**PikkuKakkosta toivovat VOL20**

kiitos. Kyllä tää tästä alkaa helpottamaan kun hyväksyy tapahtuneen. Lopulta sitä voi ite tehdä niin vähän, elämä on aina lahja, hyvä muistaa ettei sitä itse voi luoda eikä pahemmin edes ylläpitää.

KS09 esikoinen on syntynyt 11/08 kiertopäiviä en oikein tajua miten menee. Lääkäri sanoi että keskenmeno kai lasketaan kiertopäivän aluksi, sitä en vaan tiedä milloin ovis sitten tulee? Mutta sen mukaan olisi sitten kai 05/31
 
Tein aamupäivällä taas huvikseni ovistestin joka oli melkein plus. Marssin apteekkiin, ostin Clearbluen testin ja pidätin pisua 2,5h. Haamuplussa tuli heti ja mieskin sen näkee. Oon ihan sekaisin ja en usko tulosta! Eilen mammaksi liuskalla selkeä nega ja testi oli herkkä. Tosin pisu oli ollut vain tunnin rakossa. Tässä todella heikkolaatuinen kuva, mun kamera ei näemmä tarkentanut hyvin. Pakko testata kyl uudestaan huomenna, josko ne mammaksin testit nyt vaan tulis! Oon todella epäuskoinen. Lämmöt pompannut takaisin 37...

 
KS09:Eiii, älä heitä mua vielä minnekään, olo on todellakin epäuskoinen...menkkakivut lisääntyy, joten tässähän voi käydä velä miten vain. Tosin äsken lämmöt paukutti 37,4. Mä nyt testaan vielä kunhan saan lisää testejä, en raaski törsätä apteekissa...Jos joku muu testi antaa vielä plussaa ja vahvempaa niin katsotaan sitten tilanne uusiksi jookosta :D
 
memmu kyllä mä sitten ilmotan :D
Ja kyllä mun on varmaan se testi aamulla tehtävä, vaikka varsin hyvin tiedän mitä se näyttää, varsinkin kun tuo testi ei ole ihan herkimmästä päästä. Mutta pääsee tästä hermoilusta ja malttaa sitten hyvin oottaa sinne maanantaille tai tiistaille, että alotanko sitten terolutit jotta pysyy vuoto poissa lääkäriin saakka...
 
Joo tein :ashamed: Ja oletettu tuloshan se oli; Negatiivinen *huoh* Jotenkin vaan tuolla syövereissä uskoin, että jos nää oireet johtuu raskaudesta, kyllä se varmaan jo näkyis testissä edes haamun haamuna... Mutta ei siis yhtään mitään! Ja tänään tuli vielä pahoinvointikin |O Kökkö sanon minä!!!
Tosin lämmötkin oli tänään vähän alempana, eli joko menkat on alkamassa, tai sitten se kiinnittyy ja sen takia laskee lämpöjä :headwall: :D
Juu, maanantaina uus testi, että alotanko terot ja todennäköisesti ne aloitan...
 
Huomenia.. Täällä ollaan flunssaisena, huokaus. Ja siis nyt on kp 29/26-32, ei menkkoja näy eikä kuulu. Ihmeellistä meininkiä! Ja sain siis kp 10(!) Clearbluen digitaalisella testillä sen hymynaaman siihen. Ja nyt on kp 29, eikä menkkoja näy eikä kuulu. Osaisko joku neuvoa, mitä tää meinaa? Siis kun jos ovulaatio oli joskus kp11 about ja se on 14vrk ennen menkkoja, niin niitten olis pitänyt jo alkaa. Vai voiko se ovulaation jälkeinen aika olla ylipitkä? Vai valehteliko se ovistesti? Outoa!

