**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

Hei kaikille,
Isot halaukset KS09 :hug: ja onnea rouviintumisesta Emmy83 :flower: .

Lisäystä minun tietoihin, eli poika syntynyt 07/07 ja kiertopäiviä tällä hetkellä 19/27, jännittää ihan tuhottomasti, vaikka pitäisi ajatella realistisesti, eikä toivoa parasta heti ekasta kierrosta.
Flunssaa pukkaa päälle meillä koko porukalle :snotty: , kukaan ei ole nukkunut moneen yöhön ja huomenna pitäisi jaksaa mennä töihin :|

Kivaa viikkoa kaikille...
 
Jahas... odottelin innolla tänään menkkoja alkavaks, että alkais uus kierto ja pääsis pian hommiin, mutta menkkoja ei näy eikä kuulu... |O Höh no ehkäpä lähipäivinä :xmas: Päivittelen sitten tuota kierron pituutta kun saan tietää millon uus kierto starttaa!
Mukavaa tiistaita kaikille! :wave:
 
Kp 1 yk 11
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
Mininallelle :hug: . Eilnah84, odottavan aika on pitkä. Vaikka tämä sanonta ei tarkoita ihan samaa kuin 9 kk:n odotus mutta kuullostaa hyvälle meidän tilanteessamme :LOL:

Minotchkinille taustatuulia puhaltelen . Mistähän solmusta on kysymys? jos tahdot avautua niin täällähän olemme ja kuuntelemme.

Itselläni paineentunne ja pingotus vaan kasvaa tuola mahanpohjassa... Onkohan tosiaan vaikutusta clomeista? tietääkö kukaan? ihankuin olisi ilmaa ja painoa munasarjojen tietämillä... Onneks huomenna on ultra jotta näkee onko mitään tapahtunut ( taas omaa napaa :ashamed: )...
Monikos täällä käyttää jotain lääkitystä apuna? Itsellä tosiaan on nyt eka clomi+tero kierto todennäköisesti pregnylin kanssa. (aiemmassa raskaudessa sama homma). Ootteko käyneet gynellä ultraamassa miten folliikkelit kasvavat ym? (kyselyikä pukkaa päälle.. :whistle: )

Tiistaita tosiaan kaikille :wave:
 
Mininalle :hug: , täällä kohta varmaankin sama fiilis.. Tänään siis kp 29/30-34. Tuntemuksia ei mihinkään suuntaan. Kiukkusempi olen niin kuin aina ennen menkkojen alkua, hermo on niinku aivan loppu ja tää odotus / jännittäminen ei varmaan helpota yhtään asiaa. En usko, että huomenna vielä alkavat mutta pelkään pahoin, että alkavat. Syytän siitä kyllä mieheni siittiöitä jotka ovat juoneet aivan liikaa kahvia ja olleet hirveässä stressissä vaikka olisi ollut tärkeämpääkin tekemistä = hedelmöitys. :LOL: Oikeasti ei kyllä tällä hetkellä naurata yhtään. Nämä kaksi päivää ovat menneet kyllä niin hitaasti ja samaa kaava menee koko viikko. Että siinä vähän omaa napaa.. Tsemppiä kaikille!!
 
hehe minäkös se pari päivää sitten saanoin että en ala testailemaan liian aikaisin ja kun olin laskenut väärin, niin aamulla testasin puhtaan negan, mutta eipähän periaatteessa tarvi stressailla jos vaikka ne kuukautiset tulisi ajallaan.

kiitos onnitteluista, tänään alkoi stressailu kun en saanut päivällä unta vaikka yö menikin ihan persiilleen, kun tytölle taitaa olla tulossa lisää hampaita.
 
Täällä menossa kp2!
Mut voi siirtää taustalle, kun pääsin yllättäen jatkamaan opintoja. Pikkukakkosen "teko" kyllä jatkuu B) Fiiliksen mukaan peitot tulee heilumaan, niinkun tähänkin asti (ei kalenterin).

