**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

=)
Ajattelin vielä, että ei se nyt tästä kierrosta tärppää kun mies oli työmatkalla just oviksen aikaan, mutta niin vaan on kaks viivaa tikussa =) Vielä tosi haaleita, mutta näkyy kyllä.

Alkoi kuitenkin heti mietityttämään että miten sitä jaksaa kun meidän prinsessa on vasta 4 kk ja 13 pv. Nyt tuntuu jo armontonta väsymystä. Pahoinvointia ei onneks edellisessä raskaudessa ollut juuri ollenkaan!

Siirryn odottajien puolelle ja toivon että nähdään siellä pian :heart:
 
:flower: Paljon onnea pikkukakkosen kasvatteluun! Upeeta että näitä onnistumisia tulee.

(.)Täällä yksi ovuloimaton ei tressaa ei kyttää vaan tyynen rauhallisena odottaa ensi viikon menkkoja. Löysin rantein siis kohti uutta kiertoa kp 15/23-25 yk 3 on menossa.
Illalla tilataan super iso kasa halpistestejä sekä digitesteri blondille niin ei ensi kierrossa (jos se ovis nyt tuleekaan vähän on tietenkin pessimistin tynkää) ovis pääse karkuun lainkaan missään vaiheessa. Jaahas mitäköhän ne töissä miettii kun yksi rupee ramppaan tunnin välein vessassa :LOL: :LOL: :saint:
 
Heippa!
Onnea taas plussanneille :flower:
Mulla on meneillään kp4, eli ei vieläkään ole tullut tärppiä meille :( Viime syyskuussa alkoi meillä yritys, eli kohta tulee vuosi täyteen. Tosin se yksi keskenmeno oli silloin maaliskuussa, mutta uutta onnistumista ei ole vieläkään tapahtunut :/
Niin ja minä olen 27 v, mies on samanikäinen ja poika on syntynyt -07.
 
Täällä yksi pitkänmatkalainen ilmoittautuu. Täti on pakannut kamansa ja nyt ootellaan ovista, jos se nyt sattuu tulemaan. Siitä kun ei koskaan tiedä.

Plussanneille suuren suuret onnittelut ja hyvää matkaa odotuspuolelle. :flower: :flower: :heart:

Ja siihen ikäkysymykseen... Ollaan t77:n kans samaa vuosikertaa eli just täytin 32v , mies on 35v ja tyttö syntynyt 2004.
 
Moi kaikki entiset ja uudet pikkukakkosta toivovat! Sain juuri tänä aamuna varhaisultrasta hyviä uutisia: pikkuruinen sydän sytkytti oikeassa paikassa ja koko vastasi viikkoja eli täällä mennään 7+5 viikolla. Nyt uskallankin sitten kysellä, josko joku teistä tarvitsisi/haluaisi ostaa ovistestejä? Mulle jäi käyttämättä 15 kpl kotitestin herkkiä liuskatestejä ja myisin ne nyt hintaan 5?. Hinta sis. postikulut. Parasta ennen päiväys oli jotain 2010, eli vaikka kolmosta joskus suunniteltais niin testit on silloin jo vanhentuneet. Jos joku on kiinnostunut niin vaihdellaan sitten osoite- ja tilinumerotiedot YV:nä.

Onnea yritykseen kaikille! :heart:

manteli76 ja kevätpörriäinen 7+5
 
Onnea uusille plussanneille!!! :flower: :)

Tulipa sitten käytyä gynellä.
Kohdun limakalvo näytti hyvältä mutta "johtava" munis vielä pienehkö eikä ihan vielä enteile ovista, onneksi sentään jotain toimintaa näkyi olevan. Tätä olen vähän epäillyt, kp nyt jo kuitenkin 15.
Lääkäri laittoi lähetteen tutkimuksiin kun yritystä on ollut jo kohta sen vuoden. Että semmoista täällä :kieh:
 
Onnea Maniliini-85 ja muille plussanneille :hug:

Itse lähdin taas uuteen kiertoon eli kp 1/27 meneillään nyt ja yk 2. Sunnuntaina sitten ekat clomit taas naamaan pitkästä aikaa. Lähdetään heti 2 tbl/pv:ssä liikkeelle ja gyneltä sit pitäis tilata ultra-aikaa 10-15 kp:n tienoilla jotta nähdään onko tapahtunut mitään. esitin viimeksi toivomuksen gynelle et pistetään heti pregnyl jos jotain tapahtuu koska ongelma oli viimeksikin irtoamisessa... Saas nähdä, innolla odottelen tulevaa. Nää päivät vaan kuluu niin hitaasti... :headwall: :LOL:

:wave:
 
huomenia vaan kaikille =)

Täälä menossa kp 3 ja aamusta heti 2 clomia aloitettu... Eli saas nähdä mitä tapahtuu. Odottavaisin mutta hieman epäileväisin mielin täälä elellään. Tuskin näin nopeeta mitään tapahtuu :) mutta yritys on pääasia :LOL:
Äiskä80 suuri halaus :hug: uuteen kiertoon ja toivotaan plussatuulia sinnekin.
 