Ja siis kp 26 testasin ihan selkeän negan herkällä testillä.. sen jälkeen en ole testaillut. Kp 25-26 oli myös just sellainen tunne että menkat alkaa, mut eivät alkaneet. Mutta kai se olis jo plussaa näyttänyt jos olis aihetta..
 
teargas Kyllä mä sinuna tekisin jo uuden testin, kerta tuo flunssakin on tullut, kierto noin pitkällä, eikä menkkoja kuulu :)
Tosin oon kuullut, että noi clearbluen hymynaamatestit ei ihan aina ole niin luotettavia kun luulis, eli on näyttänyt jollekin ovista, vaikka sellasta ei ole ollut.
 
Olin eilen niin sekaisin, että unohdin pahoitella manna- iso :hug: Tiedän tuon tunteen, kurjistakin kurjimman :'( Toivotaan, että seuraava tärppi kantaa loppuun asti :heart:

KS09:Kuules muru, niin mäkin täällä olin varma, että pah ja kylä herkkä ois jo näyttänyt, mutta kuinkas kävikään!Eilen oli jo dpo14 tai 15 ja haamu tuli. On niin yksilöllistä millä tahdilla se lähtee nousuun. Ja sulla sentään oireita! Mulla ei mtään muuta kun masukipuja ja lämmöt hiukan koholla. Mä kyllä aavistan sinnekin vielä plussaa :heart:

teargas:Uutta testiä vaan kehiin! Mä sain huikeasti toivoa kun lueskelin tota myöhään plussanneitten pinoa, uskomattomia kokemuksia siellä =) Plussaa siis sinnekin! :wave:

ON:Mä mitään malttanut odottaa postia vaan taas marssin apteekkiin tuhlaamaan pennosiani ja ostin 2 eri merkkistä testiä, apteekin oman ja Acon. Tein äsken ton Acon testin 2h olleesta pisusta (aamulla en pystynyt pidättelemään) ja tulos tuli heti:haalea plussa...MUTTA eilen illalla tuli taas limansekaista tuhrua joten saas nähdä onko tuolla kyytiläinen tarrautunut tiukasti mukaan. Mutta elän nyt sitten sen mukaan, että ainakin tällä hetkellä elimistössä on hcg:tä. Mun historian tuntien, voi tapahtua mitä vain, mutta etukäteen koitan olla pelkäämättä. Ei sille sitten mitään voi jos käy huonosti. Ainakin tiedän, että jotain positiivista ylipäätään on tuolla tapahtunut :heart: Säästän ton apteekin testin tuonnemmaksi, josko vaikka sunnuntaina antaisi jo vahvemman plussan.

Puhkun paaaaljon plussatuulia ja otan ison riskin ja menen tuonne odotuspuolelle ihmettelään :/
 
toive Ihanaa! Onnea! :) :flower: Heitänkö sut nyt sitten haamuilijoihin vai ihan plussanneisiin? :D
Omasta tilasta... jotenkin, noh, aikahan sen näyttää, mutta miten voi olla vahvat oireet raskaudesta ilman että testit sen näyttää :whistle:
 
Pitänee tehdä kyllä uusi testi, jos näitä ei kuulu.. Ja pitääköhän varmuudeksi ostaa joitain muitakin ovulaatiotestejä vai varmuuden vuoksi vain heilutella peittoa joka toinen päivä läpi ensi kierron :LOL:

Tsemppiä Toive81, sulla on kyllä jännät ajat nyt..Toivotaan parasta!
Plussatuulia myös muillekin :flower:
 
KSO9 älä nyt vielä luovuta vaikka testi näytti negaa, niin varhain kuitenki olit liikkeellä =) Hyvä vaan raskausoireet säilyy =)

Itse en sit vielä viitsi testailla, täytyis viikko kestää. Taitaa olla ihan mahotonta =)
Tohtoon niin paljon :ashamed: tänään kirpparilla katselin vauvan vaatteita ja jotenki ne pojan vaatteet sopi käteen :D

Toive81 eiköhän sielä masussa kaikki kunnossa oo =)
 
toive81 WAU :) Onnea ihan mielettömästi :)

Omaan napaan ei mitään uutta...odotellaan seuraavia menkkoja alkavaksi reilun viikon päästä...
Ovistestit näytti kaikki siis negaa kp 9 lähtien aina tähän päivään...kp16...Eli ei sit vissiin mitään ovulaatioo oo ees ollut...kai...mistä mä tietäsin...en oo koskaan "tuntenut" sitä...
 