Toivottelen teille sydämmestäni paljon plussia pimenevään syksyn :hug: =)
Ja pitkänmatkalaisille hirveästi voimia ja tsemppiä. Kyllä meitä kaikkia vielä nyytit odottaa :heart:

Pitäkää lippu korkealla!
nessu
 
Nyt hymyilyttää :D . Tulin juuri sieltä gyneltä töihin ja heti oli pakko tulla purkautuun...
Ultrattiin (tänään siis kp 13) ja oikealla 2x17mm ja vasemmalla 1x 11mm. Eli hyvin on clomit meikäläisellä toiminut. Perjantaina kp 15 pistän pregnylin irrotukseen ja sit ei muuta ku peitto heilumaan :D . Lauantaina alotan vielä terot kp 16-25 jotta menkat tulis kuitenkin ajoillaan vaikka en raskautuisi. Aivan intoa täynnä :LOL:
Tuo gynekin on aivan mahtava. Silloin aikoinaan kun kävin vuotohäiriöiden takia hänellä niin mainitsin että ollaan 4 vuotta yritetty ja häpeilin painoani. Tuohon sit tokas et ollaan kyllä kuule näinkin painavia saatu raskaaksi joten laitanpa lähetteen julkiselle :eek: Noh, tuottihan se tulosta.
Nyt kun olen käynyt hänellä niin olen kertonut miten ensimmäinen sai alkunsa ja mitä hoitoja ja missä vaiheessa mitäkin pilleriä on tullut popsittua niin tokas taas et lähetään samalla linjalla liikkeelle. Kyselee aina et mitä on ollut ja mites se nyt olikaan. :LOL: Tänään jopa totes et asiakas on tälläkertaa viisaampi ku lääkäri ;)

Noh, se omasta navasta. Nessu84:lle onnittelut opiskelujen johdosta :hug: . Yleensähän se on sillain ku lakkaa yrittämästä niin tärppi tulee... tiedä sit kuka tollaista on väittänyt. meillä ainakin lapsia tehdään tekemällä :LOL:

jinas: itse olen ainakin tilannut mammaksista ovisliuskat. Tuli postissa jo seuraavana päivänäkin kotiin :D Toiminut hyvin itselläni, kunhan muistaa et tulosviivan täytyy olla saman vahvunen tai vanhempi ku kontrolliviiva. eli liuskaan tulleet haamut eivät osoita mitään.

Tarvii jatkaa töitä :wave:
 
emmy83 kyllä mä varmaan testaisin :D
toivotaan parasta!

Mulla ne menkat on vaan myöhässä, ilmeisesti alitajuisesti stressaan ja odotan niitten alkamista että ne vaan viivästyy... kun nyt viimeaikoina kierrot ollut säännölliset ja nyt mennään jo kp 31... toivottavast alkais pian että alkais uus kierto ja sitä myöten yritys... tahtoo jo raskautua! hyvin kuumeisesti...
 
Emmy83 sinuna en odottaisi hetkeäkään :LOL: .en vaan malttaisi. Onnea ja tulethan heti kertomaan miten on käynyt :D
Bongasin tänään vahvimman plussan ovistikkuun ja ilman pregnyliä. :eek: Pistän kuitenkin heti aamusta jotta varmasti irtoaa :whistle:.... saas nähdä miten pistelyn kanssa suju... hieman jo jänskättää :/

Nyt pitää vaan saada toi mies tuolta töistä kotiin jotta ehtii peittoa heilutella jo tänään... Saas nähdä miten käy ku äsken ilmoitti että pääkipee et voi olla et ei sit kuitenkaan.... Toivossa on hyvä elää.

iltaa ja öitä :wave:
 
Kiitos tsempeistä!
Täällä noustaan pikkuhiljaa ylöspäin... Ehkä tuntuu jotenkin ylettömän raskaalta, koska
A) on sattunut niin paljon samaan aikaan
B ) Tämä lapsi olis todella toivottu
C) Esikoistakin yritettiin niin kauan.

Emmy83, mä olisin testannut jo monta kertaa :LOL:

haiculle mukavia hetkiä makuuhuoneessa (tai missä nyt halunetkaan :D )

Muille tädin yllättämille iso :hug: ja lopuille sitten plussatuulia ++++ :whistle:

Täältä noustaan pikkuhiljaa. Niinkuin jo aikasemmin mainitsin, on se toisaalta hyvä kun on niin pitkä kierto, on aikaa koota itsensä siihen ovikseen mennessä :LOL: , jos sitä tässä kierrossa edes tulee... :ashamed:
 
Hei kaikille!
Ilmottautuisin mukaan kuumeilemaan, jos se vain passaa.


