Alkuperäinen kirjoittaja jiinas:
Mutta olen tässä alkanut miettimään, että jos se oli joku yksi miljoonasta osuma, että ylipäänsä raskaaksi tulin.
Täsmälleen samanlaisia ajatuksia pyörineet tässäkin päässä!
Huomenna on aika gynelle jatkotutkimuksia varten kuitenkin, saa nähdä miten asia sitten etenee (jos mihinkään).
Ovistikuttamisesta ja oireista:
Tässä kierrossa minulla alkoi ovisoireet viime viikonloppuna n. kp 12, ensin lievinä eli pienen pientä nipistelyä alavatsalla ja ovisliman ilmaantuminen.
Oireet yltyivät alkuviikosta ja aloitin tikuttamisen, sain pelkkiä negatuloksia. Alkuviikosta viivaa tuskin näkyi (ovishaamu
) mutta hiljalleen se voimistui loppuviikkoa kohden ja perjantaina sain vihdoin plussaksi tulkittavan viivan (yhtä voimakas kuin kontrolliviiva mutta ei astettakaan vahvempi). Siinä vaiheessa oireetkin olivat sitten jo "tapissa" eli runsaat vetisenkirkkaat ovislimat ja kunnon pingotus alavatsalla. Lauantaina eli eilen oli hurjan kipeä alavatsa, sellaista polttelevaa jomotuskipua ja tärinäarkuutta, sai varovasti istahtaa kun kaikki tärinä tuntui kipuna. Uskoisin että kipu ja arkuus johtui tapahtuneesta oviksesta.
Viikon aikana tuli "projektia työstettyä" neljänä iltana joten jos ei nyt tärppää niin ei sit millään.
Ovistesteihin vaikuttaa kai aika paljon ajankohta milloin testin tekee ja sit virtsan laimeus eli jos sattuu testaamaan laimeammasta virtsasta niin plussa voi jäädä heikoksi..? Luottaisin yhtä paljon selkeisiin ovisoireisiin ja etenkin jos lämpö nousee oletetun oviksen tapahduttua ja seuraavat menkat tulevat ajallaan (tai raskautuu
) niin ovis on varmuudella tapahtunut.
Olen lueskellut että joillain naisilla saattaa lh-huippu olla vain muutaman tunnin kestoinen ja hormonin erittyminen virtsaankin on yksilöllistä, pääasia että sitä on verenkierrossa. Että luota nyt siinä sitten testiin, jos sattuu olemaan niiden joukossa joilla lh-huippu näkyy virtsassa vain muutamien tuntien ajan... :/