussanneille :flower:
 
Heavyfreak:Pidän peukkuja, että plussa ehtisi tulla ennen noin lopullista leikkausta :hug: :heart:

Teargas:Se ei suoranaisesti liity kuukautiskiertoon, mutta sen on kerrottu paksuntavan kohdun limakalvoa kun sitä juo lasillisen kierron ekasta päivästä aina ovikseen asti. Olisi sitten hedelmöittyneellä muniksella hyvä alusta kiinnittyä. Tiedä auttaako, mutta join sitä ekan kerran kun esikoinen sai alkunsa, tosin clomeilla taisi olla myös taikaa. Nyt ei auta kummatkaan "taiat" :ashamed:
 
Jeccica Ootko sä tehnyt noita ovistestejä? Me ei olla "uskallettu" noin usein heilutella, kun on sanottu et siittiöiden laatu heikkenee jos usein :D Tiedä sit pitääkö paikkaansa :LOL:
Täällä ovistestit edelleen negaa mut ahkeria on silti oltu... :D
 
täälä myös on greippimehut juotu jo aikaa sitte ja tikut käytetty loppuun negatiivisilla vastauksilla :kieh: joten taidan tilata netistä aika tukon niitä seuraavaks..
Jotenki on silti sellanen olo et nyt olis voinu tärpätä :saint: mut pudotaan sit kierron lopus kunnolla alas jos toisin on!! :saint:
Ennen aatellu et jos puhun tai kuvittelen tulevaisuutta toisen lapsen kans niin sit en ainakaan tuu raskaaks, ihan niinku se sit oikeesti vaikutais siihen =) Mutta nyt voisin koittaa oikein haaveilla ja vaikka ostaakki jotain tai ainaki käydä hypistely markkinoilla :D
 
Toive81 on täällä nyt ihan ymmällään...Eilen illalla tuli rusehtavanlimaista tuhrua ja menkkoja odotin saapuvaksi, ei vieläkään mitään! :eek: Pelkää pientä tuhrua siteessä, paperiin ei jää mitään. Menkkajomotuksia on. Mulla ei tuhruja ole tullut kertaakaan synnytyksen jälkeen! AINA on menkat alkaneet suoralla verellä...Ottaa päähän kun toiveet tahtoo taas herätä :ashamed: Tein herkän testin, mutta pisu oli vain tunnin rakossa. Negaa se näytti, mutta mun silmät varmaan halus hakemalla nähdä haamujenhaamun, mutta se tuli ajan umpeuduttua. Mies ei nähnyt mitään. Enempää ei ole r-testejä.Kylläpä kroppa tekee kivojaan, alkais sitten niin ei tarttis täällä arpoa!!! |O Menossa nyt vielä dpo 14 (tai 13)...
 
Annsku en ole ovistesteihin sekaantunu ollenkaan :D ois pitäny jo tilata ja se sitte jäi..Meillä esikoinenkin tärppäs ahkerasta yrityksestä.. Meillä on aina ollu vilkas seksielämä :D
Kummallista ku mulla oli esikoisesta hirveet vatsakrampit ja itkin ja makasin aamula lattialla aina kippurassa ja oksentelin.. ja nyt on alkanu ihan samat jutut! Haluttas jo testata!
 
Huomenta kaikille!

Pirtsille :heart: onnea!

Kaikille muillekin :hug:

Täällä on olo normalisoitunut heti kun kävin sillon viime viikolla avautumassa, että verta hölähtelee jne. Nyt on olo niinkuin ennen kierukkaa ja siksi toiveet korkealla. Oletan että ovis on viikonloppuna tai alkuviikosta ja mies on kyllä kympillä mukana yrityksessä. Varmisteltu on jo viime viikonlopusta asti. Ehkä tämä sittenkin on se plussa-kierto! Tunnelmat on ainakin paljon rennommat ja olen aina ollut sitä mieltä, että raskautuminen on myös korvien välistä kiinni. Jos mieli ei ole mukana, en usko että se voi onnistua..
 
