**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

Mininalle Niinpäs muuten onkin.. Mähän ihan katsoin et mun viiva on se haaleampi. Mut joo, kyllä mä huokaisen vasta varhaisultran jälkeen. Haluan tietää, että on oikeassa paikassa ja elossa.
Mutta kiitos KS09 ja minis :)
 
Greddylle suuronnittelut :D . Nämä on päivän parhaita uutisia kun se plussa sieltä tulee :flower:

Saas nähdä mitä gyne tänään sanoo omasta navastani :| Hieman jännityksellä sitä odottelen. Saas nähdä. Eipä muuta kun työniloon takaisin :wave:
 
Lumis uskon,että ottaa päästä! :hug:

Plussanneille onnea!

Täällä kp. 28/28-32 ja uskon menkkojen saapuvan hetkenä minä hyvänsä ja se ei paljon naurata..vois lyödä oikeesti hanskat tiskiin,kun ei meille näköjään suoda toista lasta :( ja paljon kirosanoja perään!
 
onnea greddylle.
Tänään kävin gynellä papa:ssa ja kaikki oli kunnossa muutenkin raskautumista varten. Ei vaan meinannut lääkäri löytää mun kohdunkaulaa, tai oli niin pitkällä, että piti hoitajan ottaa testi. Ja menin jo ihan paniikkiin, että miksi ei se onnistu.
Nyt sitten ovista odotellaan.
 
No niin gynel käyty ja papakin otettu. Reseptit kädessä teroja ja clomeja varten. Eli nyt alan syömään poikkeuksellisesti terot kp 18 lukien 10pv ja tämän jälkeen uudessa kierrossa clomit 3-7 kp ja terot 16-25 kp. Seurantaultra kp 10-15 välillä (katotaan mille ajalle osuu kierto) ja jos munis on lähtenyt hyvin kasvuun niin pyysin et pistetään heti siihen kiertoon pregnyl. Eli jänniä aikoja odotellessa. Nyt tässä kierrossa ei ollu ku pientä kasvua tapahtumassa joten ei toivookaa oviksesta. Limakalvot 8 mm eli vastaa kierron tätä vaihetta... :)
 
Paljon onnea greddylle! :flower: Tänne ei mitään ihmeempiä kuulu.. Työt alkoivat tällä viikolla ja työrytmistä koitan saada otetta. Menkat ovat juurikin loppuneet ja sitten vaan ovista odottelemaan ja stressailemaan, että alkaako vai eikö ja jännittämään millaiseksi tämä kierto muodostuu.
 
:ashamed: Hupsista olen unohtanut päivittää tietoni :ashamed:
Mulla on 11/23-25 ja yk 3 menossa. Ovistestit hommasin tähän kiertoon ja negaa pukkaa koko ajan vaikka laskureiden mukaan oviksen pitäisi olla just nyt. Mun maho keho ei vaan toimi..Paha siinä on mitään edes ajoitella jos ei oo munista :headwall: Pännii ja rankalla kädellä että tämä keho on niin kökkö! Tahtoo lähteä lappiin erakoksi, masentaa.

Onnea plussanneille! Hienoa, että niitä onnistumisiakin tulee! :heart: :flower:
 
Hei!

Nyt tulee ällön yksityiskohtaista tekstiä...menkat alkoi eilen aamulla ja aamupäivällä tuli kolme semmosta epämäärästä,ei kovinkaan veristä,repaleista klönttiä. Menkat muuten ollu aika niukat ainakin tähän asti. Lieneekö tuo sitten tosi varhainen keskenmeno tms? No,jos sitä oli niin toivon et joku kaunis päivä se onnistuisi loppuun asti.
 
Gynen kanssa jutellut eilen ovuloimattomuudesta. Nauro vielä mun ikä kommentille mutta totesi samaan hengenvetoon, että juu iällä on osuus ovuloimattomuuteen todennäköisesti jonkin verran ainakin.. :headwall: :headwall: Neuvo oli; Älä stressaa ( :headwall: :kieh: ) ja tikuta pari kierrosta ja jos ei ala kuulumaan ovista niin sitten ruvetaan avittamaan sitä.. :kieh: Tikutin sitten viimeisen tikun ja tadaa negahan se. Nyt unohdan tämän kierron ja jään odottamaan täti punasta...se siitä sitten. :kieh: :headwall: :kieh:
 
hitaasti matelee nää päivät. t 77:lle, voihan tosiaan olla et aikainen keskenmeno on ollu kyseessä. toivo kuitenkin elää et jos seuraavalla kerralla sit pysyis matkassa loppuun asti.

