**PikkuKakkosta toivovat VOL20**

pääsenkö mukaan pelkästään tiedot tähän ilmottamalla?? :wave:
Ollaan miehen kanssa oltu naimisissa vajaa puol vuotta ja meillä on entuudestaan puoltoista w. poika.Lopetin ehkäsyrenkaan käytön tossa reilu 3 viikkoa sitten.Eka lapsi tärppäs heti ekasta yrityksestä,kun lopetin sillon renkaan käytön.Nyt ois taas toiveet korkeella ja on ollut viikon ajan oireita vaikka muille jakaa.Nyt olis siis viikko vielä siihen et mekkojen pitäs tulla.
-Olin ekaa kertaa tuntevina ovulaation viime viikon alkupuolella.Sen jälkeen on tasaisesti nippaillut alavatsaa.
-Alavatsalla ja -selässä on ollut menkkamaista juilintaa useamman päivän
-Töissä kaikennäköset eritteet ällöttää ja ihme hajut pistää nenään (olen vuodeosastolla töissä
-Eilen mahaa vihlo alhaalta tosi kovaa,veti ihan kippuraan kun sen verran kovaa rouhas
-Tänään nous lämpö 37,5 ja palellut pitkin päivää

kp 21/28 meneillään,sillä oletuksella että menkat ois tällä kertaa säännölliset,kun renkaan juuri lopetin.OIreita ois ainakin siihen suuntaan että voisin olla pieniin päin,tai sitten hormonitoiminta tekee tepposet..
 
lueskelin noita teijän parin päivän sisäisiä kirjotuksia,ja ajattelin mäkin koitta piristää sua toive81 .mä kävin kans ekasta ultrassa jo viikoilla 3-4,koska lääkärit olettivat että mulla ois menkkojen mukaan viikko 6 menossa.eivät löytäneet multakaan sillon kun paksuuntuneet limakalvot ja tosi vähän sitä hgc:tä.epäilivät et menee kesken tai on kohdun ulkopuolinen,mut niin vaan poika tulla tupsahti.mulla oli kierto sillon vinksallaan,ja sen takia olettivat mun olevan pitemmällä raskaudessa kuin olinkaan.ite olin kans sillon alkuun ihan maassa,kun ne hgc arvot oli niin matalat eivätkä hirveesti lupailleet että olis normaali raskaus kyseessä.
 
niin eli pointti oli se et ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon,mulla ei kotitestit näyttäny missään vaiheessa mitään vaikka menkat oli kaks viikkoa mukamas myöhässä.vasta lääkärin testit näytti kun oli ihan alkuraskaus kyseessä.tsemppiä sinne :heart:
 
RiikkaVaan:Onnea paljon :flower: Tosi aikaseen sait plussan!

mimma86:Kiitos kovasti, kyllä lohdutti lukea sun kokemukset :heart: Antaa toivoa! :hug: niin ja tervetuloa kuumeilemaan, lupaavalta kuullostaa sun oireet!
 
aamuja..

onnea plussanneille!! :flower:

ja omaa napaa: tein äskön sen mitä ei pitäisi tehdä.. Mulla siis menossa kp 30/28-34 ja menin äskön huvikseni tekemään ovistestin, kun ei raskaustestejä ollut kaapissa ja se näytti vahvan plussan siis oviksesta. En ole ikinä saanut vielä niin vahvaa plussaa, kun olen ovista testannut ja myös tuntenut sen olevan. Tein siksi sen testin, että ajattelin ettei sitten tarvi turhia toiveita taas elätellä, kun se näyttää negaa (vaikka ihan kun ovistesti ei voisi näyttää negaa vaikka olisikin raskaana, kun sehän ei todellakaan ole mikään raskaustesti). Olen jostain lukenut, että ovistesti voisi näyttää plussaa, jos on raskaana. Viime kierrosta tein saman ja testi näytti täysin negaa menkat tulivatkin sitten melkein saman tein. Tiedän, että tämä on ihan sekavaa testiä mutta oi miksi menin tekemään sen testin sillä nyt sitten tipun korkealta ja kovaa, jos oikea testi näyttää negaa.. Toivoisin niin ne kaksi viivaa myös siihen oikeaan testiin.. Menkka jomotuksia on koko ajan..
 
Ompas kierto jo pitkällä, tässähän pitää kohta alkaa keksimään jos jonkinlaisia oireita :LOL: Saa vaan nyt sitten nähdä mihin asti kierto tällä kertaa venyy, vai olisiko normaali. Ei mua kyllä hirveästi haittais vaikka ei menkkoja tuliskaan, sanotaan nyt vaikka reiluun vuoteen :whistle: Toivossa on tunnetusti hyvä elää...