Tässä samalla kun listaa päivittelin, tulin tänne sitten ihmettelemään omaa olotilaani...
Eilisestä alkaen olen ollut ihan kamalan itkuherkkä, siis ihan yli! Toisekseen mulla on jatkuva nälkä, vaikka syön samalla tavalla kuin tähänkin asti; monipuolisesti, terveellisesti ja riittävästi. Siltikin eilen oli kokoajan nälkä :( Ja tämä väsy! Ei meinaa aamulla päästä sängystä ylös, kun poika sitä vaatii, vaikka eilenkin kävin ihan inhimilliseen aikaan nukkumaan.
En haluaisi pohtia, mutta pakostakin laittaa mietityttämään! |O Kuitenkin edellisen kemiallisen/varhaisen keskenmenon alusta asti oleva turvotus ja pahaolo ovat poissa, eikä kn: nyt niin korkealla ole :ashamed:

Toivottavasti saadaan nyt ainakin pari plussaa lisää listaan, täällä kun näyttää mahollisuuksia, ja hyviä sellaisia olevan :)

+++++++++++++ :whistle:

muoks* Ja erilaista pariin edelliseen kiertoon verrattuna on, etten mä ole vuotanut tai tuhrutellut yhtään sen vkl:n jälkeen, jollon tuli pari veriviirua pyyhkiessä...
 
KS09:Voih, toivotaan tuon kertovan sitä ihaninta... :heart:

Mä edelleen odotan menkkoja. Ottaa niin pirusti nuppiin ettei ole tosikaan. Mun kroppa on nyt pettänyt mut ihan täysin :kieh: Ei ole r-oireita, ei tuhruja eilisaamun jälkeen, eikä edes valkkaria, välillä vatsaa menkkajomotuttaa, ei muuta. Eli saamme heittää hyvästit ainakin luomu yritykselle, tuskin se ovis enää ehtiskään tulla vaikka täti nyt tulis. 2 viikon päästä olen jo Suomessa. Mies tulee sitten huhtikuun puolessa välissä kotiin joten meidän toiveilu jatkuu sitten vasta silloin. Kunhan mun menkat nyt alkaa (jollei ala niin soitan maanantaina Ruotsin gynelle ja pyydän lääkkeet jolla ne sais alkavaksi) niin mä hipsin sitten taustalle. Tulen takaisin kunhan taas pääsee itse kuumeilemaan :) Seuran toki teidän muiden tilanteita ja pidän kaikille peukkuja plussien puolesta :heart:
 
minä voisin ilmoittautua tänne uudestaan. Meille tuli rv 7+5 keskenmeno :( joten ei saatukaan pikkukakosta vielä...

kipu on suuri ja vauvakuume on nyt vielä entistä pahempi. kunhan vuoto loppuu alkaa seuraava yritys.

manna ja jälleen tyhkä kohtu :(
 
Päivikki V uskon myös että tuossa on jotain perää että positiivinen ajattelutapa auttaisi asiaa=)

manna- pahoittelut keskenmenosta :hug: on se niin ikävää ku kohdalle sattuu, mutt hyvä että mieli korkella uutta yritystä kohtaan. Kyllä se vielä joskus palkitsee =)

Itsellä väliin pientä pahoinvointia ilmassa, mutta sit toisaalta on hyvinki pirteä ja energinen olo. Myös vatsa on vähä outo... :eek:
Jotenki olo on niin sellanen et nyt tärppäis, mutta voipi olla et toivon niin paljon joten alan myös elään sen mukaan :ashamed: kp 19 nyt vasta on et aika epätodennäköistä mut silti lippu korkeelle =)
 
Voi ei tätä mun hiljaiseloa :LOL: :kieh:

No mutta kun nyt alko ihan jännittämään! Pudottakaa mut maantasalle, jookosta :ashamed:
oireita:
* Nälkä koko ajan
* Väsy
* Itkuherkkyys
* Sylkiovistesti PLUSSA
* Limakalvot turvoksissa

Siis mulla on ollut kauhee nuha jo pitkän aikaa. Nyt muutaman päivän aikana noi poskipäät on käynyt kipeiks ja sellanen painon tunne; aattelin, että täytyy käydä lääkärissä poskiontelontulehduksen takia. Ja nyt kun rupesin ajattelemaan, niin esikoisen odotusaikana olin tosi tukossa ja ajoittain ihan varma, että on poskiontelontulehdus, vaikkei ollutkaan... Ja sitten tuo sylkiovistestikin, kun se oli tänään selvä PLUSSA. Ja nälkäkin alkoi ihan yllättäen eilen, eikä ota asettuakseen.

Mä en halua toivoa! Mä en halua pettyä, sillä ens kuussa päästään jo lääkärille!!! Pudottakaa mut takaisin maanpinnalle näistä kuvitelmista, jooko kiltit |O :headwall: :ashamed:
 

Yhteistyössä