**PikkuKakkosta toivovat VOL20**

Huonolta näyttää... Apteekin testi tänään haamua aamupissasta ja nyt sen ois jo pitänyt olla kyllä kunnon plussa, dpo18 jo menossa ja perjantaina sain kunnon plussan Aconin testillä. Taitaa varhainen keskenmeno tulla ja lämmötkin on palanut normaaliin. :'( Harmi kun paketissa ei kerrottu herkkyyttä, mutta oli mikä herkkyys vain niin kyllä sen kaiken järjen mukaan ois pitänyt olla jo vahva. Ja mä valitettavasti tiedän vielä liiankin hyvin nää jutut niin vaisto kertoo ettei hyvältä näytä :/

Pitäkää mulle peukkuja, että vuoto alkaa spontaanisti koska muutan hetkeksi kaksistaan tytön kanssa Suomeen ja en millään haluais kerto anopille :( Ei tarttis lääkkeillä tyhjentää tai pahimmilla joutua vielä perään kaavintaan kuten kävi toisessa keskenmenossa ennen esikoista. Siinä ei paljon lasta hoidella :ashamed:

Harmi kun ultrassakaan ei vielä voi näkyä mitään, vasta rv6 ois luotettavampi, mutta silloin oon jo Suomessa. Luulis ettei tää satu kun on jo toi yksi lapsi, mutta kyllä tää aina tuntuu yhtä kurjalta vaikka menetys tapahtuukin näin aikaisessa vaiheessa. :/

Mä pidän teille hurjasti peukuja plussien puolesta ja parempaa onnea, kerron teille miten tää juttu nyt kehkeytyy, eli ilmoitan milloin mut voi siirtää taustailemaan sillä toiveilu jatkuu vasta huhtikuun puolessa välissä. Testaan nyt vielä viikolla ellei vuoto ole alkanut niin mammaksin testeillä josko vaikka kohta tulisivat. Tiedän ettei eri merkeillä kannata testailla, mutta kyllä niiden kaikkien pitäis jo kunnon viivaa näyttää joten huonolta näyttää...
 
Teargas, samoin itsekin oletan, että kun esikoinen tärppäs nopsaa niin ei kai meissä mitään vikaa voi olla :) Toivottavasti ei olekaan, teillä eikä meilläkään. Kyllä kuulostaa lupaavalta, roskishaamut (sain tosin itsekin tuohon samaiseen, ihan testiajan sisällä ja nega oli) ja muut oirehdinnat. Kumpa se ois sitä itteään :flower:

Annsku, onnea oikeen mojovasta ovisplussasta :D Taidettiin just todistaa se myytti, että naiset muka aina ovulois kp 14. Ku mulla tänään kp 12 on ovis ja sulla sit luultavasti jo huomenna :) Ja kyllä siitä vaan voi iloita, mä olin ihan ekstaasissa eilisen ja tän päivän. Mahtavaa saada tollanen vahva merkki siitä, että kroppa toimii.

Kiitti KS09 kun korjasit mun tiedot :) Eiks sulla eilen vielä ollu ovistesti plussa? Vielä vois ehtii jos jotenki mies taudin kynsissä kykenisi ;)

Mulla laski tänään oikeen oppikirjamaisesti lämmöt, eli tippu noin 36.3:sta 36.02. Eli taitaa tänään tapahtua :) Vielä kun huomenna sit nousis taas vastaavasti lämmöt, ois aivan ihanaa. Koska viimeks kierto loppu kolme päivää oviksen jälkeen ku olin niin sairaana, tuntuu et täs on kaks kertaa putkeen saanut kärvistellä ne kierron masentavat ekat 2 viikkoa.. nyt kun on niin normaalit tuntemukset ja niin ensimmäistä kertaa synnytyksen jälkeen sellanen olo, et kierto on normaali ja kroppa toimii. Toiveikas olo, ja jos ne lämmöt tosissaan nousee, ihanaa että pääsen DPO-puolelle :D
 
Voi ei toive81, olen ihan sanaton. Hyvä varautua pahimpaan, mutta (niin paljon helpompi sanoa kuin tehdä ) elä ahdistu ja menetä kaikkea toivoa. Siihen virtsaan erittyvään hormonimäärään kun vaikuttaa niin moni asia, ja se testinän kuten sanoit, ei välttämättä ollut yhtä herkkä. Pidän täällä kaikkia sormia ja varpaita ristissä, että tää painajainen päättyis teillä hyvin. Paljon voimahaleja :hug:
 