Heips!

Liittyisin joukkoonne, jos passaa. :)

Meillä siis ennestään 2008 syntynyt tyttö, ja nyt päätettiin antaa kakkosen tulla. Kauan sitä kuumeilinkin, ja nyt vihdoinkin mies innostui asiasta. :)

Tänään siis kp 3/31 (ja yk1).

Onko teillä vinkata paikkaa mistä kannattaisi tilata raskaustestejä? Viimeksi taisin tilata mammaksi.fi:stä, mutta mietin että onko niitä muitakin paikkoja?

Jo raskautuneille suuren suuret onnittelut, ja uuden yrityskierron aloittaville halit.


Adalia
 
Huomenia :D Vaikka tänään on maanantai niin hyvillä mielin on päivä lähtenyt käyntiin...
Kp 4/27 meneillään ja clomeja nappailtu. Ei mitään sivuvaikutuksia ym ole tullut...
Sain sitten gyneltä ajan 09.09.2009 folliikkeliultraan. on muuten kp 13 silloin et saas nähdä onko mitään tapahtunut. Jos sielä sitten kelluskelee hyvänkokoinen pallero :LOL: niin laitetaan pregnyl-irrotus... Ihan intoo piukeena täälä hymyilee.

Niin ja tervetuloa Adalia86 joukkoon, joskin välillä niin hiljaiseen... Mutta me puhutaan vaan asiaa, eikös näin ;)

työnkimppuun taas :wave:
 
Hei kaikille,

Vieläkös teidän porukkaan mahtuis yksi vauvakuumeinen lisää, tosin taustajoukkoihin vielä tässä vaiheessa. Oma esikoistyttö on syntynyt 10/07 ja haaveissa olis siis toinen vauva. Ajankohdasta ollaan tosin mietitty sellaista, että aikasintaan vuoden päästä yritettäis. Tuntuu vaan niin pitkältä ajalta, joten pakko päästää vähän ylimääräisiä höyryjä pois.
 
Noniin, nyt tämä mamma sekoaa lopullisesti... Oireita on ilmaantunut jos minkälaisia tänääbn viimeks pahoinvointi ja ajattelin sitten, jotta teen testin, ettei tarvi päätään puhki miettiä, kyllähän sen herkän pitäis jo jotain näyttää jos on näyttääkseen, kun on näin kauheesti oireitakin... Ja vielä viikon verran pitäis tätiä odotella.

Mutta tulos oli : mä EN tiedä!!! vaihtoehtoja olis kolme; haaleaakin haaleampi haamuplussa (niin haalea, ettei tosikaan), pelkkä viivan paikka tai vilkas mielikuvitus, kun niin hartaasti toivoo...
Ja testin tarkotus oli, jotten sais harmaita hiuksia asiaa miettiessäni, niin nyt niitä tulee senkin edestä!!! VOI EI :(
 
Hyvää huomenta!! Mä taidan tulla taks teidän joukkoon. Olin siis tovin verran tuolla odotuspuolella, huhtikuisissa (lasketunajan piti olla 12.4.2010). Mutta eilen kävin ultrassa eikä siellä todettu enää elämää. Kaiketi huomenna pääsen Kättärille viel ultrattavaksi ja toivonmukaan saan tyhjennyslääkkeet mukaani. Nyt vaan haluaisin tän kaiken olevan ohi ja voisin alkaa odottamaan ekoja menkkoja. Toki mielessä on käynyt että tartteeko niitä yksiä menkkoja siinä välissä välttämättä olla..
Mä yritän tänään lukea tätä pinoa läpi, että mitä täällä on tapahtunut elokuun aikana. Niin, nythän n jo syyskuu.
 
Hei kaikille,
meni sitten melkein kolme vuotta kun täällä viimeksi kuumeilin, mutta nyt se sitten taitaa olla taas ajankohtaista. Meillä ihana 2-vuotias pojanköllikkä ja hänelle pikkusisarusta toivotaan, ettei ihan tule ns. piloille passattua toista.

Ensimmäistä yritystä tehdään ja sitäkin vähemmän tosissaan, mutta eihän sitä koskaan tiedä miten tässä käy =) . Hormonaalistaehkäisyä en ole käyttänyt pojan syntymän jälkeen, joten mahdollisen ovulaation tai sen tulemisen olen mielestäni oppinut bongaamaan, koska sitä limaa sitten riittää :LOL:
Pidetään peukkuja toisillemme

=)
 

Yhteistyössä