:hug:

Itse jätin tässä kierrossa testaukset taakse. Nyt siis menossa kp 20/28-32 ja tiedän että tästä kierrosta ei mitään tuu. Gyne ultras munasarjat ja rakkuloita oli kummallakin puolella muutama mutta eivät ole lähteneet kasvamaan. Joten uutta kiertoo todella odottelen et saan aloitta clomit. Niillähän tuo edellinenkin sit loppujen lopuks sai alkunsa :LOL:

Just kaverin kanssa puhuttiin (on kanssa hoidoissa tällähetkellä) et täytyykö sitä ihmisen välttämättä hakata päätä seinään :headwall: ... Aina kaikki täytyy tehdä vaikeimman kautta ja mennä p..se edellä puuhu... :LOL: . Noh ehkä se tästä. Itselläni sinänsä "helppoa" kun tiedän missä vika on.

Minotchkin mainitsemasta iästä tuossa mietin, että minkä ikäistä porukkaa täälä kirjoittelee?
itse olen 28 v ja poika 07 syntynyt löytyy perheestä miehen lisäksi.
 
mä olen 26v ja mies 27v ja tyttö 7kk.

Mä en ole uskaltanut vielä noita ovistestejä ottaa käyttöön. Mä kun yritän olla stressaamatta kovin paljon tästä lapsesta, kun viimeksi tärppäsi heti kun lopetin stressaamisen. Joten nyt ollaankin keskitytty miehen kanssa laihdutus kuuriin. Ja ens kuun häätkin vie onneks ajatuksia pois jonkun verran vauvasta. Mutta silti sitä jotenkin koko ajan päässä odottaa niitä hedelmällisimpiä päiviä, vaikka kuinka sitä yrittä sulkea mielestään pois.
 
Ehkä sittenkin mulla on ovis tässä kierrossa... Nyt alkoi viivat tummenemaan testeissä ja on aika painostava tunne alavatsalla. Ainoo, että tänään loppui testit ja mistään ei saanut lisää :kieh: Jää nyt sitten arvaukseks tuleeko se ovis tässä vkl aikana vai ei :(
 
Päivää pinoon! :)

Kiitoksia onnitteluista. Olen ollut niin väsynyt, etten ole jaksanut kirjotella kuin huhtikuisten pinoon..

Toivon tietenkin teille kaikille pian plussia. Varsinkin pitkään yrittäneille. :heart:
:hug:
 
Täällä ovis hukassa! Yleensä huomaan helposti limaisestavuodosta ja vatsakivuista. Nyt ollut vain tasaista kipuilua vatsassa, eikä limoista tietoakaan :( Ilmeisesti kierto hieman sekaisin kun vasta pillerit jätetty pois, harmittaa silti suuresti. Esikoinen sai alkunsa vasta neljännestä kierrosta. Tikuttamaan en jaksaisi alkaa. Luotan enemmän tasaiseen pupuiluun eli joka toinen päivä. Pitäisi varmaan tilata gynelle aika mahakipujen vuoksi.

Onko kaikki käyneet papassa ennen yrityksen aloittamista? Mua niin inhottaa mennä gynelle, mutta pakko kai se taas olisi :ashamed:
 
onnittelut kaikille plussanneille :flower: =) juur äsken tässä laskeskelin ja mietiskelin, että nyt ei olla tasan vuoteen käytetty ehkäisyä, eikä tulosta ole tullut :'( no ei onneksi ole vielä pitkä aika.. :ashamed: Syyskuun alussa mulla on Gynelle aika =)
 
Mulla on ovis oireita ollut jo parina päivänä mutta ei kyllä vielä pitäisi olla.. Tikuttamista en ole ajatellut vielä aloittaa mutta oishan se kyllä kiva tietää, että mitä tapahtuu (vai tapahtuuko mitään).

Ollaan miehen kanssa molemmat 26 vuotiaita ja tosiaan poika on syntynyt 01/07.
 

Yhteistyössä