Onnea plussanneille :flower:

jiinas pidetään peukkuja että plussa tulee r-testiin. Kyllä mie vakaasti uskon niin :D

Meidän neiti sitten "juhlisti" äipän vapaapäivää heräämällä 05.30 :/ Se ei oo ikinä herännyt tohon aikaan... Jos se huomenna sitten nukkuis vähän pidempään, ei ois hirveetä intoa nousta vielä siihen aikaan kun muuten kello soi vasta 6.45...
 
Pitihän se tehä yölä testi ku vessahätä yllätti ja nega oli.. esikoisesta sain kp25 jo kaks viivaa ja haamu plussan.. ja nyt myös kp25 ja se oli kyllä nega! Noh ootellaan vielä ja teen sunnuntaina sitten vasta uuden!
 
Clear bluen testin tein äskön ja tulos oli RASKAANA GRAVID!!!! Kahdeksas kerta toden sanoi.. Äskön kun olin testiä ostamas hulahti alkkareihin jotain ja ajattelin, että on se julmaa, jos raskaustestin ostosreissulla menkat alkaa, kun vatsaa juilii niin pirusti mutta kaikki hyvin nyt ja toivottavasti jatkuukin niin.. Meillä selkeästi auttoi se, kun saatiin lapsenvahdit sovittua kokonaiseksi vklopuksi ja tarkotuksena oli ottaa kunnolla irtaantumista kaikesta parin päivän ajan, olis ollu kaverin pippalot ja yhdet tuparit, mutta mulle tulee nyt vähän kuivempi vkloppu.. Ollaan viimeksi oltu miehen kanssa kahdestaan, oisko ollu kesällä.

Tsemppiä kaikille! Toivottavasti tavataan odotus puolella tai kolmosten pinossa. =)

Olo on epätodellinen ja tuntuu, että menkat alkaa just eikä melkein. Esikoisesta tein testin vasta, kun menkat oli myöhässä pari viikkoa ja siihen asti oli myös juilintaa. Oireita tässä kierrossa on ollut hiivatulehdus aika pian oviksen jälkeen ja nyt kipeänä(flunssa). Muita oireita ei ole, niitä odotellessa. Hu aamulla teen vielä viikkotestin, kun sain kaksi testiä yhden hinnalla. B)
 
Kiitos! Olo on tosiaan ihan epätodellinen, voiko tää vihdoinkin olla totta, että mä pääsen tästä pinosta pois siirtymään. :D En tiedä itkeäkö vai nauraa joten olen tehnyt molempia. Nyt ois tosiaan kp 30/28-34 eli kun 35 päivä koittaa niin varmaan vähän jo helpottaa jännitystä, että jos täti vielä kurvaakin paikalle.
 
Sain kuin sainkin sen hCG testin verestä, toka otetaan maanantaina niin se kertoo sitten paljon. Ultrassa ei odotetusti näkynyt mitään, vain paksuuntunut limakalvo ja jotain pientä mistä ei voinut varmduulla sanoa mitään. Kohdun ulkopuolisen sai suljettua pois, jes! Ostin sen viikkonäyttösen ja teen sen aamulla sitten. Jos se edelleen näyttää 1-2 viikkoa niin olen sitä mieltä, ettei kyllä sitten hyvältä näytä ja voin odottaa vahvistusta verituloksista, mutta näillä mennään...
 
mä meinasin tänään mennä kans lääkäriin,eilen ylty alamahakivut sen verran koviks,et tarvii käydä varmaan näytillä.tai niin ne illalla päivystyksessä sano kun sinne soitin et aamulla lääkäriin,jos yön yli pärjää.et josko selviäis nyt että jos on joku tulehdus yms. joka aiheuttaa kivut,tai sit toivottavasti raskaus :heart:
 
KS09, mulla kipeyty rinnat päivää ennen ovista ja kipu on pahentunut siitä asti. Tänään, mullakin dpo 5, ihan järkkyä. Kokoajan jomottelee ja nännitki on arat. Toista päivää oon nähnyt ihan sairaita, villejä painajaisia (oli esikoisen aikana ensimmäisiä oireita). Ja jostain kumman syystä sellasta voidemaista valkkaria on ihan älyttömästi, ei tullu mitään kuivaa kautta ees oviksen jälkeen. Eli minäkin muka oirehdin jo :D

Oikein paljon onnea jiinas ja RiikkaVaan! Ihanaa odotusaikaa teille :heart:
 
Heathy Joo, tota voidemaista valkkaria on mullekin alkanut ilmestymään, tosin oli muutama kuiva päivä tässä välissä... Eli lähes samoilla oireilla mennään samoilla dpo:illa :D Tästä oliskin nyt molemmalla hyvä tärpätä ;)
 
KS09, hahaa :D Koskas sä aattelit testata? Mä kysyin mieheltä, et mitä mieltä se on, testaanko sen synttäripäivänä dpo 14. Käski testaamaan, eli ens sunnuntaita odotellessa ja kahdesta viivasta haaveillessa :heart:
 

Yhteistyössä