Annsku jospa se sun ovis olis ollutkin aikasemmin, tai sitten ei vaan testi halunnut näyttää? Onko niihin tullut minkäänlaista toista viivaa?

Tässä pohdiskelen...
Oireet;
*jatkuva nälkä jo kolmatta päivää
*vuoronperää kylmä ja kuuma
*pieni ällötys (tänään alkoi)
*pieni väsy (saattaa kyllä johtua olympialaisista :D )
*sylkiovistesti plussa nyt pari päivää
*turvonneet limakalvot poskionteloissa

Ja kun tänään tein testin, se oli ihan negatiivinen. Ja tänään menossa kp19, ja ennen kun kukaan kerkiää ihmettelemään, niin mulla oli luultavasti ovis aika ajoissa (ehkä kp9 ). kp 13 tuli pari veriviirua pyyhittäessä ja eilen kp 18 ihan pikkutilkka rusehtavaa tuhrua... Eli jos ovis onkin ollut vasta tollon kp13 ja kiinnittyminen kp18, menis aika hyvin paperillakin :D
Eikös sitä hormoonia ala erittymään heti kun munasolu hedelmöittyy? :whistle: Että jos mä vaan oon niin herkkä että tunnen heti, ja sen takia plussa tulee vasta pitkän ajan jälkeen oireista :D

Ja jos se olis tyyliin oireiden perusteella eilen kiinnittynyt, niin koska sitä uskaltaa testata uudestaan? Maanantaina? :D

Tähän mun raskautumiseen alkokin heti tulla järkeä kun aloin näin kirjallisesti pohtimaan :LOL:
 
KS09, mun käsittääkseni HCG=istukkahormoni ja sitä alkaa erittymään vasta, kun alkio kiinnittyy kohtuun ja se istukka alkaa kehittymään.. eli pelkkä hedelmöittynyt munasolu ei eritä viel mitään hormonia.

Itse taidan tuhlata taas aamulla 4e, koska menkkoja ei näy eikä kuulu edelleenkään, kummallista on. Vaikka olen kyllä melkein varma negatuloksesta, ei ole mitään oireita suuntaan tai toiseen - paitsi tämä flunssa :D Ja sitähän on ihan liikkeelläkin..
 
pakko tulla vielä kommentoimaan ks09 mä tein puhtaan negan sunnuntaina 21.2 vaikka tuntemukset oli "raskaana fiilis" ja sit vahva plussa 24.2 sillon oli menkat 2viikkoa myöhässä!!

eli siis todella myöhäinen plussa täällä :wave:
 
ks09 Mulla kesti menkatkin 7 päivää....tai melkeen 8...Oisko se ovis sit voinu olla jo heti silloin kp8...?!...No mut onneks peitot heilahteli jo ekan kerran kuitenkin tuolloin kp 8...:p
Toivottavasti sullakin nyt sit tärppäis, kuulostaa oireet ainakin lupaavilta :)

Joka kerta testiin on tullut toinenkin viiva...alkuun tuli aika paljon haaleempi, mut nyt on tullut hiukan tummempia pari päivää, muttei silti yhtä vahvoja kun kontrolli....

Nojoo...mä taidan ens kerran olla ihan ilman testejä ja heilutellaan vaan ahkerasti :) Noista testeistä tulee vaan vainoharhaseksi!

Ja en mä toisaalta voi kyllä olla varma tosta mun kierron pituudestakaan tällä kertaa, kun vasta toiset menkat synnytyksen jälkeen...mut tuo eka kierto siis oli sen 26pv.

Ja muuten mulla on siis yk2 menossa jos tarkkoja ollaan...tuolla etusivulla lukee siis yk1...:) No eise niin tarkkaa ole :)

 

Yhteistyössä