**PikkuKakkosta toivovat VOL20**

Heathy Se voipi olla, että sunnuntaille tai maanataille menee munkin testaukset, ellei v uoto ala sitä ennen. Syön noita teroluteja, joten vuoto tuskin alkaa ennen sunnuntaita, ja sinällään turha sitä ennen sitten edes testata. Toisaalta, jos perjantaina lääkärissä ultra antaa hyviä tuloksia limakalvoista, voipi olla, etten malta odottaa lauantaita pidemmälle :D
Olisi kyllä varmasti maailman paras synttärilahja jos ja kun teille se plussa tässä kuussa pärähtää!
 
Moi taas!
Kyllä se vaan siltä näyttää, ettei mun raskaus ole normaali :'( Viikkotesti näytti edelleen sitä 1-2 viikkoa ja koko yön pidätin pissaa, joten laimeaa se ei missään nimessä ollut. Olo on surullinen, mutta kyllähän tätä olen koko ajan vaistonnut ettei kaikki ole kuten kuuluu. Oireiden puuttuminen, siis lähes täysi, on aika selvää. Mä rukoilen, että vuoto alkais spontaanisti, ettei tarttis ottaa tyhjennyslääkkeeitä. Mutta en aio odottaa vuodon alkamista viikkoja.Hoidan asian pois päiväjärjestyksestä Suomessa sitten ensi viikon jälkeen. Jouduin kertomaan asiasta nyt äidilleni ja anopille koun tänne tulevat, sillä tarvitsen apua tyttären hoidon kanssa, koskaan kun ei tiedä joutuuko myös kaavintaan.
Menen nyt maanantaina vielä toiseen verikokeeseen, että tiedän onko arvo laskemassa, vaiko paikallaan vai mitä tapahtuu. Mutta en usko enää mihinkään ihmeisiin, kyllä tää on nyt tässä :'(
 
Hei!
Vieläkö tänne mahtuu mukaan? Esikoispoika on syntynyt 12/08 ja pitemmän aikaa on jo vauvakuume vallannut enemmän ja enemmän :D nyt vasta meneillään toiset menkat synnytyksen jälkeen ja kierto heittelöö miten sattuu...imetän vieläkin esikoista noin 4 kertaa vuorokaudessa joten sekin saattaa vaikuttaa tuohon kiertoon..varsinainen yritys ei vielä ole alkanut koska "toive" olisi että LA olisi sitten 2011 vuoden puolella, joten näiden menkkojen jälkeen jos vielä yhdet tulisi niin sen jälkeen alkaa plussan "metsästys" :D
 
Kiitoksia KS09 =)
toivotaan että kierto hiukun tasaantus tässä, ku nyt oli 46pv :kieh: ja ennen raskautta oli aina 32pv... pääsis nopeemmin sit jännäilee plussaa :D :heart:
mies meillä ois halunnu jo aikasemmin toista lasta mutta mie halusin että tulis se lähemmäks 2-vuotta ikäeroo =) ihanaa kyllä että mieskin on asiasta innoissaan =)
 
mä kävin tosiaan aamulla lääkärissä,ei ole mitään tulehdusta et ei ainakaan siitä kivut johdu.testi näytti negaa,mut enpä oikein muuta oottanukkaan,kun jos mun edellisistä menkoista lasketaan niin mulla on nyt kp 22/28 menossa.lääkäri käski testailla ens viikolla uudelleen,ja sano et ei voi missään nimessä pois sulkea ettenkö vois raskaana olla,koska tulehdusta ei oo.mutta nyt vaan ens torstaita oottelen,sit pitäs tädin tulla kylään jos on tullakseen.mulla oli kyllä viimekski kun jätin ehkäsyn pois niin kierto normaalia pitempi,et saa nähä miten nyt.olin vaan bongailevani sen oviksen,mut tiedä häntä,se on niin uus juttu et voi olla että en sitä oo osannu oikein huomioida.mutta alkuviikkoa odetellessa :attn:
 
Huomenta

Tänään dpo6 ja muka oireita olis tällaset: Rinnat, etenkin nännit aristaa, voidemainen valkkari, pääkipu, eilen illalla mahaa turvotti kauheasti ja tänä aamuna alkoi myös ällötys; poika kun työnti kakkapyllynsä naaman eteen, meinasi oksennus tulla :x

Vähän tuntuu oudolta, että muka näin aikasin :whistle:
 
Huoh, mulla alkaa pieni toivon hippu heräämään, mikä on typerää, sillä pohjimmiltaan tuntuu, ettei kuitenkaan ole tärpännyt... Tänään taas alkanut turvottamaan kamalasti iltaa kohden, ja kun tossa yhtään enempää jotakin teki, tuli sellanen huono ja pyörryttävä olo; siis ihan samanlainen kun viime plussassa! :eek:
Sinällään pelottaa, että sitten kun ne menkatkin alkaa, kuinka koville se ottaa :ashamed:
 
Iltaa B)