Vähän taustaa jos kerron... Kauan on yritetty toista muksua ilman apukeinoja, mutta ei oo onnistanu sitten millään. :attn: Edellinen muksu on poika ja synt -05 ja ajateltiin että saapi seuraava tulla heti perään.
Nyt sitte alotan clomit tässä kierrossa 1/pv kp 5-9 aikana. Nyt on menossa kp 2 ja oikeastaan jo innolla odotan että päsee noita nappia ottamaan. Toki toivon että niistä ois kovasti apuja meille.
Mulla ongelmana ovuloimattomuus ja toisinaan pitkät kierrot. Nyt ne tasaantunu jotenki tuohon 30-36päivään. Saapa nähä et miten jatkossa sitten. Verikokeilla seurataan meillä tuota ovista kun on pitkä matka ajella eestaas uä tutkimuksiin.

Menipä omanapaiseks jutteluksi mulla.

Plussapuhureita kaikille tasapuolisesti ja kauniita syyspäiviä toivottelen
terv. tilli :wave:
 
Tervetuloa tilli81 joukkoomme :D .

Onko tämä aivan normaalia: kp 10-14 tuntunut olotila aikas tukalalta. Kova painon tunen alavatsalla ja "painaa rakkoa" niin sanotusti... Eilen bongasin oviksen kp14 tikulla ja tänään aamulla laitoin pregnylin. Nyt olotila pahentunut, turpoaa housut kiinni ei voi olla ja tuntuu että sisällä olisi ilmapallo joka voisi puhjeta koska tahansa. Mietinkin että onko normaaleja oviskipuja pahimmasta päästä vai jotain vaarallisempaa? vasemmallahan kasvoi 11 mm ja oikealla 2 x 17 mm. Eli paripäivää on kasvanut vielä edellisestä ultrauksesta...
Uskomatonta, ikänä ei ole tällaista ollut. Jos vaikka hetken katselen et jos pahenee niin lekurille vaan sitten :eek: oon ihan äimänä. Kokemuksia? Onko nämä kaikki kolme voinut irrota ja aiheuttaa siksi tuon kivun vai mistä moinen?

:wave:
 
no negahan sieltä napsahti, mutta koko päivän jatkuva pahoinvointi puhuisi toista kieltä, ja en voinut hammaslääkärissä olla kuin puudutuksne ajan sitten sanoin, että tulee niin huono olo, että en pysty siihen B)

;Mutta mutta, katsotaan nyt miten tämä tästä etenee. enää on yksi testi jäljellä pitää siis varmaan tilata heti illalla niitä lisää

nyt odottelee pappia kylään, ja potemaan ällötystä :x
 
emmy83 :hug: ja elä luovuta ennenku täti vierailee. Testaat taas vaikka viikonloppuna. Pidetään peukkuja ;)

Omasta navasta että hyvin on olo parantunut. Soittelin lekurille ja se sano et ne voi kivut johtua hyvinkin siitä mitä arvelin. Enään ei ole juuri mitään tuntemuksia joten niitä ne kait olivat... eipä muuta ku perjantaita odottelemaan. :LOL:

Huomenna on onneks isot kaveripippalot tulossa et saa hieman ajatuksia pois ja pääsee kunnolla nollaan pääkopan. :D Poika lähtee heti aamust mummulle hoitoon ja haetaan vasta su iltana et ihan rauhassa ja hyvällä omalla tunnolla saa juhlia B)

hei vaa ja hyvät viikonloput :wave:
 
Huomenna ois ekan clomin ottaminen. Saapa nähä että mitä sivuoireita saan... näkyy että monenlaisia oireita voi saada lisukkeeksi clomien myötä. Ovistakin pitäs tikuttaa sitten ekaa kertaa elämässäni.
Osaattekos muuten sanoa että missä vaiheessa sen tikuttamisen pitäs alottaa, kun kierto oli viimeks 31pv?
Ite aattelisin että joskus kp 13 tietämillä. Ovista en ole oikein koskaan tuntenut mitenkään, mutta huono toki tuntea jos sitä harvoin tapahtuukaan.

Plussatuulahduksia :whistle: :whistle: :whistle:

tätiryökäleen kohdanneille :hug: ja lykkyä uuteen kierrokseen!
 
no eipä ole täti vielä vieraillut, joten jos mä huomenna aamulla testaan. Eilen oli aivan tajuton pahoinvointi.
Mä jotenkin luulen että joudun ostaa tavallisia testejä kun noi liuskatestit oli mun mielestä hankala käyttää. kun sen näytteen piti antaa jäähtyä ja jotenkin turhan tarkkaa.

eli taidampa tilata niitä perustestejä.

plussatuulia puhaltelen, ja ilmoittan aamulla onko jotain kerrottavaa!
 

Yhteistyössä