Rimpsu :hug: voi surku!! tiiän ton tunteen kuten varmasti muutki. Mutta ainahan voi toivoa? ettei sun elimistö oo vaa alkanu kehittään sitä ns" valeraskautta" tai jotain ?? :'( |O kyllä se plussa paukahtaa sillonko se paukahtaa ja voi sitä onnen riemua sitten. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Rimpsu:Tuskin olen raskaana Arvo oli alle 2. Sen tarkempaa lukemaa en tiedä. Terkka vain sanoi että "alle 2 on arvo ja mulla nyt ei ole tässä sitä taulukkoa mutta eikös se tarkoita että ei raskaana". Ihmetyttää vaan todenteolla! Ikinä ei ole menkat olleet myöhässä ku max. 1päivän. Mutta romahin kyllä taas niin nätisti alas sieltä pilvilinnoista että terve! :/
Käski se viikon sisällä tehä testin jos ei näy menkkoja mutta en kyllä nostattele toiveita.
Minäkin olen kyllä niin onnellinen tuosta pojasta mikä täällä touhuaa :heart: Mutta rakkautta kyllä riittäisi useammalle, jos nyt ensin saisi sen pikkukakkosen aikaseksi... =)
mulla samaa että jos en kerta oo raskaana ni missä täti luuraa??!!! se on vissii taas hukkateillä. mulla on yhen ainoan kerran jääny elämäni aikana menkat tulematta. Se taas johtu hirviästä ressistä ku oli kaverin hautajaiset jne. Sillonkaan ei kuiteskaa ollu kipuja. Mikä mua suuresti ihmetyttää ettei oo minun ropalle mitentää tuttua menkat ilman vuotoa mutta kipujen kans. ja joteski mulla o sellane kutina että ne ois alkanu joko sunnuntaina tai maanantaina ku maanantaina oli ne järkky kivut. Jos ne ois maanantaina alkanu niin käytännösä mulla on sitte vasta 3 päivää ne myöhässä? eli pitäisikö sen näkyä 25 herkkyys testillä? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Rimpsu:kiitos waaka Aina voi todellakin toivoa. Mutta kerta en ole raskaana niin mihin ihmeeseen se täti on jääny luuraamaan,sais nyt kerrankin sitten tulla tähän osotteeseen! :kieh:
Ihmismieli on sitten niin ärsyttävä. Tuossa googletelin tietoa nuista arvoista ni heti alko omassa pikkunupissa kehittymään uskomattomia teorioita siihen suuntaan että olisinkin raskaana |O
Mutta toivotaan nyt että joku meistä plussaa! Plussatuulia oikein kovasti kaikille!!! :heart: Minä nyt vaan haluan ne menkat tänne ja heti! :headwall:
varmaa se viikko/pari ootella? jos hermot kestää.Alkuperäinen kirjoittaja Rimpsu:Jotain sen suuntaista minäkin löysin googlettamalla, että joku labratäti sanoi että vasta kun menkat on kaks viikkoa myöhässä, voi uskoa labran verikokeen negaan. Sitä aikasempi nega ei ole välttämättä nega. Joillakin tosiaan hcg erittyy hitaasti ja sitten taas ovulaatio on voinut ilmeisesti olla sen verran myöhässä tai jotain. Pääh! |O No mä en ainakaan testaile vähään aikaan!
Ja lisättäköön että itsekkin ihmettelen näitä oireita. Kun kerran ei hormonia ole elimistössä niin voiko silti olla vielä oireita jos olisikin raskaana :ashamed:
Ja onko kenelläkään tietoa milloin olisi järkevää kipasta lääkäriin kun menkkoja ei kuulu?
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:Lueskelin tuolla toisaalla synnytyskertomuksia, ja voi että mä vollotin täällä ihan vuolaimenaan! Kai se on myönnettävä viimein itellensäkin; Mä haluan kokea myös sen "tavallisen" ja onnistuneen synnytyksen :ashamed:
Järjestyksessä ensimmäisenä tietysti on halu saada toinen lapsi, halu saada pikkuselle kaveri, mutta oikeesti. Ekassa synnytyksessä kaikki meni niin pieleen kun vain pieleen voi mennä, ja välillä musta tuntuu, että itse olin niin hätänen, että halusin vaan lapsen pihalle äkkiä, muusta välittämättä. Siks stressasin ja jännitin ja kaikki meni vinoon Vaikka olihan siinä paljon asioita mihin itse en olis voinut mitenkään vaikuttaa, vaikka olisin kuinka rentona ollut (esim. lapsiveden vähyys, sydänäänten katoaminen ym.)
Mua niin harmittaa jos poika jää ainokaiseksemme. Hää leikkii ihan yksin (tai äidin kanssa) kaikki päivät, mitäs sitten kun menee kouluun ja siihen asti on ollut meidän perheen lellikki, eihän hän mitenkään sopudu yhteisöön Ja jos tuo kauhukertomus jää ainokaisekseni, jota voin kertoa sitten miniälle omasta synnytyksestä :'(
Anteeksi tämä purkautuminen. Mulla on vaan tänään niin nolla fiilis tästä koko lapsi touhusta. Me ei ikinä saada sitä toista lasta, miks mä olen niin paha?? Kaikki on mussa pielessä, joka estää lapsen saannin! Sitten ei tietysti löydy edes selvää syytä, jota lähteä hoitamaan. Sitten saadaan loppu ikämme vain ihmetellä mikä meni pieleen :ashamed:
Mutta ennenkaikkea mä olen iloinen tuosta yhdestä, koska senkin piti olla mahdottomuus, ainakin ilman hoitoja. Äidin oma ihme :heart: