jiinas Voi hyvinkin kai olla ollut ovis, vaikkei testit sitä ihan näyttäiskään... Voihan olla, ettei näyte esim. ole ollut tarpeeks vahvaa... (kai?) Tai tässä käsityksessä mä olen
JA toisekseen, eihän raskaustestitkään aina näytä ihan oikein, miks ovistestitkään...? *muoks* olipas musta taas paljon apua
Täällä: Sorruinpa sitten kuitenkin tilaamaan niitä ovistestejä
Vaikka ei pitänyt :kieh: Noh, kuitenkin, syy on se, että mulla oli muutama jäänyt edellisistä tohon kaappiin ja kokeilin sitten, ja kun tuli sellanen viiva, jotta parin päivän päästä saattais ovis olla, ja yllätys yllätys testejä on vaan yksi, tilasin sitten lisää, että edes yhdessä kierrossa saisin pongattua sen oviksen ihan oikeesti noilla tikuilla! Juu, seliseli, mutta onpahan nyt tilattu. Jää niistä sitten seuraavaankin jos tosiaan vaikka ylihuomenna oliskin ovis.
Spark tervetuloa ja toviottavasti visiittisi on hyvin lyhykäinen tällä puolella
Ja väärinkäsitysten välttämiseksi, jotta siis saisit plussan jo vaikka tästä kierrosta!!
Joskohan sitä tänä iltana pääsis ja jaksais touhuta, kun viimeksi on peitot heilunut perjantaina... Oletetun oviksen kannalta se olis nyt hyyvin tärkeetä! Noh, kun poika sammuu, tämä mamma hyppää sänkyyn odottelemaan