Kiitos Heathy, googletin ja selvis, että tosiaan apteekin herkkyys onkin 25 ja Aconin 10 joten pieni toivo kait on, lämmöt taas nousi 37, mutta koitan nyt olla innostumatta. Ehkä järkevintä ois käydä ostamassa samanlainen apteekin testi ja testata vaikka ylihuomenna ja jos edelleen haamua niin sitten tiedän varautua pahimpaan...
 
toive81, no toihan on enemmän kun hyvä merkki :) Eikä mun mielestä dpo 18 vielä välttämättä kaikki merkit näytä yhtä kirkasta plussaa, joten jos mitään kipuja ei ole en lähtisi suunnittelemaan pahinta. Nyt vaan niin rauhallisesti otat kun voit, että pienellä on helpompi olla :hug:
 
KS09 Kiitos :)

toive81 Tsempitykset :) Älä luovuta viel :)

Heathy Kiitokset myös :) Nyt kyllä alkaa ihmetyttään, et jos ovis on vasta nyt kp 18, ja viime kierto oli vaan 26pv, niin mitä tästä mahtaa tulla...No täytyy toivoo, et kierrot on ihan sekasin vielä synnytyksen jäljiltä !
 
Tänään on viikko oviksesta ja tuntui tossa aiemmin alavatsalla sellaista jomotusta jonkun aikaa....toivottavasti olis nyt tapahtunu jotain :heart: Ei kyllä vielä ainakaan voi mitään muuta oiretta olla, joten kärsimättömänä odotellaan ens viikkoa =) Voi muuten päivittää että meneillään on 1yk.
 
Iltoja! Kp 31/26-32 alkaa kääntyä illaksi ja mä olen edelleen yhtenä kysymysmerkkinä, kun ei niitä menkkoja kuulu ja testit on negaa :|
On tää sitten outoa.. Huomisen odotan ja jos kp33 ei oo vieläkään niin testaan sitten. Joo, ei oliskaan kuin neljäs testi tässä kierrossa.. Ja lh-huippu tosiaan oli Clearbluen digin mukaan kp10.

Toive81: tsemppiä, kyl itse ainakin uskon että ihan plussan puolella oot!
Myös muille loppukiertolaisille ja oviksen bongaajille plussatuulia..
 
toive81 Peukut pystyssä, että hyvin päättyy teidän tarina :hug:

Tänään on koko päivän vihlonut oikeeta lonkkaa, iltaa kohden helpottanut. Voiskohan olla ovisoire tuokin, oli meinaan aika kivulias tuossa iltapäivällä... Mutta tosiaan ne lämmöt "romahti" eilen, joten kai se sitten ovista pukkasi tänään :ashamed: Ja kai sitä täytyy sitten yrittää raahata tuo ukko kulta kammarin puolelle, samalla toivoen, että tuo pöpö ei tartu muhun :x Ja sitten lääkärissä tsuumailla kohdun limakalvon paksuuksia, josko olis ihmeen kaupalla tärpännyt vielä :D

Minä taas vaivun päivitysten lisäksi omaan hiljaisuuteen, niin pitkälle, kun taas alkaa oireita ilmaantumaan, tai lääkärissä käyty :wave:
 
Mikä tuo lämpöjenmittaus homma on? en ole semmosesta kuullukkaan :eek:
KS09 Muuten tulipa vaan mieleen että just tässä ite mietin miks ihmeessä oikeeta lonkkaa vihloo vietävästi.. mutta mulla tuskin enää ovista tässä vaiheessa :D kp21
 
Huomenta!

Miulla on ihan sellainen olo, että nyt on tärpännyt :heart: En tiedä miksi ja toivottavasti ei kahden viikon päästä tule ikävää pudotusta, mutta miusta vaan tuntuu siltä. Viime kierrossa en ollut ollenkaan varma, mut on jotenkin seesteinen olo, että kyllä se plussa sieltä ens viikon lopulla tulee.

Sanokaa nyt että mie oon ihan tyhmä. Mutta. Mie oon naisvaltasella työpaikalla töissä ja luonnollisesti lapsien saanti on ajoittain keskustelun aiheena. Ja sitten kun joku on raskaana, niin siitä kyllä ollaan tosi kivasti ja positiivisesti kiinnostuneita. Mutta. Tietenkin juuri viime viikolla yksi nuori tyttö ilmoitti olevansa raskaana ja samoin kävi viimeksikin kun odotin esikoista, että eräs työkaveri oli muutaman kuukauden edellä omassa raskaudessaan kuin minä. Tästä tilanteesta tulee sitten hirveä vertailu; siulla on nyt tuollainen maha ja tuollainen pahoinvointi ja plaa, plaa, plaa. Ja sitten kun se edellä oleva saa sen vauvansa niin ainakin viimeksi sain kuulla tosi monta kertaa että Päivikillä sitä on vielä monta ähkäsyä ennen kuin on vauva sylissä. Pentele, onko se miun vika jos joku saa vauvan ennen minua!!!
Anteeks, olen vähän pikkumainen, mutta kun ärsyttää niin ärsyttää. Onneks tällä kertaa tämä odottaja on ensikertalainen, niin ainakin miulla on kokemus puolellani. Jos mie nyt mittään vauvaa saan.

-Vähän jakomielitautinen P
 
Huomenta.

päivikkiV No onpas kyllä, mutta kumma kyllä meilläkin päin vertaillaan kovastikin, jos on samaan aikaan ihmisiä raskaana :ashamed: Ja nuo loppu ajan kommentit ne vasta kamalia onkin, kun muutenkin tuskastuttaa jo koko odotus!

Elinah :hug:

Hih, mä sain tänään herkkään raskaustestiin jotakin :D Sitten yritin saada sitä kameralle, jotta voitte te arvioida mitä siinä on, niin eihän siinä näkynyt mitään. Eli se jotakin oli pelkkä pirun viivanpaikka :ashamed:
No mutta sylkiovistesti oli tänään positiivisempi kuin eilen, vaikkei positiivinen ollutkaan :D Ja mitäpä sitä nyt voi odottaakaan, jos ajattelee eilen olleen oviksen, mutta kun olin päättänyt maanantaina testata, niin olihan se testattava :ashamed:
Juu, näin jatkuu mun hiljaiselo, mutta ajattelin että teitä varmaan kiinnostaa niin kovain :D
 
Päivikki, toivottavasti on tärpännyt!

Mulla on outo olo alavatsassa alavatsassa jatkuu kp 16, mutta ovistestillä en oo onnistunut mitään bongaamaan. Onneksi olympiajääkiekot loppui, niin saa miehenkin iltaisin ajoissa vällyjen väliin! :LOL:
 
KS09:Oi joi, toivotaan, että viiva vahvistuu :heart:

Sorruin ostamaan viikkonäyttösen ja näytti vain 1-2viikkoa raskaana kun ois pitänyt jo näyttää 2-3...mutta en tehnyt sitä aamupisusta joten pieni toivon ripe on. Lisäksi soitin gyneen ja pyysin päästä hcg mittaukseen, lupasivat soittaa jos on mahista. Ja siitä sitten pari päivää niin haluan uuden mittauksen. Saadaan asioihin jotain selkoa ennen kuin laukkaan Suomeen. Masentaa kun kaikki niin pirun epävarmaa!
 
Toive81: voihan hedelmöitys olla myöhemminkin tapahtunut! Kyllä sie raskaana oot, uskoisit jo :)

Oma maha: kp 32/26-32. Ja.. MISSÄ ne kuukautiset viipyy? Menkkamaisia tuntemuksia aamusta asti, mutta mitään ei näy eikä kuulu. Yleensä ne on alkaneet aamupäivän aikana..En oikeen tiedä, mitä pitäs aatella. Varsinkin kun oviksesta on aikaa 22 päivää sen digitestin mukaan! Edellisen negatestin tein siis muistaakseni la-aamuna.
Auttakaa mua |O
 
Toive81 Ei se ollut kun viivanpaikka, niin heikko oli. Kovasti uskon oviksen olleen eilen, sillä lämmöt oli tänään korkeammat ja illalla kun miestä sänkyyn vikittelin, alapää oli kuin sahara! Eikös oviksen jälkeen yleensä ala kuiva kausi? JA se hormoonimäärä on niin yksilöllinen, että vaikka oisitkin pidemmällä, voi tuo viikkonäyttö näyttää vähemmän, saatika jos et tehnyt sitä aamupissasta!
Mutta toivottavasti pääset verestä mitattavaan kokeeseen, se on ainakin luotettava, sillä varmasti näkee, kasvaako luku, niinkuin pitäisi. Toivotaan parasta ja peukut pystyssä sinne päin :heart:
 
en malttanu sit oottaa.. oli niin sellanen olo et raskaana ollaan ja negatiivinen tuli :'( no onhan nyt vasta kp23, mut silti.... no ehkä jännitys vähenee ku negan sai.... Toivon silti et menkkoja ei kuuku loppuviikosta ja tulis se plussa :D

KS=9 jos siinä haaleeki oli niin kyl se positiivinen oli. onneks olkoon =)
 