Liityn oireidenetsijöiden joukkoon.
Jos siis haluaa teeskennellä, että tässä vaiheessa voisi olla jotain oireita niin minuu väsyttää ihan tautisesti. Ja siinä ei oo mitään järkeä, koska meidän poika on vihdoin ruvennut nukkumaan öitänsä ja minä olen saanut ensimmäisen kerran vuoteen nukkua jo viikon kaikki yöt normaalisti.
Ja iltaisin viluttaa, vaikka uunin lämmityksen myötä meillä on 23,5 astetta sisällä lämmintä.
Kipeä en ole, koska nuha juuri tuli ja meni. Nyt olen ihan terve.
Joten eihän tällainen hupsu nyt voi olla muuta kuin raskaana. Lupasin itselleni, että torstai-aamuna saa testata ensimmäisen kerran. Silloin on kp27 ja voi olla liian aikaista, mutta tiedän etten malta odottaa viikonloppuun. Tuo ensimmäinen kierukan jälkeinen kiertohan oli sen 34 ja miun normaali ennen kierukkaa oli suunnilleen 30. Mut koittakaas estää torstaina pissimästä tikkuun! :LOL:
Sydämestäni vain toivon, että ei tule suurta pettymystä.

Tulipas nyt vain itsestä kirjoitettua, mutta tervetuloa myös uudet ja isoja haleja vanhoille palstalaisille vauvakuumeen ihmeellisissä kourissa.
 
toive81: voi ei! Tiedän tuon tunteen. Viime syksynä ajattelin viimeiseen asti että toivoa on, vaikka toisaalta tiesin vallan hyvin että kaikki ei ole kohdallaan. Tsemppiä sinulle :hug:

Onnea plussanneille! :heart:

PäivikkiV: Ihan sama juttu täällä, vaikka ovis on ehkä just ja just ohi. Väsyttää. Viime yönäkin nukuin 11h ihan helposti. Omalla kohdallani en usko että oireet voisivat todellisuudessa näin nopeasti tulla, toisaalta en ole lainkaan varma ovulaation ajankohdasta kun kuukautiseni ovat melkolailla epäsäännölliset. Äh, en halua alkaa kehittelemään mitään muka-oireita, reilun viikon päästähän asia kuitenkin jo selviää. Ensimmäinen tjottailukiertokin vasta menossa :D Toivon sinulle plussaa!

Lis. meillähän on samat kp:tkin menossa! Nonih, ei kun plussaa tikkuun ensi viikolla! (Paitsi että minä testaan aikaisintaan kp35. Esikoisesta testasin kp43, viilipytty minä ).
 
Aurinkoista sunnuntaita!

Oma olo ei ole niin aurinkoinen :( Rupesin miettimään ja tutkimaan ja totesin, että nää mun oireet on kyllä ihan suoraan terolutien haittavaikutuksista :( Eli se siitä raskaudesta kenties... Ainoa mikä poikkeaa, on pahoinvoinnin lisäks tää turvotus mahassa. Kun tekee jotakin enemmän, tai joutuu olemaan pää alaspäin tms tulee tosi huono ja pyörryttävä olo. Mutta siinä en halua roikkua, sillä kn:kin ei ole mitenkään erityisen kiinteä tai kiinni...
Eli olo on ihan kamala!

Mukavampaa tätäpäivää teille muille ja plussia kehiin maaliskuulle :)
 
Täällä aletaan pikkuhiljaa jännittää, kun kierron viimeinen viikko lähtee käyntiin. Mitää oireita ei kylläkään ole ilmassa.

KS09, toivottavasti pian selviää sunkin tilanne!

PäivikkiV, toivotaan että sulla plussa pärähtää kehiin!
 
Tää alkaa kans pikkuhiljaa odottaan alkaako menkat...Jos kierto sama ku edellinen, niin huomennahan ne hanat sit aukeaa...Jos ei ala, niin tietty hätähousuna testaan kuitenkin :D

Mut onneks oon aika hyvin saanu sen asenteen päälle et menkat alkaa, niin ei tuu niin suurta pettymystä! :) Mitään oireita ei ainakaan oo suuntaan eikä toiseen...mut eipä kyllä ollu ekastakaan näin aikasin! Tsempit kaikille muillekkin :heart:
 
mä päätin etten tee testiä seuraavaan viikkoon :LOL: aamulla tein ja negahan se pätkähti.en tiiä miks ees tein,kun ei menkkojen pitäs tulla ku torstaina.mut on vaan sellanen olo et oon raskaana :D noh,kohta tullaan alas kovaa ja korkealta kun alkaa menkat.mut sinänsä hauskaa,löysin eilen sellasen ketjun johon olin kirjottanu sillon ku aloin esikkoa odottaa,niin mulla oli sillon kans lämmöt noussu,vatsalihakset kipeytyny, ja oikea puoli alamahasta oli kipuillu.eli oireet on samat kuin silloin,plus vielä muutamia muita oireita päälle.ei pitäs toivoa asiaa niin kovaa,niin josko nää oireet loppus :headwall: mut hei hyvää naistenpäivää kaikille!! :heart:
 
mimma, mä täällä yritän olla hötkyilemättä suuntaan tai toiseen, mutta eilen huomasin että vatsalihakset oli kipeät, vaikka en oo jumpannut tai tehnyt muutenkaan erityisiä ponnisteluita. Tuli nyt mieleen, kun mainitsit. Toivotaan että sulla kohta plussa napsahtaa!
 

Yhteistyössä