Memmu Noinhan se yleensä menee, mutta kun mä taidan olla mestari noiden viivanpaikkojen haalimisessa :D Ja tosiaan kun se ei edes näy kunnolla! Mulla taitaa olla hyvä testi viivan ja viivanpaikan suhteen se, että miten saan sen kameralle näkymään, varsinkin jos joutuu vähän tihrustelemaan... Eikö muuten ole ensimmäinen viivanpaikka, joka meidän testissä näkyy.
:hug: vielä negasta, mutta tosiaan sulla (kin) on kierto vielä noin varhasessa vaiheessa, joten josko se siitä vielä plussaksi muuttuis. Mutta eikö ole helpompaa olla testaamatta muutamaan päivään, kun tietää sen negan siellä pohjalla olevan :)

Teargas Mä tota sun asiaa yritin pohtia ja miettiä, että ehkä se ovisplussa ei sitten ollutkaan oikea ovis, ja sen takia ei vuotoa kuulu... Tai sitten kurjimmillaan voisiko olla ollut kemiallinen, jonka takia kierto sitten meni sekaisin ja sen takia ei vuotoa kuulu, eikä plussaa ole enää testissä. Ja parhaassa tapauksessa, se ovisplussa oli väärä ja ovis on ollutkin myöhemmin ja plussaat vasta jonkin ajan kuluttua...? :) Jos ei vuotoa eikä plussaa ala kuulua, ole yhteydessä gynekologiine tai lääkäriin, jotta voivat sitten tutkia mikä on pielessä ja mahdollisesti antaa lääkkeet vuodon käynnistämiseksi, jotta pääsette taas yrittämään...
 
Skitso palaa palstalle B)

toive81 ja KS09, mie oon ihan varma että plussaa on molemmissa osoitteissa, sen verran on plussia puhkuttu tänne koko kuukauden :D
Memmu, kyl se voi sieltä vielä tulla :heart: Aatellaan, että mikä riemu, jos aikainen nega kääntyykin plussaksi!

Nyt sitten kun olen varma, että olen raskaana näin arviolta 2 päivää ovulaation jälkeen, niin olen vakuuttunut että vauva on joku päätön hirviö, koska olen käyttänyt nuhan :snotty: takia nenäsuihketta, jota ei suositella raskaana oleville!! Viime raskaudessa sain lääkäriltä luvan käyttää loppuraskaudesta tukkoiseen nenään avaavaa suihketta koska en pystynyt nukkumaan, mutta korvissani kaikuu hänen sanat, että näin pitkällä ei haittaa, alkuraskaudesta voisi olla vaarallisempi. fak! Että ihminen voi olla pimee, kannattaa varmaan tässä vaiheessa olla huolissaan tällaisesta...
 
toive81 Sun pitäs nyt vaan alkaa uskoon et raskaana oot prkl :) Oothan testannu jo monta kertaa :)

KS09 Voiks noin aikasinki jo tehda raskaustestin :D No ilmeisesti voi :) Koskakohan mun kannattais alkaa testaan sit eka kerran, jos oletaan et se ovis oli eilen tai tänään...?! Tuli meinaan ovistestien kaupanpäällisiks yks raskaustestikin :D
Kun tarkemmin rupeen miettiin, niin mulla oli kyllä eilen hiukan nipisteleviä tuntemuksia...Ja lauantaista asti on ollut aika limasta meininkiä :) Noita lämpöjä mä en rupee kyl mittaileen, siinä sitä vsta hulluks tuleekin :)

Memmu Toivomma että oot vaan ollu liian aikasin heilumassa testien kanssa :) Niinkuin varmaan moni muukin meistä, minä mukaanlukien :D

Päivikki Kuulostaa kyllä hiukan skitsoilta sun ajatukset :LOL: Kyllä mä toisaalta itsekin ajattelen kokoajan et pitäs tuo tupakointi lopettaa jo nyt.....tai ei olis edes pitänyt alottaa sitä uudestaan ekan raskauden jälkeen... :headwall: Mut todennäkösesti en saa sitä lopetettua ennenkuin plussaan joskus...

Teargas Ettet vaan olis paksuna?! :p
 
AnnskuJoo, aikasin, mutta ekan kerran ajattelin oviksen olleen jo joskus kp9, sillä jo nyt testaillut :)
Kaikkein herkimpiä testejä voi ohjeiden mukaan tehdä jo dpo 6-15. Joku jossakin sanoi, että alkavat näyttää joskus dpo11 paikkeilla, eli sen jälkeen sitten vissiin. Mutta suositushan on, että ei ennen menkkojen odotettua alkamispäivää :D Eli varmaan jos olet hätä housu, testaus kannattaa aloittaa vasta tuolla ens viikon puolen välin jälkeen ;)

Päivikki Mä voin lohduttaa, ettei noin aikasessa vaiheessa äidillä ja lapsella ole yhteistä verenkiertoa, eli turhaan pelkäät päätöntä lasta :D Eli huoletta voit olla ainakin siihen asti, kunnes plussaat :)
 

Yhteistyössä